Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגה ראשונה: מאזדה CX5 החדש


~MeiR~
שימו לב! השרשור הזה בן 4387 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התרשמות מנהיגה ראשונה של ''וואלה רכב'' על הCX5 החדש של מאזדה:

 

1244899-5.jpg

 

 

 

נשמע כמו מתחרה ראוי לכל מה שנמכר כרגע בארץ.

 

הצריכת דלק שלו והביצועים טובים מאד לרכב בגודל כזה, הוא נוח מרווח ומהנה לנהיגה, והוא גם איכותי מבחינת איכות החומרים.

 

יש לנו מלך מכירות חדש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עיצוב פחות מעניין מהקוריאניות, אך בקוריאניות אין שום דבר, חוץ מעיצוב. CX-5 לפחות נותנת תמורה כלשהי לנהג, אבל למי אכפת? מה, גברת תהנה מנהיגה בדרך לסופר או גן ילדים? היא תדע להעריך את כיול המתלים, חדות ההגה, אחיזת כביש? חבל על המעמץ של מהנדסי מזדה.

ועוד מילה ברשותכם על דלק מוטורס. הוזמנתי לראות את CX-5 בסוכנות מזדה. כבר בטלפון נציג מכירות לחץ עלי לשריין רכב מיד, כחוטפים אותם, כמו לחמניות -סליחה, אנחנו עוד בפסח - כמו מצות. "מחר אוטו יהיה בסוכנות, תבוא לראות, היא מדהימה!" "אולי אחרי החגים?" ניסיתי לרסן אותו. "לא, תבוא מחר, אני אומר לך, אתה מיד תרצה אחת כזאת!"

אני בן אדם ממושמע - אומרים לבוא, אני בא. ואיפה הרכב? עוד לא הגיע, אולי ב- 4 , שב תשתה משהו. "כן, תודה, אבל עכשיו 2 ,אני הגעתי כהזמנת אותי, היתי בטוח שהרכב פה!!! המוכר לא מבין אותי - "אתה רואה את כל האנשים האלה? והוא הצביע על כמה זוגות פנסיונרים ועוד כמה גברים עם כרס, שנראים כמו קבלני שיפוצים בדרגה קלה עד בינונית - הם כולם ממתינים כדי לראות את הרכב!"

ואני לפתע הרגשתי שאני מיותר בחגיגה. אני לא צריך את הרכב הזה. אולי כמתנה לאשתי, אבל היא יותר חולמת על המיקסר של KitchenAid.

אז מה יש לנו כאן? חברה בקשיים, שאין לה כסף לפתח דברים חדשים באמת, מנסה לשפר את צריכת הדלק (שזה התחום הבעייתי אצלה) ולמכור את זה כמילה חדשה באולם הרכב. מזדה תמיד היו מומחים בזיוני מח עם כל ה zoom-zoom שלהם. היבואן יוצר פה היסטריה וציפיות גבוהות ואצל רבים זה עובד.עם לחזור הרבה פעמים ולהגיד - זה להיט, זהמדהים, זה יפה בצורה בלתי רגילה - יש כאלה שיקנו כל הבולשיט השיווקי הזה. אבל זה לא אומר שהרכב הוא לא טוב. באמת, אם הוא עולה 40000$ הוא לא יכול להיות לא טוב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עושה רושם שהרכב באמת טוב,התמחור שלו טוב וייתן פייט ליונדאי ולקאיה,

אבל אני רוצה להתייחס לתחילת הכתבה, שבה הכתב טוען שאחת הסיבות לנפילה של מכירות מאזדה ,והוא בעצם מאשים את הצונאמי,

הצנאמי לא אשם אלא היבואן שהשתן עלה לו לראש,יבואן חזיר שבמשך למעלה מעשור עוד מימי הלאנטיס מכר רכבים רק עאבור הליסינג ,ולא שם ז... וזה עוד במילים עדינות על הלקוח הפרטי.

אבל גם ישראל אשם, שמציעים לו מאזדה 3 משנת 2008 מליסינג חבוט אחרי קוסמטיקה והוא מבסוט.

גם לוי יצחק והיבואן סוג של חזירים,מתמחרים את הרכב במחירון גבוה יותר משאר הרכבים,על מה ולמה?

מאזדה 3 שנת 2012 עם גיר אוטומט 4 הילוכים,עם איבזור בסיסי שמתאים ללפני עשור?!

באמת באמת שאני מנסה לחשוב ולהיזכר מתי ראיתי מאזדה 3 מהצורה היותר חדשה (הדגם הנוכחי) שאדם פרטי קנה מהיבואן (אני מדבר על דגם ה1.6 ליטר ולא ה2.0 ליטר).

אם היה דואג להביא מבחר של דגמים/תצורות מרכב/מנועים/גיר רגיל/איבזור...אבל מה עמך ישראל מבין,רק שלשכן יש מאזדה מליסינג הלך קנה גם,שם לה גאנטים סינים ב1000 שקל ריפודים וכמובן כמובן שלא נשכח "חבילת ניקלים" (שאת זה אני גם רואה בעיקר על יונדאי טוסון ואז בא לי להוריד את הנהג/ת מהרכב ולשאול אותה בשיא הרצינות "את באמת חושבת ובשיא הכנות שזה יפה?").

בקיצור,הצונאמי לא אשם פה.

אביב8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עושה רושם שהרכב באמת טוב,התמחור שלו טוב וייתן פייט ליונדאי ולקאיה,

אבל אני רוצה להתייחס לתחילת הכתבה, שבה הכתב טוען שאחת הסיבות לנפילה של מכירות מאזדה ,והוא בעצם מאשים את הצונאמי,

הצנאמי לא אשם אלא היבואן שהשתן עלה לו לראש,יבואן חזיר שבמשך למעלה מעשור עוד מימי הלאנטיס מכר רכבים רק עאבור הליסינג ,ולא שם ז... וזה עוד במילים עדינות על הלקוח הפרטי.

אבל גם ישראל אשם, שמציעים לו מאזדה 3 משנת 2008 מליסינג חבוט אחרי קוסמטיקה והוא מבסוט.

גם לוי יצחק והיבואן סוג של חזירים,מתמחרים את הרכב במחירון גבוה יותר משאר הרכבים,על מה ולמה?

מאזדה 3 שנת 2012 עם גיר אוטומט 4 הילוכים,עם איבזור בסיסי שמתאים ללפני עשור?!

באמת באמת שאני מנסה לחשוב ולהיזכר מתי ראיתי מאזדה 3 מהצורה היותר חדשה (הדגם הנוכחי) שאדם פרטי קנה מהיבואן (אני מדבר על דגם ה1.6 ליטר ולא ה2.0 ליטר).

אם היה דואג להביא מבחר של דגמים/תצורות מרכב/מנועים/גיר רגיל/איבזור...אבל מה עמך ישראל מבין,רק שלשכן יש מאזדה מליסינג הלך קנה גם,שם לה גאנטים סינים ב1000 שקל ריפודים וכמובן כמובן שלא נשכח "חבילת ניקלים" (שאת זה אני גם רואה בעיקר על יונדאי טוסון ואז בא לי להוריד את הנהג/ת מהרכב ולשאול אותה בשיא הרצינות "את באמת חושבת ובשיא הכנות שזה יפה?").

בקיצור,הצונאמי לא אשם פה.

 

ויש יבואן שהוא לא חזיר ולא שם ז..ן הגדול שלו על הלקוח הפרטי? לכן גם צריך לגמור עם המאפיה הזאת של חברות ליסינג. אבל זה נושה אחר לגמרי. אנחנו כולנו מאחלים ליבואנים שימותו, אבל לא מיד. אלא לאט, ביסורים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עצוב לשמוע את זה אבל למרות הניסיון של הכתב הנכבד מוואלה רכב לתרץ את העניין, הסקיי אקטיב היא טכנולוגיית חוסר ברירה. מאזדה היא יצרנית קטנה שנמצאת בקשיים לא רק בישראל אלא בעולם כולו. שער היין, הצונאמי ושער סיפורים הם רק תירוצים לעובדה שמאז השקתן של ה-3 וה-6 המקוריות לא עשתה מאזדה שום קפיצת דרך. בזמן שטיוטה מפוצצת בהזמנות לרכבים היברידיים ובזמן שהונדה הולכת וגודלת בעולם, מאזדה נשארה הרבה מאחור עם מנועים מיושנים ופלטפורמות מיושנות.

 

״מיצוי הטכנולוגיות המוכרות״?! עשו לי טובה, זה עניין של חוסר במזומנים ולא שום פילוסופיה יפאנית עתיקה. חבל שגיבוב יחסי הציבור הזה חודר בצורה כל כך קיצונית למבחן דרך שאמור להיות אוביקטיבי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עצוב לשמוע את זה אבל למרות הניסיון של הכתב הנכבד מוואלה רכב לתרץ את העניין, הסקיי אקטיב היא טכנולוגיית חוסר ברירה. מאזדה היא יצרנית קטנה שנמצאת בקשיים לא רק בישראל אלא בעולם כולו. שער היין, הצונאמי ושער סיפורים הם רק תירוצים לעובדה שמאז השקתן של ה-3 וה-6 המקוריות לא עשתה מאזדה שום קפיצת דרך. בזמן שטיוטה מפוצצת בהזמנות לרכבים היברידיים ובזמן שהונדה הולכת וגודלת בעולם, מאזדה נשארה הרבה מאחור עם מנועים מיושנים ופלטפורמות מיושנות.

 

״מיצוי הטכנולוגיות המוכרות״?! עשו לי טובה, זה עניין של חוסר במזומנים ולא שום פילוסופיה יפאנית עתיקה. חבל שגיבוב יחסי הציבור הזה חודר בצורה כל כך קיצונית למבחן דרך שאמור להיות אוביקטיבי.

 

נכון, בטח, ברור.

 

אז אחרי שסיימנו עם השטויות, וגם עם הבכי החוזר על הליסינג ועל היבואנים הארורים,

 

לנושא:

מתי נזכה לראות מבחן אובייקטיבי, כמו שצריך, של אתר הרכב הגדול בישראל - קארספורום, שבו ישתתפו מיטב בוחני הרכב הטובים בארץ(וחלק יגידו שגם הטובים בעולם)?

 

כי האמת, אני כבר לא יכול לחכות. (דמיינו כאן סמיילי כוסס ציפורניים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר לקבוע שהשימוש בסקיי-אקטיב של מאזדה (העלאת יחס הדחיסה) הוא חוסר ברירה. הרי זה משהו חדש וצריך לחכות ולראות איך הוא שורד את מבחן המציאות. דווקא מעניין לראות כיוון אחר, שכן מנועי טורבו קטני נפח יעילים ככל שיהיו יש להם את החסרונות המובנים שלהם, יש בהם עוד חלק שיכול להתקלקל ולהתבלות שיוסיף לעולוית הרכב. היברידיים עדיין יקרים מדי והפשרה בביצועים גדולה מדי לטעמי (עדיין).

ככה שלא צריך להיות נחרצים אלא סבלניים ולראות אם ההבטחות לשיפור בצריכת דלק, יעילות ביצועים קיימים במציאות אל מול האמינות של מנועים אלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עצוב לשמוע את זה אבל למרות הניסיון של הכתב הנכבד מוואלה רכב לתרץ את העניין, הסקיי אקטיב היא טכנולוגיית חוסר ברירה. מאזדה היא יצרנית קטנה שנמצאת בקשיים לא רק בישראל אלא בעולם כולו.

 

״מיצוי הטכנולוגיות המוכרות״?! עשו לי טובה, זה עניין של חוסר במזומנים ולא שום פילוסופיה יפאנית עתיקה. חבל שגיבוב יחסי הציבור הזה חודר בצורה כל כך קיצונית למבחן דרך שאמור להיות אוביקטיבי.

לדעתי הגזמתה

 

מאזדה תמיד ניסתה עוד טכנולוגיות + שיפור טכנולוגיות קיימות .

 

ה מיאטה - היו לפניה רוד סטאר קטנות - מאזדה בנתה חבילה טובה .

מנועי ה וונקל - מאזדה שיפרה טכנולוגיה קיימת .

מחזור מילר למנועי בעירה פנימית + העלאת דחיסה ,(סקי אקטיב) נסיונות של מאזדה עוד מימי מאזדה קסדוס .

מערכות מתלים המשלבות ספרטיביות ונוחות - זום זום ..

 

מאזדה יצרנית שובבה ומנסה למצוא לעצמה דרך בין הגדולים - ותתפלא - היא מצליחה .

בקנדה וב ארה"ב (אמריקה) ואוסטרליה , מאזדה 3 מצליחה מאוד כרכב שני במשפחה , ולצעירים .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עיצוב די משעמם ודי דומה למתחרה ix35 של יונדאי (עיצוב של יונדאי הרבה יותר יפה לטעמי)

 

מבחינת חיסכון הרכב הזה עולה על המתחרים (קשקאי,ix35 וספורטאז׳) כאשר יונדאי הכי בזבזנית.

התנהגות רכב לצערי לא השתפרו והתנהגות ירודה המתאימה למאזדה 3 ,הרכב די בטיחותי וקיבל 5 כוכבים במבחני ריסוק.

 

חומרים בתא הנוסעים טעון שיפור ,רמת חומרים סבירה כמו המתחרות (יונדאי וניסאן)

מרווח רגלים גרוע כמו רכב רגיל ,שלא נדבר על המושב המצאי שאינו מאפשר לאדם בוגר לשבת בנוח (בגלל המשענת) ,דבר זה קיים גם ביונדאי אבל שם פחות מרגישים את בכאבי גב בגלל המשענת.

 

שורה תחתונה רכב סביר שלא יעניק למאזדה יתרון על המתחרים,יקר ומיותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הגזמתה

 

מאזדה תמיד ניסתה עוד טכנולוגיות + שיפור טכנולוגיות קיימות .

 

ה מיאטה - היו לפניה רוד סטאר קטנות - מאזדה בנתה חבילה טובה .

מנועי ה וונקל - מאזדה שיפרה טכנולוגיה קיימת .

מחזור מילר למנועי בעירה פנימית + העלאת דחיסה ,(סקי אקטיב) נסיונות של מאזדה עוד מימי מאזדה קסדוס .

מערכות מתלים המשלבות ספרטיביות ונוחות - זום זום ..

 

מאזדה יצרנית שובבה ומנסה למצוא לעצמה דרך בין הגדולים - ותתפלא - היא מצליחה .

בקנדה וב ארה"ב (אמריקה) ואוסטרליה , מאזדה 3 מצליחה מאוד כרכב שני במשפחה , ולצעירים .

 

אייל .

 

רודסטר זו לא טכנולוגיה. הקרדיט בהחלט במקום על רעיון שיווקי אדיר, אבל טכנולוגיה אין במיאטה. מערכות המתלים של המאזדה 3? פוקוס.

 

נשארנו עם ואנקל וסקי-אקטיב (נראה במבחן הזמן) - לא רע, אבל עושה את מאזדה לבדיוק מה שהיא - חברת נישה. חוץ מישראל ורוסיה, שם המאזדה 3 דם מצליחה לא רע, זה מה שמאזדה מייצגת.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4387 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...