Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נצפה סאנגיונג קורנדו החדש


GOLF
שימו לב! השרשור הזה בן 2445 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב נצפה בסוכנות סאנגיונג הקטנה ברחובות. תמונות לא צילמתי את מאוד התרשמתי מהרכב. במימדים היא מזכירה מאוד את הטוסון ואני מתאר לעצמי שתתחרה ב-IX35 ובספורטאז' (שנראה גדול ממנה משמעותית). הדגם בסוכנות הוא ה-Xdi200 שלמיטב ידיעתי מפיק 184 כ"ס ו-36 קג"מ מומנט ממנוע בנפח 2 ליטר.

 

מחיר לא ראיתי, וגם לא ידעתי שהחל שיווק רשמי, אבל הרכב כבר בסוכנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא ממש נראה טוב.

 

זה פשוט בזיון שרכב של סאנגיונג נראה נורמאלי. מה הם התחלקו על השכל? עוד אנשים יקנו סאנגיונג בטעות!

 

SsangyongKorando2011_01.jpg

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם הקודם נראה כאילו מישהו הרכיב אותו ע"י לרתך 2 רכבים אחרים. הנוכחי אנמי, אבל לפחות נראה כמו רכב.

the london underground is not a political movement

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין הוא שבמקרה של הקוראנדו, היו שתי סיבות לקנות אותו:

 

1) הוא היה טוב בשטח.

 

2) היה לו עיצוב שמבדיל אותו מהשאר.

 

זה כמו ההבדל בין פרארי ולמבורגיני.

כל אחד יכול לבוא ולקנות פרארי, כי זה מה שהכי אופנתי והכי "מתאים" אם יש לך כאלו כמויות של כסף.

יש מאחורי זה היגיון מסוים ומסורת, אבל במידה מסוימת זה גם שמרני כי אתה הולך לכיוון "ברור".

 

מנגד, כשאתה קונה למבורגיני, אתה קונה אותה בדיוק כי אתה רוצה להרגיש מיוחד ולהרגיש שיש לך משהו שאין לשאר האנשים שקונים את המותגים "הברורים" האחרים (ג'יפ, סוזוקי, לנד רובר).

ברגע שאין לך את היתרון של הייחודיות, אתה חייב לעשות רכב הרבה יותר טוב מאשר של שאר המתחרים כי אתה בעצם מתחיל להתחרות על אותו שוק של רכבים משעממים ו"ברורים".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

עיצוב מבדיל ושונה יכול להיות יתרון ויכול להיות חיסרון, תלוי מי מביט בו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 שנים מאוחר יותר...

ישן נושן, כן כן, אני יודע.

אבל מעניין אותי המנוע בקורנדו, דגם המנוע - XDI200, באילו דגמים ושנתונים של מרצדס היה מורכב?

האם זה זהה למנוע של הC200 W204 עד 2010?

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא.

ככל הידוע לי מנוע ה 2 ליטר דיזל שמותקן בקוראנדו הוא מפיתוח עצמאי של סאנגיונג.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא.

ככל הידוע לי מנוע ה 2 ליטר דיזל שמותקן בקוראנדו הוא מפיתוח עצמאי של סאנגיונג.

 

כל כתבה שיש על הרכב הזה מתהדרת בכך שתוצר המנוע הוותיק והאמין מגיע ממחסני מרצדס.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין הוא שבמקרה של הקוראנדו, היו שתי סיבות לקנות אותו:

 

1) הוא היה טוב בשטח.

 

2) היה לו עיצוב שמבדיל אותו מהשאר.

 

זה כמו ההבדל בין פרארי ולמבורגיני.

כל אחד יכול לבוא ולקנות פרארי, כי זה מה שהכי אופנתי והכי "מתאים" אם יש לך כאלו כמויות של כסף.

יש מאחורי זה היגיון מסוים ומסורת, אבל במידה מסוימת זה גם שמרני כי אתה הולך לכיוון "ברור".

 

מנגד, כשאתה קונה למבורגיני, אתה קונה אותה בדיוק כי אתה רוצה להרגיש מיוחד ולהרגיש שיש לך משהו שאין לשאר האנשים שקונים את המותגים "הברורים" האחרים (ג'יפ, סוזוקי, לנד רובר).

ברגע שאין לך את היתרון של הייחודיות, אתה חייב לעשות רכב הרבה יותר טוב מאשר של שאר המתחרים כי אתה בעצם מתחיל להתחרות על אותו שוק של רכבים משעממים ו"ברורים".

 

לא באמת הזכרת באותה פיסקה את קורנדו עם למבורגיני ופרארי, נכון?! :-)

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל כתבה שיש על הרכב הזה מתהדרת בכך שתוצר המנוע הוותיק והאמין מגיע ממחסני מרצדס.

 

למעט המוסו והקוראנדו הישנים (שגם שם אני לא בטוח שמדובר במנוע של מרצדס 100%, לדעתי מדובר במנוע של סאנגיונג שמיוצר ברשיון מרצדס) - מנועי ה 2.0 וה 2.7 דיזל הם מנועים שמבוססים על טכנולוגיה של מרצדס וכוללים פה ושם חלקים של מרצדס, אבל אלו לא מנועי מרצדס והם לא זהים למנועי מרצדס.

ב 2011 סאנגיונג הציגו שני מנועי דיזל חדשים בנפח 2.0 ו 2.2 שלמיטב ידעתי הם מפיתוח עצמאי שלהם ואלו המנועים שמלווים אותם עד היום.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוות דעת, מניסיון יש למישהו למנוע של הקורנדו משנת 2010 ואילך?

מדובר על 2 ליטר עם כ-175 כ"ס וכ-36 קג"מ עם איני טועה...

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סאנגיונג משתפים פעולה עם מרצדס כבר קרוב ל-30 שנה. לרוב יש שימוש במנועים ותיבות הילוכים של מרצדס, ולפעמים מדובר בשיתוף פעולה טכנולוגי ושימוש חלקי במכלולים.

במקרה של המנוע הנ"ל, מדובר על פיתוח של סאנגיונג ולא מנוע "קומפלט" של מרצדס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2445 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...