Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה אפסילון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים..

 

בעיקרון אני כבר נעול על פיאט 500... מנסה עכשיו לגרד קצת כספים מכל מני פינות כדי לארגן אחת מושלמת :)

 

בלי קשר - ראיתי בבלייזר האמת פרסומת ללנצ'יה אפסילון, נכנסתי לאתר וזה בהחלט נראה מדהים...

 

אבל לא ראיתי כאלה על הכביש, ויש ממש בודדות (3) ביד 2..

 

מה הסיפור שלהן?.. הן אמינות?.. הן כדאיות?.. מה ההבדל בעצם בין אפסילון לבין הפיאט 500 שאני כל כך אוהב וחושק?

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האפסילון הנוכחי הוא דור 3 לאפסילון והשנה הגיע לארץ. יש לציין שיש לה אחות תאומה זהה לחלוטין - קרייזלר.

מבחינת המנוע והמכלול, די זהה לפיאט - החידוש הוא שהיא נמכרת עם מנוע TWIN AIR החדש של קונצרן פיאט שהנפח שלו 900 סמ"ק אבל מייצר 85 כ"ס שזה מרשים למדי. אני יודע שבחו"ל (אולי גם בארץ) היא נמכרת גם עם המנוע הותיק יותר של פיאט, 1.2 69 כ"ס שמשמש את ה 500 והפנדה. הפנדה החדשה שאמורה להגיע תצויד גם באותו מנוע TWIN AIR.

אין לדעת מה טיב המנוע לאורך שנים, כמו כל דבר חדש, אבל הבנתי שהנסיעה בהחלט כיפית יותר וזריזה יותר. האפסילון מאוד יפה ומאובזרת, אני מניח שהמחיר בהתאם.

לך תעשה נסיעת מבחן, זו ההמלצה שלי.

פורסם

כמו שציינת מעטות האפסילון שנמכרו מה שבטח לא יועיל לה כמשומשת. אני מעריך שהערך שלה ירד והרבה....

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

זה שנמכרו בודדות לא אומר כלום, הרכב חדש לגמרי בארץ ורק בשבועות האחרונים החלו לשווק אותו. זה שיש מכוניות (בלי להזכיר שמות שמתחילים ב"מאז" או "יונד") שעוד לפני שמישהו ראה אותן כבר אלפיים מהן נמכרו לחברות ליסינג - זה המצב הלא נורמלי. נכון שרכבים מסוג הלנצ'יה וגם ה-500 אינם נמכרים בארץ בשיטת "קודם נזמין 1000 ואח"כ נראה אם טוב", אבל זה לא אומר דבר לגבי העתיד. גם לגבי ה-500 היתה פסימיות רבה בהתחלה, ועובדה שהיא נמכרה יפה מאוד יחסית לציפיות.

 

אגב רכב נדיר - אם הוא טוב, ואם יש נישה בשוק שיש לו יתרונות בולטים עבורה על פני מכוניות אחרות - דווקא יכול לשמור ערך הרבה יותר מרכב נפוץ, אבל בעל הרבה מתחרים, הצע גדול ואפיון כ"מכונית ליסינג".

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
זה שנמכרו בודדות לא אומר כלום, הרכב חדש לגמרי בארץ ורק בשבועות האחרונים החלו לשווק אותו. זה שיש מכוניות (בלי להזכיר שמות שמתחילים ב"מאז" או "יונד") שעוד לפני שמישהו ראה אותן כבר אלפיים מהן נמכרו לחברות ליסינג - זה המצב הלא נורמלי. נכון שרכבים מסוג הלנצ'יה וגם ה-500 אינם נמכרים בארץ בשיטת "קודם נזמין 1000 ואח"כ נראה אם טוב", אבל זה לא אומר דבר לגבי העתיד. גם לגבי ה-500 היתה פסימיות רבה בהתחלה, ועובדה שהיא נמכרה יפה מאוד יחסית לציפיות.

 

אגב רכב נדיר - אם הוא טוב, ואם יש נישה בשוק שיש לו יתרונות בולטים עבורה על פני מכוניות אחרות - דווקא יכול לשמור ערך הרבה יותר מרכב נפוץ, אבל בעל הרבה מתחרים, הצע גדול ואפיון כ"מכונית ליסינג".

 

קיבלתי את טענתך ואני מתקן את תגובתי - כבעלים לשעבר של פיאט קופה טורבו שכמוה לא נמכרו הרבה אוכל באמת להעיד שהרכב שמר על ערכו ואף נמכר מעל המחירון עקב היותו ייחודי.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם
זה שנמכרו בודדות לא אומר כלום, הרכב חדש לגמרי בארץ ורק בשבועות האחרונים החלו לשווק אותו. זה שיש מכוניות (בלי להזכיר שמות שמתחילים ב"מאז" או "יונד") שעוד לפני שמישהו ראה אותן כבר אלפיים מהן נמכרו לחברות ליסינג - זה המצב הלא נורמלי. נכון שרכבים מסוג הלנצ'יה וגם ה-500 אינם נמכרים בארץ בשיטת "קודם נזמין 1000 ואח"כ נראה אם טוב", אבל זה לא אומר דבר לגבי העתיד. גם לגבי ה-500 היתה פסימיות רבה בהתחלה, ועובדה שהיא נמכרה יפה מאוד יחסית לציפיות.

 

אגב רכב נדיר - אם הוא טוב, ואם יש נישה בשוק שיש לו יתרונות בולטים עבורה על פני מכוניות אחרות - דווקא יכול לשמור ערך הרבה יותר מרכב נפוץ, אבל בעל הרבה מתחרים, הצע גדול ואפיון כ"מכונית ליסינג".

 

כמה דברים - הסיבה שנמכרו פיאט 500 בכמות סבירה היא, שלאחר ניסיון כושל של סמלת למכור אותן במחיר שערורייתי היא התחילה במבצעי מכירות כאלה ואחרים, היא מכרה גם חדשות יד 1 עם 0 ק"מ במחירים נמוכים מאוד, מה שמאוד דפק את כל הרוכשים הראשונים. כך שלהביא את ה-500 כדוגמה למישהו שרוצה לקנות עכשיו רכב מסמלת, שוב במחיר מוגזם, לא לא לא מומלץ.

וכמו שכתבת רכב נדיר עם יתרונות בולטים, מה שאין לאפסילון, ישמור על הערך שלו.

לגבי הפיאט קופה, נמכר מעל מחירון זה נחמד השאלה כמה המחירון שמר על הערך שלו יותר חשוב. חוץ מזה, באופן כללי מכוניות ספורט משומשות תמיד שומרות ערך יותר טוב כי קהל היעד (צעירים) לא יכול בד"כ להרשות לעצמו מכוניות חדשות, מה שגורם לביקוש גדול במשומשות.

 

באופן כללי לפותח השרשור, עצה שנתתי פה בעבר:

תעשה רשימה של מכוניות שהייתה שוקל לקנות או מכוניות דומות. פתח אתרים בחו"ל (רצוי אירופה, אותם דגמים +-) WHAT CAR וכו' ובודק את פער המחירים שלהם בחו"ל(להם יש תחרות חופשית) אם אתה רואה מכונית שעולה פה יקר אבל בחו"ל עולה כמו שאר המכוניות, לא נוגעים, א' כי דופקים אותך וב' כי ידפקו אותך כי אתה יודע שליבואן יש לאן להוריד את המחיר בעתיד ,מה שידפוק אותך שוב. כל מה שנשאר, זה להוסיף כסף (אם צריך) לקנות מכונית שנמצאת במחיר היחסי המתאים לה ומספקות את אותה הנאה ואתה יודע שהפחת שלך יהיה סביר. כך שבסופו של יום תשלם את אותו כסף.

פורסם

לפעמים, רק לפעמים, בן אדם רוצה לקנות משהו כי הוא רוצה לקנות, ופחות מעניין אותו שמישהו אחר יחשוב שדפקו אותו. זה שמוצר X עולה יותר באירופה לא משנה אם זה המוצר אותו האדם רוצה - הוא הרי לא יילך לאירופה לקנות אותו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
תעשה רשימה של מכוניות שהייתה שוקל לקנות או מכוניות דומות. פתח אתרים בחו"ל (רצוי אירופה, אותם דגמים +-) WHAT CAR וכו' ובודק את פער המחירים שלהם בחו"ל(להם יש תחרות חופשית) אם אתה רואה מכונית שעולה פה יקר אבל בחו"ל עולה כמו שאר המכוניות, לא נוגעים, א' כי דופקים אותך וב' כי ידפקו אותך כי אתה יודע שליבואן יש לאן להוריד את המחיר בעתיד ,מה שידפוק אותך שוב. כל מה שנשאר, זה להוסיף כסף (אם צריך) לקנות מכונית שנמצאת במחיר היחסי המתאים לה ומספקות את אותה הנאה ואתה יודע שהפחת שלך יהיה סביר. כך שבסופו של יום תשלם את אותו כסף.

 

שלחת את המסכן לעשות תואר בכלכלה. ונניח שבסוף התהליך הפונקציה המתמטית המסובכת תצביע על סוזוקי אלטו, או על MG350, כתוצאה האידיאלית במבחן (Min(Screwed אז מה יוצא? שהבנאדם צמצם למינימום את הסיכוי שאחרים ידפקו אותו בכך שהוא דפק את עצמו לפניהם? לא עדיף לקנות את האוטו שהכי טוב לך, והכי בא לך עליו, בתקציב שלך?

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

גם אני עמדתי בפני אותה דילמה.

אחרי צמצום אפשרויות לאודי A1, פיאט 500 ואפסילון בחרתי באפסילון.

עוד לא קיבלתי אותה כך שההתרשמות שלי היא רק מנסיעת המבחן הארוכה שעשיתי (עד ירושלים כולל תנועה עירונית בתל אביב ובירושלים).

אני חייב לציין שהחוויה הייתה מאוד דואלית, בדקות הראשונות עברה במוחי המחשבה של להחזיר אותה ולרדת מהעניין כי התגובה של המנוע והצלילים שהוא מוציא שונה מכל רכב שנסעתי בו קודם לכן. תוך כמה דקות זה עבר ומצאתי שהמנוע הקטן יחסית חזק ומאוד חסכוני.

מאחר ומה שחיפשתי מראש זה רכב חסכוני מאוד וגם ייחודי ושונה מהעדר אז היא מאוד התאימה לי.

מבחינת שימושיות, קח בחשבון שלמרות שהיא מבוססת על אותה שילדה של פיאט 500 היא גדולה יותר כי האריכו אותה יחסית לפיאט 500 (זה מה שאמרו לי בסוכנות אחרי ששאלתי איך זה שהיא מרגישה כל כך גדולה יחסית לפיאט 500).

בנסיעות המבחן שעשיתי לשלוש המכוניות האפסילון הייתה הכי חסכונית בהפרש משמעותי.

ממעט הניסיון שיש לי עם הרכב אני ממליץ

פורסם

בעניין הכלכלי אני מסכים לגמרי עם זה שכתב מעלי, רכב זה לא השקעה זו הוצאה. מהוצאה כספית אני אמור ליהנות ולא לחשוב כמה אני מפסיד ממנה אבל זו כבר גישה לחיים, לא קשור לכאן.

פורסם

המשפט הראשון שלי: "תעשה רשימה של מכוניות שהייתה שוקל לקנות או מכוניות דומות". כלומר, מכוניות בעל ערך דומה עבורך.

אם הבן אדם באמת שוקל סוזוקי אלטו שיכניס לרשימה אם לא, אין סיבה.

 

לגבי "לא עדיף לקנות את האוטו שהכי טוב לך, והכי בא לך עליו, בתקציב שלך?"

התשובה: "כן, אם אתה הבן של יצחק תשובה. אם אתה עובד קשה בשביל הכסף. לקנות היום אפסילון במחיר 110 ומחר היבואן מוריד את המחיר ל-90 אומר שהפחת של האוטו שקנית גדל ב- 20 אלף ש"ח. מה שאומר שבשיקלול הפסד קניה מול מכירה יכולת לקחת הלוואה לקנות רכב ספורט יקר למכור אותו ולצאת יותר בזול, כולל ריבית על הלוואה"

 

לגבי "שלחת את המסכן לעשות תואר בכלכלה." - כנראה שאוניברסיטה לא עברת אם השוואת מחירים, זה דבר מסובך מדי עבורך. אבל באופן כללי, הבן אדם הולך לזרוק שווה ערך של 2 שנות עבודה על מכונית, לא להשקיע שעתיים באינטרנט בשביל לבדוק את התמורה הכלכלית מהמכונית שהוא הולך לקנות גובל ברשלנות כלכלית. אנשים בארץ מתעלמים מהעובדה שיש כזה דבר שקוראים לו כלכלה, ואחר כך מתלוננים על צדק חברתי ואיך נקנה קוטג'. סביר להניח שחיי האדם הזה לא מסתיימים באוטו, הוא צריך גם דירה, חינוך לילדים בעתיד ועוד ועוד. נגיד שהיום הוא יקנה את הרכב "שהוא רוצה" אז מחר לא יהיה לו כסף "לדירה שהוא רוצה" ואחרי זה ל"חופשה שהוא רוצה" וכך זה ימשיך כל ימי חייו רק כי הוא התחיל בכלכלה לא נכונה כבר בתחילת הדרך.

 

ו

פורסם

נ.ב.

 

מה שורבכם לא מבינים, זה איך בונים תקציב.

 

1- אתם נהנים מהרבה דברים שעולים הרבה כסף, התקציב שלכם מוגבל(אלה אם אתם הבנים של תשובה). אם תהנו ממשהו אחד תסבלו מאחר. אלה אם אתם מתכננים לגור עם ההורים כל ימי חיייכם, וכל ההוצאות שלכם זה האוטו.

 

2- מחיר האוטו הוא לא המחיר שאתם משלמים עליו, אלה- מחיר הקניה פחות מחיר המכירה לחלק לזמן שהחזקתם באוטו.

כלומר, אם קניתם רכב חדש מהיבואן במחיר מופרז, מה שברור יגרור מבצעים בהמשך מצד היבואן, כי הוא יכול, (הוא בניגוד לכם כן עושה שיקול כלכלי. קודם מוכר לפראיירים שקונים בכל מחיר אחר כך לשקולים שקונים במחיר הגיוני ובסוף לקמצנים שקונים רק במחיר חיסול), דבר שיפיל את מחיר המחירון. אומר שיתכן מאוד שיכולתם להרשות לעמכם רכב שהיום נראה לכם יקר הרבה יותר.

לדוגמה: יש סיכוי שקניה של מיאטה חדשה(לפי חישוב מחיר הקניה פחות מחיר המכירה לחלק לזמן שהחזקתם באוטו) תעלה לכם פחות מאשר לקנות אפסילון אפילו אם תקחו הלוואה, אבל בכלל לא בחנתם רכב כזה, כי הוא לא "בתקציב".

פורסם
, היא מכרה גם חדשות יד 1 עם 0 ק"מ במחירים נמוכים מאוד, מה שמאוד דפק את כל הרוכשים הראשונים. .

 

איך בדיוק סמל"ת מכרה רכבים יד 1 עם 0 קילומטר?

פורסם

utsur:

מה שאתה לא מבין זה שני דברים:

1. לא כל אחד יכול, רוצה או, להבדיל אלפי הבדלות, חייב לפעול על פי מערכת הערכים שלך, ולא כל כך משנה מהן הסיבות לכך, מבחינתך או מבחינתו.

2. קצת כבוד לאנשים שאתה, ככל הנראה, לא מכיר. אני מדבר על התייחסותך ל-alfa_draco ולהערה הדי הזויה ששלחת לו לגבי השכלתו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

על ידי כך שהיא רושמת את הרכב החדש על שמה או על שם חברת ליסינג/סוכנות רכב ומוכרת את הרכב כרכב יד 1. כך שקונה הרכב הוא כבר היד השניה של הרכב.


×
×
  • תוכן חדש...