Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה שהשוק לא הכי טוב אני יודע ,אבל עד כמה אפשר לרדת .לי הרכב עלה לפני 8 חודשים 100.000 .הרכב עבר סך הכל 60.000 אלף קילומטר יד שנייה לבן פנינה כולל כל התוספות שיש ברכב מנהלים. יש למישהו עיצה מה הוא היה עושה במצב שהוא רוצה למכור?

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כנראה ששנתון גבוהה ביחד עם קילומטראז' חריג לשנתון ויד שניה הופכים את הרכב ללא אטרקטיבי.

אני מכרתי B4 תוך שבוע לפני כמה חודשים.

פורסם

חכה שירד מחיר הדלק, השוק של הB4 יעלה :-D

 

מה לעשות, בישראל 2012 כשליטר בנזין מגרד את ה8שח - אנשים השכילו שלא כל אחד צריך רכב משפחתי גדול עם מנוע שתיין וארבע גלגלים מונעים שצורך משהו כמו 1/5 בעיר.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אם אתה לחוץ להחליף את הרכב ואין לך קונים, האפשרות לגשת למגרש ולעשות טרייד אין או יש יבואנים שמוכנים לעשות גם טרייד אין כאשר אתה רוכש רכב חדש.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
יש מגרשים שגם קונים רכבים. קח בחשבון שיחסית זה יהיה מחיר שחיטה. עוד אפשרות זה להוריד מחיר ולנסות למכור לבד.

יש לי רכב מהעבודה אז ככה שאין לי צורך ברכב פרטי כרגע

פורסם

שמע אין מה לעשות,כיום שוק היד שניה חלש מאוד ואם אין לך איזשהו רכב מעניין שתמיד יהיה לו קהל יעד כמו למשל:

שירוקו,וולוסטר,איביזות,לאון,גולפים,מיטו וכו'. . .

אם אתה רוצה לקבל את הסכום שאתה מבקש או משהו קרוב לזה פשוט תחכה, לכל סיר יש מכסה תסמוך עליי.

פורסם
השוק של 2.5 ליטר חלש מאוד! מבין ללבך זאת בעיה. מה אתה רוצה לרכוש במקום? שקלת אותי לבצע טרייד אין?

יש לי רכב מהעבודה אז ככה שכרגע אין לי צורך בטרייד אין, אלה במכירה בלבד

פורסם

אם אתה לחוץ זה מה שתעשה:

כנס למחירון לוי יצחק באינטרנט וברר מה המחירון אחרי שקלול.

מהמחירון תוריד 10K או 10% - הזול מבנהם :)

 

אם אתה לא לחוץ את. יכול לפרסם מודעה ולחכות...

 

אני מנסה למכור את הרכב שלי כבר 3 חודשים 10k מתחת למחירון ואין טלפונים!

 

שוק קשה, עוד מעט יגמרו המבצעים בחברות הרכב והשוק ישתפר, אני חושב...

 

בהצלחה, ערן.

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

פורסם
אם אתה לחוץ זה מה שתעשה:

כנס למחירון לוי יצחק באינטרנט וברר מה המחירון אחרי שקלול.

מהמחירון תוריד 10K או 10% - הזול מבנהם :)

 

אם אתה לא לחוץ את. יכול לפרסם מודעה ולחכות...

 

אני מנסה למכור את הרכב שלי כבר 3 חודשים 10k מתחת למחירון ואין טלפונים!

 

שוק קשה, עוד מעט יגמרו המבצעים בחברות הרכב והשוק ישתפר, אני חושב...

 

בהצלחה, ערן.

לא הורדתי 10 אלף הורדתי כמעט עשרים אלף ועדיין קשה .מקווה שיהיה בסדר .ותודה שיהיה לך גם בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...