Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצאתי 205 GTI 1600 89 יד שנייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב אני משגע אותכם בחיפוש אחרי האחת.

מצאתי 89 יד שנייה מטופלת בחברה עם ספר טיפולים מהק"מ הראשון

הכל מקורי

דשבורש שלם

סאןרופ תקין.

הוא דורש 17 אלף

מוצדק ?

אין מכות שלדה הוא מוכן לחתום

פורסם
שוב אני משגע אותכם בחיפוש אחרי האחת.

מצאתי 89 יד שנייה מטופלת בחברה עם ספר טיפולים מהק"מ הראשון

הכל מקורי

דשבורש שלם

סאןרופ תקין.

הוא דורש 17 אלף

מוצדק ?

אין מכות שלדה הוא מוכן לחתום

אתה יודע, זה רק מוכיח שכן יש מציאות בעולם.

 

אתה בשבועיים מצאת רכבים שאם הייתי שואל לפני זה עליהם בפורום ישר היו אומרים לי שאני חי באשליות.

 

205GTI יד ראשונה! (שעד היום לא הבנתי למה לא קנית אותה) במחיר סביר מאוד.

ואת ה-205 הזאתי. (שאני מקווה שהיא תצא טוב בבדיקה והפעם כן תקנה אותה).

 

בהצלחה :!:

פורסם

אני לא רואה בפורום קניה ומכירה 205 GTI יד שנייה...

 

אגב, אני מצאתי אחת בדרך למכון כושר.

חיצונית מוזנחת

פנימית מושלמת

.

×
×
  • תוכן חדש...