Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה.

יש לי בעיה עם מוכר באיביי(חנות די גדולה עם מלא פידבקים).

החזרתי להם מוצר(כמובן רשום), הם הבטיחו להחזיר את הכסף.

השארתי להם פידבק שלילי, הם בתגובה אמרו שאם לא תשנה את הפידבק אז לא תקבל את המרשרשין שלך, שיניתי(התקשרתי לאיביי והתלוננתי לנציג על הסחיטה של הפידבק) וכלום.

 

כמובן שעם כל הסמטוכע עברו גם 45 וגם 60 יום.

כעת נשארתי בלי כסף, ובלי מוצר. לדעתי זו גניבה.

 

מה ניתן לעשות כדי לקבל את הכסף? אין אפשרות לפתוח קייס כי הזמן עבר מזמן.

איך ניתן להתלונן בפני רשויות הונג קונג על הגניבה? המלוכסן הזה ישלם על העצבים שלי.

 

תודה חברים.

פורסם

מותר להיות חטטן ולשאול בכמה נזק נפלת?

 

פתחת נגדו דיספיוט לפני כל העניין?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

ראשית, הייתי בדיוק במצב שלך: הזמנתי סוללה לנייד וכשזו הגיעה, הסתבר שהיא לא מתאימה ב-100% למחשב שלי.

יצרתי קשר עם המוכר, תאמתי את ההחזרה והכל ושלחתי. רק שמאז אף אחד לא עונה למיילים שלי, סוללה - אין, כסף - אין ואפילו ידבק אי אפשר לתת כבר כי עבר המון זמן.

בקיצור: נידפקתי!

 

מה שאני לא מבין זה למה נתת בכלל פידבק למוכר לפני שכל העניין הסגר?

פורסם

הסינים תחמנים ורמאים יותר מהישראלים. גם לי קרה מקרה שסיני שלח לי מוצר לא מתאים ותוך כדי משא ומתן והבטחות שאני אקבל מוצר תחליפי עברו 60 יום.

מדובר על סכום של 20 דולר.

איזה כייף לי :)

פורסם

השארתי להם פידבק שלילי, הם בתגובה אמרו שאם לא תשנה את הפידבק אז לא תקבל את המרשרשין שלך, שיניתי(התקשרתי לאיביי והתלוננתי לנציג על הסחיטה של הפידבק) וכלום.

האם טלפנת לאי.ביי? מה אמר הנציג?

 

גם אני למדתי מהנסיון שלי, להקפיד לתת פידבק שלילי לפני שמאוחר מדי. אם הענין מסתדר, ניתן אחר כך להעלות את הפידבק ביוזמת המוכר.

 

מצד שני, כנראה שמוכרים באי.ביי נתקלים בקונים שמתלוננים סתם. פעם התלוננתי למוכר שהמשלוח לא הגיע לאחר כמה שבועות טובים, והוא שלח לי עוד אחד. הגיע הפריט, ולאחר יומיים הגיע גם הפריט האבוד. כתבתי לו ששניהם הגיעו, ושאני מוכן להחזיר לו אחד (משלוח על חשבונו). הוא הגיב שעוד לא קרה לו מקרה כזה, ומדובר במוכר די ותיק.

 

יהודה

פורסם
הסינים תחמנים ורמאים יותר מהישראלים. גם לי קרה מקרה שסיני שלח לי מוצר לא מתאים ותוך כדי משא ומתן והבטחות שאני אקבל מוצר תחליפי עברו 60 יום.

מדובר על סכום של 20 דולר.

 

הייתי המצב המתואר עם אתר דיל אקסטרים. משכו אותי באף עם תגובות כמו "נסה לבדוק אם המכשיר עובד", "אנו משוכנעים שהמכשיר תקין" וכיוב'.

ביום ה 58 פתחתי דספיוט, אחרי 10 ימים הכסף חזר לחשבון הפייפאל והמוכר לא רצה את המוצר בחזרה.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם
יש לי בעיה עם מוכר באיביי(חנות די גדולה עם מלא פידבקים).

 

אני באמת רוצה להבין... נראה לך סביר להשתמש במונח "מלוכסן" בפורום ציבורי?!

כשאתה כותב ככה, זה לא נראה לך אלים, מגעיל, גזעני, דוחה (תבחר מילה)?

 

אם הוא היה שחור היית שואל איך לדפוק "כושי"?

היה מקובל עליך אם היו שואלים איך לדפוק "יהודי מסריח"?

 

אתה חושב שאין אנשים בארץ שהם ממוצא אסייתי?

 

באמת, מה עבר לך בראש?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תמצה אצלו מוצר בחצי דולר , תקנה רק בשביל לכתוב פידבק שלילי ותספר את כול הסיפור.

אודי A4

דימה.

פורסם

 

גם אני למדתי מהנסיון שלי, להקפיד לתת פידבק שלילי לפני שמאוחר מדי.

 

 

יהודה

 

מה הכוונה מאוחר מדי ?

האם הפידבק שנשאר הוא הפידבק הראשון שאני נותן ואחר כך אי אפשר לשנות

או שיש זמן מוגבל לכתיבת הפיידבק?

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם

אין לך הרבה מה לעשות עכשיו , אתה נתון לחסדיו של הסיני. הייתי מציע לך לחכות עוד משהו כמו שבוע, יכול להיות שיש להם איזה חג או משהו. אם הוא לא יזכה אותך עד אז הייתי פועל בדיוק כמו שהוצע פה:

תמצה אצלו מוצר בחצי דולר , תקנה רק בשביל לכתוב פידבק שלילי ותספר את כול הסיפור.

תפנק אותו באיזה פידבק עסיסי במיוחד. :mm_yeah:

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
אני באמת רוצה להבין... נראה לך סביר להשתמש במונח "מלוכסן" בפורום ציבורי?!

כשאתה כותב ככה, זה לא נראה לך אלים, מגעיל, גזעני, דוחה (תבחר מילה)?

 

אם הוא היה שחור היית שואל איך לדפוק "כושי"?

היה מקובל עליך אם היו שואלים איך לדפוק "יהודי מסריח"?

 

אתה חושב שאין אנשים בארץ שהם ממוצא אסייתי?

 

באמת, מה עבר לך בראש?

 

הבן אדם נדפק פה בכסף , ואיך שהוא כתב זה מה שחשוב?

 

פותח השרשור, פנה לפייפאל בהקדם

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
הבן אדם נדפק פה בכסף , ואיך שהוא כתב זה מה שחשוב?

 

פותח השרשור, פנה לפייפאל בהקדם

 

בתור גזען יהודי עם קבלות (היסטוריה ארוכה של הודעות גזעניות בפורום) זה די ברור שלך זה לא מפריע, אבל במקומך הייתי יושב ממש בשקט, בשביל שאני לא אזכר בזה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...