Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא כתוב ברישיון כלום , עוד שנתיים לאספנות , אני יכול לגשת לטסט בלי אישור או שצריך אישור? פעם קודמת הבאתי אישור מוסך.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אם זכרוני אינו מטעה אותי צריך אישור חדש.

גם אם לא רשום הם מבקשים.

תיקח איתך את הצילום של האישור הישן ותנסה.

פורסם

אתה צריך להביא אישור חדש.

כל אישור תקף ל-3 חודשים בלבד.

אי אפשר להתחכם איתם בשום דרך - פעם במסגרת החזרה לכביש של רכב שהיה ללא טסט ניגשתי לטסט כמה חודשים אחרי המועד, כלומר שהאישור היה לכאורה בתוקף גם בטסט הבא. אז הכנתי צילום צבעוני של האישור בתקווה שאוכל להשתמש באותו אחד לשני הטסטים, אבל זה ממש לא עבד. הם לוקחים את המקור ולא מוכנים להתסכל על צילום. בכל אופן ככה זה היה במכון רישוי ליד הסינרמה בת"א.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם
לא כתוב ברישיון כלום , עוד שנתיים לאספנות , אני יכול לגשת לטסט בלי אישור או שצריך אישור? פעם קודמת הבאתי אישור מוסך.

 

מה שכתוב בטופס הרשיון שקיבלת - קובע. אם לא כתוב שצריך אישור מוסך, אף אחד לא ידרוש אותו ממך.

פורסם

אין לי את האישור הקודם הוא נמסר למכון רישוי...

אני יכול ללכת לטסט בלי אישור או חובה אישור? בילבלתם אותי..

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
מה שכתוב בטופס הרשיון שקיבלת - קובע. אם לא כתוב שצריך אישור מוסך, אף אחד לא ידרוש אותו ממך.

 

יש סימוכין? במכוניות שהן לא מכוניות אספנות אלא רק מיושנות, אני לא חושב שמופיע איזכור כלשהוא ברישיון רכב לגבי הצורך בהצגת אישור בלמים או אישור רכב מיושן.

 

ועדיין חייבים להציג אישורים אלו. ברכב מיושן כל חצי שנה צריך אישור תקינות חדש. אישור מהפעם הקודמת "לא תופס".

 

 

פורסם

הבנתי תודה לכולם מחר אני יעבור במוסך לקבל אישור.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

לפי מה שאני זוכר אתם טועים ואישור הבלמים תקף לשנה. אבל זה רק הזכרון וצריך לוודא

כבר שנים לא מתקן גיטרות
שטח: סמוראי קצר 98 --> סמוראי ארוך 88 --> גראנד ויטרה 98 --> פאג'רו Q ארוך 2000 --> האנטר 2014 --> שבי ואן G30 4X4 קוויגלי
כביש: רנו קליאו 2012 1150 ידנית

פורסם

אישור הבלמים תקף ל 3 חודשים, אבל צריך להציג אותו פעם בשנה, כי רכב שנדרש לאישור בלמים (גיל 15 עד 19) עושה טסט פעם בשנה.

אישור רכב מיושן ( גיל 20 ומעלה) תקף ל 3 חודשים וצריך להציג אוצו כל חצי שנה בטסט חצי שנתי.

 

 

פורסם
לפי מה שאני זוכר אתם טועים ואישור הבלמים תקף לשנה. אבל זה רק הזכרון וצריך לוודא

 

או כמו שאמר שייקה אופיר במערכון הבלתי נשכח עם דן בן-אמוץ:

"הזכרון- אין בעיות. הבעיה זה מה ששוכחים...."

 

ולמי שרוצה להזכר במקור:

עודד

פורסם

הייתי במוסך קיבלתי אישור תמורת 150שקל ...

הבעיה זה שלא הספקתי לטסט לא נורא שבוע הבא.

תודה למשתתפים!

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
יש סימוכין? במכוניות שהן לא מכוניות אספנות אלא רק מיושנות, אני לא חושב שמופיע איזכור כלשהוא ברישיון רכב לגבי הצורך בהצגת אישור בלמים או אישור רכב מיושן.

 

ועדיין חייבים להציג אישורים אלו. ברכב מיושן כל חצי שנה צריך אישור תקינות חדש. אישור מהפעם הקודמת "לא תופס".

 

כל מה שנדרש לטסט, רשום ברשיון החדש שנשלח לבחור. מנסיוני ברכב שלי: בטסט המקורי היה רשום למטה בהיתרים והגבלות: "רכב אספנות, יש להציג אישור מוסך" בטסט השני לא היה רשום ולא דרשו.

נדמה לי שאישור בלמים נדרש בתקופה שהרכב בן 15 עד 20 ואחרי זה אישור מוסך.

אני רוצה לציין: אולי ברכב מסחרי זה שונה ואז עם הקוראים הסליחה.

פורסם

"הזכרון- אין בעיות. הבעיה זה מה ששוכחים...."

הזיכרון- אין בעיות. רק מה? שאני שוכח...

ככה וככה וככה וככה :-D

קטע חזק

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
כל מה שנדרש לטסט, רשום ברשיון החדש שנשלח לבחור. מנסיוני ברכב שלי: בטסט המקורי היה רשום למטה בהיתרים והגבלות: "רכב אספנות, יש להציג אישור מוסך" בטסט השני לא היה רשום ולא דרשו.

נדמה לי שאישור בלמים נדרש בתקופה שהרכב בן 15 עד 20 ואחרי זה אישור מוסך.

אני רוצה לציין: אולי ברכב מסחרי זה שונה ואז עם הקוראים הסליחה.

 

אשמח אם בעלי רכבים מיושנים (לא אספנות!) יכתבו, האם ברישיון שלהם אי פעם הופיע איזכור כלשהו לגבי הצורך להציג אישור תקינות רכב מיושן בטסט.

 

אני לא ראיתי אף פעם דבר כזה, זה מופיע רק ברישונות של רכבי אספנות.

 

 

עם זאת, ברור מעבר לכל ספק שכל רכב מגיל 20 שנה ומעלה צריך להגיע לטסט עם אישור תקינות רכב מיושן. תקנה זו קיימת קבר שנים רבות ושום דבר בה לא השתנה.

 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...