Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לאחר חודשיים שימוש - צמיגי הנקוק Ventus V12 EVO K110


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 4466 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חיכיתי חודשיים עד לגיבוש חוו"ד ספורטיבית על הצמיגים הללו, שכן אלו בפירוש צמיגים שמיועדים למכוניות ספורטיביות. אז הנה הרשמים (אחרי שנתיים עם פירלי P-ZERO שכבר היו ממש גמורים לקראת הסוף)

 

רמת רעש הצמיגים בשיוט ירדה. נוחות הנסיעה השתפרה (הצמיג יותר רך).

האחיזה מצוינת. בטח לא פחותה משל הפירלים כשהם היו חדשים. הצמיגים מאוד פרוגרסיביים על המגבלות - בקושי יש תת-היגוי וגם כשיש, הוא מתבטל בקלות עם הורדה קצת מהמצערת או יותר הגה (טוב, זו גם תכונה של המיאטה...). מצד שני (תרתי משמע) גם אין הרבה היגוי יתר. הצמיגים מאוד מתנגדים להחלקה ואני חושב שצריך לעבור איתם עוד כמה אלפי קילומטר בשביל ש"ייפתחו" במובן הזה. מה שכן, זה מאוד בטיחותי, גם אם אין לכם בקרת יציבות.

בכביש רטוב מאוד הופתעתי לטובה מהאחיזה - הם נותנים תחושת ביטחון מאוד גבוהה ונאבקים מצוין בהחלקה. במהירות נמוכה ועם הרבה גז אפשר להסתבסב עדיין בקלות, אבל אתם יודעים - פיזור המים בהחלקה צידית לא אמור להיות משובח :wink:

 

יתרון חשוב הוא המחיר. במידה 215/45-17 מדובר על כ-570 ש"ח לצמיג. value for money מעולה!

בעייה אחת - יש אותם במעט מידות. זו אחת הסיבות שנהגי מיאטה עדיין קונים T1R בכמויות (מידה 205), למרות שמההתנסות הקצרה שלי ומדעות של חברים, לא מדובר ביציאה הכי טובה של טויו...

 

הנה כמה לינקים:

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Hankook/Ventus-V12-evo-k110.htm

וכאן:

http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Hankook&tireModel=Ventus+V12+evo+K110

כולל סקר השוואתי לצמיגים יקרים בהרבה (קיבל מקום שביעי!)

http://www.tirerack.com/tires/surveyresults/surveydisplay.jsp?type=MP

 

בנוסף, במקומות שקראתי כשהשוו בינו לבין הטויו הוא נמצא עדיף. הנה טקסט לדוגמא:

I've used both T1R and T1S and Hancook Ventus V12 EVO K110, on fwd, rwd, 4wd, from basic 90bhp fwd to 450+ rwd.

A choice between toyo and hancook, trust me if you had ever tried hancook, you'd never ever think of toyo again, the "S" version was massively better than the "R" version toyo anyway, also used F1 gsd3(never again, except maybe a wheelbarrow), rainspoort 1/2 vastly better all round than toyo and f1, vredestein sportrac 3 are also worth considering, much better than F1.

As already said best tyre I have used to date, I am very interested in tyre reviews and will change make very year if something better comes along.

One of the massive good things about the V12's is the stability, they are just so utterly stable even on bumpy/crappy surfaces.

A recent/ish test is Sepang between the V12's and dedicated(dry) track tyres saw the V12's lose out by around 1 1/2 sec a lap in the dry , and again by a similar amount in the wet with dedicated wet track tyres, odd thing was though it wore out 3 sets of dry tyres 2 sets of wets and was still LEGAL to drive on the tyres, as in not worn out, though I'm not aware of precisely how much tread was left.

A lot of serious bhp guys in the us are using the V12's on the vettes, right after purchase taking off the purpose designed goodyears supercar tyres, after driving others so equppied with V12, and saying things like better in every respect, some of these on 1000+ bhp rwd.

My v12's have done around 4,000 miles now, but don't look like it, I expect at least another 8-10,000 based on what I can see at the moment

 

מצד שני, קראתי מבחן שלהם נגד צמיגים כמו דאנלופ SP MAXX והם הפסידו, כך שיש ויש.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קראתי הרבה על הצמיג אבל כמעט ולא ניתקלתי בהם בארץ.

 

איפה ניתן למצוא אותם רוני?

 

 

עוד משהו, קראתי בחול ביקורות ממש טובות לפדרל 595RS-R, ניתן למצוא אותם בארץ? מישהו מכיר את הצמיג הנ"ל?

הוא מתחרה יותר מול ה-R1R של טויו ולא T1R כמו ההנקוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קניתי במטלון בפ"ת. בטוח יש בפנצ'ריות נוספות. כדאי להתקשר לוודא בנוגע למידה, כי חסרות הרבה מידות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור אתה ממליץ עליהם בתור "נעליים" ספורטיביות?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד משהו, קראתי בחול ביקורות ממש טובות לפדרל 595RS-R, ניתן למצוא אותם בארץ? מישהו מכיר את הצמיג הנ"ל?

הוא מתחרה יותר מול ה-R1R של טויו ולא T1R כמו ההנקוק.

 

היה לי על הקליאו, ועדיין יש לי זוג שלהם שמתייבשים לאיטם במחסן.

 

במידה שלי (195/50/15) היה להם TW 80, שונה מבשאר המידות. דביקים כמו סרט של לאונרדו די-קפריו.

נהניתי מכל רגע איתם. היו עושים המון רעש, נגמרים אחרי 10K ק"מ, אבל כמויות הפאן גורמות לך לשכוח מזה.

דווקא מהביקורות שקראתי אז, לא התלהבו ממנו אל מול המתחרים. אבל אם נתחשב בעובדה שהמתחרים שלו עולים כמעט כפליים, אני מחשיב אותו כרכישה הטובה ביותר שביצעתי. גם בפורום היה באזז גדול כשפרסמתי על הרכישה, כולל אנשים שירדו על פדרל כי הם לא יצרן מוכר. אני, בכל מקרה, ממליץ בחום.

 

המחיר ל-15" בזמנו היה 400 ש"ח - זול מהדאנלופ (רמה מתחת), שישבו עליה קודם ואיכזבו.

 

זיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-595RS-R הוא דגם חדש יותר ממה שהיה לך בזמנו אני חושב, יש לו TW של 140.

אצלך הוא הוגדרו כסמי סילקס?

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Federal/595RSR.htm

 

 

עכשיו יש לפדרל FZ201 שהם כבר מוגדרים כסמי סילקס והמתחרים של R888.

 

http://www.federaltire.com/en/html/pdetail.php?DB=motosports&pdline=5&ID=44

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני מכיוון שכבר עשית השוואה כלשהי בינם לבין הT1R,החסרונות הבולטים של הטויו זו הדופן הרכה ושהם נאכלים מהר מאוד בסוליה החיצונית,אין לי ניסיון עם עוד צמיגים שמוגדרים ספורטיביים אבל למיטב הבנתי צמיג ספורטיבי אמור להיות בעל דופן קשיחה שלא תתעוות תחת עומס בסיבובים,ומהטויו מאוד התאכזבתי בקטע הזה.(כל הזמן להתעסק בקומבנציות לחץ אוויר)

איך ההנקוק מתפקדים תחת עומס בסיבובים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המידע!

 

אני חושב שבמחירים שעולה ההנקוק - הוא בהחלט צריך לההפיך לבסט סלר ענק.

 

ביצועים של צמיגים סופר ספורטיביים בכמעט חצי מחיר זה דבר נדרש ביותר אצלנו!

 

דרך אגב, בקרוב יגיע לפה הצמיג החדש של טויו שאמור להיות טוב בהרבה מה T1R והוא ה T1SPORT.

 

אני וכמה חברים כבר ממתינים בקוצר רוח...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו בהחלט אחד הצמיגים היותר טובים שהתנסתי בהם .

דרך אגב: להנקוק קיים דגם איכותי נוסף הנקרא K-107 ,פרופיל הצמיג הוא א- סימטרי וגם הוא עושה את העבודה מצויין.

מכיוון שאנחנו משווקים מורשים של הנקוק ,כל אלה המעונינים בצמיגים הללו יוכלו להשיגם דרכנו או דרך משווק מורשה

מטעם חברת "אוטולוקס"-(שהם היבואנים הרשמיים של הנקוק) והם ישיגו לכם את מבוקשכם.

 

ממליץ בחום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-595RS-R הוא דגם חדש יותר ממה שהיה לך בזמנו אני חושב, יש לו TW של 140.

אצלך הוא הוגדרו כסמי סילקס?

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Federal/595RSR.htm

 

 

 

אותו צמיג. הוגדרו כסמי סליקס.

 

אני חייב להוסיף שהוא הכניס אותי לכמה סיטואציות מאוד מפחידות בגשם. לא מומלץ לדחוק בו על כביש רטוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור אתה ממליץ עליהם בתור "נעליים" ספורטיביות?

 

בינתיים כן. הדבר היחיד שעוד לא ידוע זה איך הם יחזיקו מעמד. שמעתי שהטויו נגמרים מאוד מהר יחסית והאחיזה יורדת משמעותית אפילו שעדיין יש בשר.

 

רוני מכיוון שכבר עשית השוואה כלשהי בינם לבין הT1R,החסרונות הבולטים של הטויו זו הדופן הרכה ושהם נאכלים מהר מאוד בסוליה החיצונית,אין לי ניסיון עם עוד צמיגים שמוגדרים ספורטיביים אבל למיטב הבנתי צמיג ספורטיבי אמור להיות בעל דופן קשיחה שלא תתעוות תחת עומס בסיבובים,ומהטויו מאוד התאכזבתי בקטע הזה.(כל הזמן להתעסק בקומבנציות לחץ אוויר)

איך ההנקוק מתפקדים תחת עומס בסיבובים?

 

מבחינתי מצוין. כמו שכתבתי - פרוגרסיביים, משרים בטחון, אחיזה גבוהה מאוד.

אגב, הרעיון בצמיג ספורטיבי (שמחזיק פחות ק"מ מצמיג לא ספורטיבי) הוא סולייה רכה, לאו דווקא דופן קשיחה. סולייה רכה אוחזת יותר טוב, אבל נגמרת יותר מהר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני מבין אותך נכון,אז השילוב צריך להיות כזה-צמיג בעל דופן קשיחה וסולייה רכה?

בT1R הדופן רכה וכתוצאה מזה הסולייה החיצונית בלבד(שאר הצמיג כמו חדש)פשוט נגמרת במהירות.

תקן אותי אם אני טועה אבל זה המצב אצלי,ומזה התאכזבתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4466 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...