Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בין מאות הסעיפים בדו"ח טרכטנברג מסתתרת המלצה שעשויה לשנות את הרגלי הקנייה ■ ההצעה להעניק פטור ממכס על מוצרים הנקנים באינטרנט בפחות מ-300 דולר...

 

עד היום ניתן פטור מלא ממסים (הכוללים מכס, מס קנייה ומע"מ) רק למוצרים הנרכשים באינטרנט במחיר נמוך מ-50 דולר (כולל דמי המשלוח), או עד 75 דולר להנעלה, ביגוד וספרים. הבשורה שמביא דו"ח טרכטנברג היא העלאת רף המחיר הפטור ממכס ומס קניה בלבד ל-300 דולר (ההמלצה אינה כוללת את ביטול המע"מ).

 

יהודה

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם זה יצא לפועל הדואר כבר יכין לנו מס חדש.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

יהיה כבר מי שיחסל את היוזמה הזו.

הרי הדבר יגרום לאלפי ישראלים להעביר רכישות לחו"ל.

אל תדאג, יקום איזה מנכל איגוד לשכות המסחר, או איזה מנכל איגוד התעשיינים, יפעיל את הלובי החזק שלו בכנסת, ויפיל את ההמלצה.

נמשיך לשלם מחירים מופקעים...

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם
יהיה כבר מי שיחסל את היוזמה הזו.

הרי הדבר יגרום לאלפי ישראלים להעביר רכישות לחו"ל.

אל תדאג, יקום איזה מנכל איגוד לשכות המסחר, או איזה מנכל איגוד התעשיינים, יפעיל את הלובי החזק שלו בכנסת, ויפיל את ההמלצה.

נמשיך לשלם מחירים מופקעים...

 

לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

עזבו אתכם, זו רק המלצה...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני גם בספק אם דבר כזה יאושר, ואם כן, סמכו על רשות הדואר, רשות המסים,

ומשרדי הממשלה השונים, שימציאו כל שני וחמישי אישור חדש שצריך כדי ליבא

תחתונים או חולצה, שלא לדבר על חלפים לרכב או מכשירים שונים.

פורסם

ציטוט ישירות מתוך הדו"ח, עמ' 186

 

"לבסוף, הועדה סבורה כי יש לפעול בנחישות לרתימת כוחם המשותף של הצרכנים הבודדים ושל

רשת האינטרנט על מנת להתגבר על חסמים וכשלי תחרות קיימים. לאור זאת, הועדה מציעה

להטיל על רשות המיסים להציג לממשלה בתוך 90 יום, תוכנית פעולה מפורטת על מנת שלכל

אזרח ישראלי יתאפשר לייבא – ביבוא אישי – כל פריט או מוצר בשווי של עד 300$ בפטור מלא

ממכס וללא צורך למלא טפסים או לפגוש את פקידי המכס או המע"מ. במספר לחיצות עכבר, יוכל

כל אזרח לשלם על הטובין, לשלם את המע"מ ככל שזה נדרש וכל זאת ללא צורך לצאת מביתו אלא

לצורך איסוף החבילה מסניף הדואר.

 

המסתכל מן הצד עשוי לסבור שפרק יוקר המחיה והתחרותיות, הציג לא יותר מאוסף של מקרים

או דוגמאות לכשלים נקודתיים בפעולתה של המדינה בבואה להסדיר את הפעילות הכלכלית

בשווקים השונים. אך אין טעות גדולה מזו. הדוגמאות והמקרים שנותחו לעיל, אינם אלא חלק

מתמונה אחת שלמה וסדורה. חלק ממערכת רגולטיבית שלובה ומכווננת, שעוצבה לאורך השנים

לשרת אינטרסים צרים שאינם זהים לאלו של כלל הציבור. שינוי של מערכת כזו, בשים לב להיקפה,

פרישתה והשפעתה על הכלכלה הישראלית הוא תהליך ארוך ויפה לו מידת הזהירות, שכן הוא

בוודאי ילווה בהתנגדות רבה מצד אלו שעליהם נועדה אותה מערכת רגולטיבית להגן. אך זהו תהליך

חשוב, מרכזי ומכונן להשבת האזרח למרכז הבימה הכלכלית. לא כגורם ייצור, כצרכן או כמועסק

- אלא כמי שעבורו פועלת הכלכלה מיסודה. שעבורו ועבור רווחתו צריכה המדינה לפעול בשווקים

- להחדיר בם תחרות ולהפיח בם חיים, לאפשר לכוחות השוק לפעול את פעולתם הטובה ולמנוע

מהם להכות בעוצמה במקומות בהם השוק החופשי כושל או נכשל. בפשטות, זהו תהליך לשינוי

סדר העדיפויות הכלכלי במדינה."

 

כיום אנו פרות חולבות עבור קבוצות אינטרסים שפועלים לנצל אותנו כמו החרדים, היצרנים המונופוליסטים ( מלט), הקרטלים (חברות הסלולר, 2 רשתות הסופרמרקטים), חלק מהחקלאים (דבש, שמן זית), מפעלי ים המלח שמשלמים דיבידנד מגוחך ועוד.

במקום המציאות הזו, באה ועדת טרכטנברג וכותבת מילים כל כך אמיתיות, כמו הקטע המודגש. משה משונה קורה פה. קשה להאמין שזה יקרה, בהכירנו את המצב.

 

יהודה

פורסם

יהודה, מה שכתוב כאן משקף כ"כ טוב את מה שקורה כאן במדינה, ואיך הפכנו לפרות חולבות

עבור בעלי ההון והפוליטיקאים. צעד כזה יכול לעשות שמות בכל היחס במשק, ולשנות "סדרי עולם"

במדינה.

אבל בדיוק כמו שכתוב שם, הלחצים וההתנגדות של אותם גורמים תהיה כ"כ מאסיבית, ויחד עם החשיבה

שכ"כ מוטבעת ומושרשת כאן במשרדי הממשלה השונים, שעושים הכל כדי לדפוק את האזרח,

לכולנו דיי ברור שבסוף לא יצא מזה כלום.

פורסם

בסופו של דבר הכל המלצות, כמו עוד וועדה ועוד דו"ח..

בדיוק מזה רצו להימנע נציגי המחאה, שימסמסו את הנושא בצורה איטית ומבוקרת.

מועדה שבאה להיות הדבר האמיתי דרך המלצות פושרות וכלה בקבורה מהירה בתרוצים שונים (חלקם רלוונטי וחלקם לא).

 

המלצה+איטרסים מנוגדים לבעלי ההון = לא יקרה בקרוב.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP


×
×
  • תוכן חדש...