Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר'ה,

 

ראיתי שאני יכול להחליף לבד את הפילטר אוויר של המנוע והפילטר אוויר של המזגן בסיטרואן C1.

בדקתי ומצאתי באיביי את החלקים המדוייקים שאני צריך (שעולים עוד 100 שקל במוסכים).

 

השאלה שלי, האם כדאי להזמין חלקים כאלה מאיביי?

האם זה יהיה טוב כמו המקורי?

והאם מישהו עשה את זה בעבר?

 

תודה על העזרה

Polo 2012

פורסם

אין שום בעיה להזמין חלפים (בייחוד פשוטים כמו פלאגים, פילטרים למיניהם ועוד) מחו"ל.

 

שים לב שאתה מזמין מקורי, עדיף לפי השוואת מקט"ים בכדי שלא תזמין בטעות חלק לא מתאים.

מגאן 265

פורסם

אבל למה מחו"ל?

יש מלא חנויות חלפים בארץ שימכרו לך פילטרים במכירים זולים.

החיסרון של האינטרנט שאם אתה מקבל חלק לא מתאים ,לך תחזיר אותו.

בת"א יש ים של חנויות זולות של חלפים פשוט קח דוגמאות של הפילטרים שאתה צריך ולך תקנה לא צריך EBAY בשביל דבר כזה.

פורסם
אין שום בעיה להזמין חלפים (בייחוד פשוטים כמו פלאגים, פילטרים למיניהם ועוד) מחו"ל.

 

שים לב שאתה מזמין מקורי, עדיף לפי השוואת מקט"ים בכדי שלא תזמין בטעות חלק לא מתאים.

 

מקפיץ שרשור קיים!

סליחה על הבורות,

 

מישהו יכול להיות נחמד ולפרט מה הכוונה שאומרים מק"ט? אני פשוט מקיש באייביי את המס' הקטלוגי בשורת החיפוש?

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

MICHA 89 -אתה יכול לנסות ואם יתמזל מזלך זה יימצא, אבל זה לא תמיד קורה ואז אתה צריך להמשיך לחפש לפי דגם, שנות , וכמובן לוודא שהחלק אכן תואם , יש לפעמים הבדלים בין דגמים הנמכרים בחול, לאלה שנמכרים בארץ.

 

שאלה- חשבתי אולי להזמין פנסי אנג'ל אייז, האם לא קיימת סכנה שייתקעו במכס? (קצת לא קשור, אבל מישהו יודע אם הם בכלל חוקיים?)

פורסם

בס"ד.

 

חובה לפני כל התהליך לשים לב שהפריט נמכר במסגרת worldwide שהוא כן יכול להישלח לישראל.

והאם הפריט במסגרת מכירה למרבה במחיר או לא,וכמה עולה משלוח שזה בדרך כלל מה שמשנה את העלות בסופו של דבר.

 

בהצלחה אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

פילטרים איכותיים אפשר לקנות גם בארץ במחירים זולים, בד"כ זהים לebay.

אני תמיד קונה פילטר שמן של MAN בארץ ב35 ש"ח, שבאיביי עולה 11$.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...