Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם,

את הניסוח של המכתב עצמו לא בעיה למצוא באינטרנט,החלק שיותר מעניין אותי הוא האם יש טעם לפרט בקצרה מה הסיבות לעזיבתי?

האם בחברה גדולה המכתב באמת עובר מספר גורמים בדרך?

למי מגישים? למנהל הישיר? או למנהל שמעליו? או למחלקת משאבי אנוש?

יש לציין שהייתי מאוד מאוד רוצה לא לשרוף גשרים.

פורסם

בתור מנהל אני כותב לך - הסיבות לא מעניינות אף אחד, רוצה להתפטר - תתפטר, תודה על התקופה בחברה יפה וזהו.

 

המכתב מגיע למנהל הישיר והוא מודיע למשאבי אנוש שאתה מסיים את העבודה בתאריך X וזהו.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

יש סיבה לפרט סיבת התפטרות אם היא רלוונטית לנושאי בירוקרטיה, כמו במקרה של התפטרות במקרה של הרעת תנאים.

 

 

אם אתה לא רוצה לשרוף גשרים, תשאר עם ניסוח לאקוני בלי לפרט.

 

מה שאתה לא רוצה שיגיע לאוזניים הלא נכונות, אל תכתוב, גם אם המנכ"ל, היו"ר ואשתו מבטיחים לך שזה ישאר בינכם.

 

 

בקיצור, גם אם אתה רוצה שהמנהל הישיר שלך ידע שאתה עוזב בגלל שאיזה מנהל בכיר הוא אדם מגעיל, שמור את זה לעצמך. אל תעלה את זה בעל פה וודאי שלא בכתב.

פורסם

כמובן.

בפירוט של סיבות ההתפטרות לא התכוונתי לפרט במי מגעיל ומי לא.

 

אלא מה הסיבות שאני עוזב,טוב כנראה שאני תמים מדי אם חשבתי שעובד מצטיין ומוערך מכתב התפטרות שלו לא יעורר אף רגש אצל אף אחד :wink:

פורסם

כפי שאמרו לך. "החלטתי להרחיב אופקים. תודה על התקופה הנפלאה. למדתי בתקופה זו הרבה מהטובים ביותר".

סלאמט כל טוב.

פורסם
בתור מנהל אני כותב לך - הסיבות לא מעניינות אף אחד, רוצה להתפטר - תתפטר, תודה על התקופה בחברה יפה וזהו.

 

המכתב מגיע למנהל הישיר והוא מודיע למשאבי אנוש שאתה מסיים את העבודה בתאריך X וזהו.

 

כמנהל לא מסכים איתך.

 

אם עובד טוב רוצה לעזוב אז בטח שמעניינות אותי הסיבות כי יש סיכוי שזה משהו שפתיר בקלות ואז אני לא אאבד עובד טוב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ידידי נהג הלילה, כאן אני לא מסכים איתך.

 

זה לא שהוא בא ואומר "תשמעו, לא טוב לי פה בגלל XYZ, אני חושב להתפטר", אלא בא ושם מכתב התפטרות על השולחן.

זאת אומרת שהוא כבר גמר החלטה בליבו להתפטר ממקום העבודה, ולא משנה מה אני אעשה.

 

בשיחה לא פורמלית, אם הוא באמת עובד טוב, אני אשאל בעדינות מהן הסיבות והאם יש לי אפשרות לשנות את ההחלטה, אבל מנסיוני זה גורם לנסיונות של סחטנות ואף אחד לא יוצא נשכר מזה.

 

עובדים מנסיוני עובדים מתפטרים בגלל משבר אמון, בגלל שקיבלו הצעה שאי אפשר לסרב לה או בגלל שהעבודה זה לא מה שהם חשבו. בכל הסיטואציות האלה מעמד ההתפטרות הוא כבר מועד מאוחר מדי למנהל לפעול - אני כמנהל משתדל להיות קצינת ת"ש ולבדוק את כל הנושאים האלה באופן שוטף.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

טוב כנראה שאני תמים מדי אם חשבתי שעובד מצטיין ומוערך מכתב התפטרות שלו לא יעורר אף רגש אצל אף אחד :wink:

 

אתה מהז'אנר של "תחזיקו אותי! אני מתפטר!" ?

אל תהיה כ"כ תמים, אין אדם שאין לו תחליף ובעולם העסקים הרגשות הם לא מה שקובע את ההתנהלות.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

תכתוב מכתב התפטרות לקוני. אם אתה רוצה להעביר מסר, לך לדבר עם המנהל הרלוונטי (המנכ"ל?) לגבי סיבות ההתפטרות. המכתב שלך יתוייק לעולמי עד בתיק האישי שלך והוא איננה דרך לעורר שום רגש.

 

אני מדבר עם כל מי שעוזב את המחלקה - ומעולם לא קראתי אף מכתב התפטרות.

:turn-l:
פורסם
ידידי נהג הלילה, כאן אני לא מסכים איתך.

 

זה לא שהוא בא ואומר "תשמעו, לא טוב לי פה בגלל XYZ, אני חושב להתפטר", אלא בא ושם מכתב התפטרות על השולחן.

זאת אומרת שהוא כבר גמר החלטה בליבו להתפטר ממקום העבודה, ולא משנה מה אני אעשה.

 

בשיחה לא פורמלית, אם הוא באמת עובד טוב, אני אשאל בעדינות מהן הסיבות והאם יש לי אפשרות לשנות את ההחלטה, אבל מנסיוני זה גורם לנסיונות של סחטנות ואף אחד לא יוצא נשכר מזה.

 

עובדים מנסיוני עובדים מתפטרים בגלל משבר אמון, בגלל שקיבלו הצעה שאי אפשר לסרב לה או בגלל שהעבודה זה לא מה שהם חשבו. בכל הסיטואציות האלה מעמד ההתפטרות הוא כבר מועד מאוחר מדי למנהל לפעול - אני כמנהל משתדל להיות קצינת ת"ש ולבדוק את כל הנושאים האלה באופן שוטף.

 

כבר קרה לי שעובדים טובים פשוט עזבו ואחרי שהרמתי טלפון התברר שהסיבה היא כל מיני דברים קטנים כמו אבק, רעש, מישהו שזרק מילה או שלא הבין משהו בתלוש וחשב שעובדים עליו. במרבית המקרים הנ"ל העובדים חזרו אחרי שיחה שהבהירה את הדברים ושיבוץ לעבודה אחרת.

 

בעיקר בדרגים הנמוכים ובקרב עובדי הייצור אתה נתקל ביותר אנשים שלא יודעים להגיד מה מפריע להם ושפוט נעלמים. עובד בכיר ששם מכתב לא אנסה לשכנע אבל בדרג הנמוך תפקיד המנהל לא שונה בהרבה מתפקיד הגננת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
....כנראה שאני תמים מדי אם חשבתי שעובד מצטיין ומוערך מכתב התפטרות שלו לא יעורר אף רגש אצל אף אחד

מצטער לפגוע בתמימות שלך, אבל כדאי שתדע שגם הפסיקו לשלוח מקוננות שיבכו על עזיבת עובדים את החברות הגדולות. הזמנים השתנו.

 

לו היית עובד בחברה קטנה/עסק משפחתי קטן, סביר להניח שעזיבה היתה מכה גלים רבים יותר.

פורסם
גם בחברה עם 5000 עובדים הנוהל זהה?

 

האם קרה לך שהחזרת עובד למרות מכתב התפטרות?

 

בחברה כזו לא רואים אותך מסנטימטר אלא אם אתה בורג חשוב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

זה לא עניין של תמימות חבר'ה.

סתם סקרן אותי הרעיון הזה.

אגב,בתור מעסיק אותי הייתה מעניינת מאוד הסיבה ללמה עובד עוזב.

במיוחד אם מדובר בעובד מצטיין.

 

טוב,כשנהיה מעסיק נחשוב על זה 8)

פורסם
זה לא שהוא בא ואומר "תשמעו, לא טוב לי פה בגלל XYZ, אני חושב להתפטר", אלא בא ושם מכתב התפטרות על השולחן.

זאת אומרת שהוא כבר גמר החלטה בליבו להתפטר ממקום העבודה, ולא משנה מה אני אעשה.

 

 

שמע, אתה כנראה קצת תמים, ואני אומר את זה בזהירות- ולא בכדי להעליב.

 

יש יותר מדיי מקרים בהם העובד לא חש בנוח בלבוא לבוס ולהגיד לו בפרצוף דברים כאלה. יש הרבה "דיסטנס", או פוליטיקה, או משחקים, או פחד, או הרבה דברים אחרים מעורבים בעניין. כל מקרה וכל מקום עבודה הוא לגופו.

 

אני יודע שאישית הייתי מעדיף חד משמעית שעובד יבוא אליי ויזרוק לי בפרצוף מה הוא חושב, מרגיש ורוצה. אולי אני דפוק ואפילו לא ידעתי? אולי משהו שאני עושה ממרר לבחור את החיים? אולי התפקיד לא מתאים לו ומלחיץ לו את הנשמה, ואפשר לפתור את העניין ע"י העברה לתפקיד אחר או שינוי קל יחסית?

 

קודם כל, להיות בן-אדם. לא רק בעסקים, גם בחיים. להקשיב וגם לשמוע, ולא רק לדבר.

כך שגם אם היו שמים לי מכתב על השולחן, הייתי לחלוטין קורא לבחור לשיחה אינטימית כדי לראות מה קרה בדיוק. אם עדיין יש בעייה שלא ניתן לפתור, אין הרבה מה לעשות חוץ מלחזור הבייתה מבואס תחת.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...