Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: ניסאן NV200 - בא לעבודה בחור חדש


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4438 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מתי בפעם האחרונה שילמתם 140 אלף ש"ח על רכב שלא מגיע עם כיוון גובה למושב הנהג או יותר משתי כריות אוויר?

בניגוד לטנדרונים אחרים מהדור החדש, ניסאן NV200 לא מנסה להתחפש לרכב משפחתי ומתמקד בעיקר בעבודה. עם תא מטען גדול,

אופציה ל-7 מקומות ישיבה ומנוע דיזל גמיש וחסכוני הוא מסתמן כאופציה משתלמת כרכב עבודה.

 

ניסאן NV200 - מבחן דרך

 

NV200-7.jpg

 

NV200-12.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור לי משהו - שתי כריות אויר בשנת 2012? בחייאת... אז נכון שהוא רכב עבודה, ולא טנדרון נוסעים מפונפן, אבל זה רק אומר שהוא בסיכון גבוה יותר לתאונות, ואני חושב שחיי נהגי המשלוחים חשוב לא פחות מחיים של כל אחד אחר.

 

גם אם היה לי עסק שדורש רכב הובלות, אני לא חושב שהייתי מתפשר על בטיחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה היא ל-2 כריות אוויר היא כיוון שמייבאים לארץ את הגרסה המסחרית וכאן מתקינים את המושבים האחוריים מטעמי חסכון.

 

שיש לך רכב רק ל-2 נוסעים אתה לא צריך יותר מ-2 כריות אויר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיש לך רכב רק ל-2 נוסעים אתה לא צריך יותר מ-2 כריות אויר.

 

כי ברכב שמסוגל להסיע שני נוסעים לא יכולים להיכנס מהצד, ולכן אין לו צורך בכריות צידיות? או שרגלי הנהג לא יכולות להיכנס בהגה/לוח שעונים ולכן הוא לא צריך כרית לברכיים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:o

עם כל הכבוד, עם 2 כריות אוויר ובלי יכולת לכוון את גובה מושב הנהג, שוויו האמיתי של הרכב עומד על 20 שקלים חדשים, ורק כי אני במצב רוח טוב.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב סביר יחסית למחירו לפי המתואר(אם הבנתי נכון).

האם הוא גדול משמעותים מברלינגו וקנגו?

קנגו: אורך 421 ס"מ, גובה 184 ס"מ.

NV200: אורך 440 ס"מ, גובה 186 ס"מ.

אז כן, הוא גדול מהברלינגו והצורה ה"מרובעת" שלו גם מספקת נפח הטענה מכובדת מאוד מאחור.

 

כי ברכב שמסוגל להסיע שני נוסעים לא יכולים להיכנס מהצד, ולכן אין לו צורך בכריות צידיות? או שרגלי הנהג לא יכולות להיכנס בהגה/לוח שעונים ולכן הוא לא צריך כרית לברכיים?

אין ספק שעניין הבטיחות או אבזור הנוחות לא היה כאן בראש מעייני היבואן והיצרן. הרכב הזה הוא רכב עבודה מהסוג הישן, Old School. כן, בהחלט אפשר להסתכל על זה בתור חיסרון.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4438 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...