Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוף סוף אחרי הרבה חיפושים סבל וכסף רב בחיפוש אחר המכוניות האולטימטיבית בשבילי,

נמצאה ה-אחת:

 

סיאט לאון 1.8T, 4X2, שמורה בטרוף, 90K, יד 2, שנת 2005, גיר 6 הילוכים,

מושבי עור חשמליים, מראות מתקפלות, ג'אנט 17, מערכת חמודה, סאנרוף,

ועוד דברים שלא עולים לי בראש כרגע.

 

האוטו עבר בדיקה קפדנית במוסך רון ת"א, שאמר שבמחיר הוא לא מתמצה, אבל האוטו מאוד שמור,

נראה לי מתאים שאם הכל באוטו טוב נצטרך לשלם על זה.

אז נפרדתי היום מ 72K והתחדשתי בסיאט לאון ידנית 1.8T, תענוג!

אני מאוד רוצה לעלות תמונות שלה אבל לא יודע איך.

 

יש לי המון שאלות מקווה לקבל גם תשובות:

1.מחפש כיסוי איכותי ללאון שהיה מצידי מעור רק שיכסה אותה וישמור עליה (אני ישתמש בו הרבה),כנ"ל על כיסוי למושבים (ממש לא מעוניין בשריטות על העור).

חשבתי על "דאבוש - פתרונות וטקסטיל בע"מ"

2.הבנתי שחשוב לתדלק ב-98, איפה אני יודע בוודאות שאני מקבל דלק 98 ?

3.מעוניין לעשות ניקוי כללי לאוטו ברמה מקצועית, אשמח לשמור פרטים, עדיפות לאזור המרכז.

חשבתי על "קלין קאר דייטלינג" שנמצא קרוב אלי ועושה רושם טוב.

 

יש לי עוד הרבה שאלות אבל לאט לאט התקציב דל :lol:

 

בתודה אלדן.

פורסם

קודם כל, תתחדש וסע בדרכים טובות :wink:

 

דבר שני, כדי להעלות תמונות תלחץ על כפתור ״נהל קבצים מצורפים״ שנמצא מתחת לאיפה שאתה כותב את הטקסט של ההודעה, ושם תבחר את התמונות שאתה רוצה לעלות.

V5

פורסם

תתחדש, רכשת רכב מפנק עם הרבה פוטנציאל ! ובמחיר של מיני חדשה.

בהחלט נראה שמור וצבע יפה.

במיוחד, אם עבר בדיקה אצל רון - אפשר להיות רגוע.

לא ידוע לי איך כיום, אז נתנו מספרי רישוי ייחודיים לרכבים שהם "לא סנדרטיים" בארצנו, שהביאו בכמות יחסית קטנה

(לאון 1.8T, גולף GTI וכד').

דרך אגב, מלאך והמספר "666" לא הולכים ביחד :wink:

פורסם

אכן רכב יפה,

תתחדש,סע בזהירות.

תתדלק 98 רק במידה ויש ברכב שיפורים למיניהם כמו צ'יפ וכו', במידה ואין גם 95 מתאים.

עד היום אני לא מצליח להבין איך סיאט הוציאו את הלאון הנוכחית עם הצורה הזאת,הקודמת לדעתי הרבה יותר יפה,ואם לא הייתי מתבאס על השנתון של הרכב הקודם שלי שהוא גם לאון טורבו אז הייתי נשאר איתו עוד המון זמן.

הבדיקה של רון באמת איכותית והייתי סומך על הבדיקה הזאת.

המחיר נראה לי שווה את הרכב.

טוב מאוד שהקשבת לנו ולא קנית מהסוחר ההוא,מזל שיש את הפורום הזה בשביל אנשים שלא מבינים לפעמים.

המון בהצלחה ותשמור על הרכב,כבר לא נשארו הרבה חתיכות כאלה על הכביש.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הדור הראשון של הלאון הרבה יותר יפה מהדור השני! (לדעתי)

תתחדש ותהנה מהרכב!:mm_yeah:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני מכיר בנאדם, שהוא בעל רכב כזה, אם אותם נתונים, והרכב עם צ'יפ, והרבה שיפורים נחמדים, הרכב הזה פשוט חיה רעה!

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם

1. תזמין wolf או covercraft מחו"ל. בארץ אין משהו שווה את הכסף.

2. תכנס לפורום הכללי, דובר על תחנה טובה עם הנחה טובה איפשהו בחולון.

3. ממליץ על NESS.

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...