Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת טורבו-פאסאט 1.8T אוטומט 2001


avi.nissan
שימו לב! השרשור הזה בן 4559 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

 

עושה רושם שהטורבו - K03 ברכב המדובר התעייף (קצת עשן לבן, אכילת שמן, קולות עמומים של השחזה מהטורבו,תאוצה יותר איטית וחיישן למדה קידמי שמדווח על-Low Performance). עכשיו לשאלות הטכניות:

  • איך מוודאים ב-100% שמדובר בטורבו, חוץ מהסימנים שציינתי (בדיקת לחץ גדישה)?
  • האם כדאי לשפץ את הטורבו או להתקין חדש ואם חדש אז איזה כדאי?
  • האם עדיף חדש מקורי של-VW או חדש של- Franken Turo?
  • להבנתי לחץ השמן לטורבו אמור להיות בין 1.5-2.0 BAR, במידה והלחץ לא תקין מה עושים?
  • האם מספיק לנקות את צינור הזנת השמן לטורבו או חייבים להחליף?
  • המלצות על מומחים בתחום המדגשים שיכולים לבצע יתקבלו בברכה, כמו גם כל מידע מועיל נוסף

תודה מראש לכל העונים וחג שמח!

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסך רון בת"א יתן לך את כל התשובות לשאלות.

כמה ק"מ עשה הרכב? האם מטופל במורשה או במוסך מהימן אשר מבצע עבודתו נאמנה?

 

הרכב עבר 140 אלף ק"מ אבל בבעלותי רק כ-10 חודשים.

אני לאחרונה מטפל במוסך רון אבל כרגע עושה "סקר שוק" בעניין ולכן מבקש לשמוע גם את דעת חברי הפורום המלומדים

לפני שאני הולך להוציא "חבילה" על טורבו חדש ושאר דברים נלווים.

 

כל מטרת השאלה שלי בפורום, זה לצבור מספיק ידע בעניין לפני שאני ניגש למוסך...

 

אשמח מאוד לתשובות מלומדות מחברי הפורום שבקיאים בנושא.

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

התסמינים שציינת מכוונים באמת לתקלה במגדש ,

אני אשית ממליץ על החלפה למגדש מקורי של פולקסווגן

שניתן לקבל אצלנו במוסך במחיר מצויין של 5000 שח לפני מעמ

כולל אטמים ועבודה .

צינור ההזנה למגדש ברכב הזה נוטה להיסתם במיוחד ברכבים שהיה בהם הצטברות

של בוצה כתוצאה משימוש בשמן לא איכותי לאורך השנים כמו שכבר היה אצלך .

צינור מקורי כזה עולה כ 600 שח לפני מעמ והוא חובה להחלפה בכל מקרה של החלפת מגדש טורבו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי רון, תודה על התגובה, יש לי מספר שאלות:

  • האם המדגש שאתה מציע הוא חדש מהמדף או מחודש - משופץ וכמה זמן אחריות אתה נותן עליו?
  • האם לפני הרכבת המדגש החדש אתה מבצע בדיקה שלחץ השמן אליו תקין כמו גם צינור חזרת השמן?
  • האם אתה מבצע פירוק של אגן השמן וניקוי יסודי של כת מערכת השימון החל מהרשתית, דרך המשאבה ובית המסנן בכדי להבטיח את תקינות אספקת השמן למדגש החדש כחלק מהטיפול?
  • איך מוודאים ב-100% שמדובר בטורבו, חוץ מהסימנים שציינתי - אגב הסימנים לא עקביים - כרגע הרכב לא אוכל שמן ולא מעשן

תודה מראש

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמעתי שהטורבו של Franken Turo לא רעים, אתה יכול לנסות למצוא אותם ב- E&A.

 

לגבי שאר השאלות, נראה לי שהחבר'ה בחופש או משהו...

 

מצאתי, נראה לא רע- http://www.frankenturbo.com/new/F4L.html

הבנתי גם שמדובר על - hybrid turbocharger שנותן יותר כח.

אשמח לעוד תגובות של מבינים בעניין.

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התסמינים שציינת מכוונים באמת לתקלה במגדש ,

אני אשית ממליץ על החלפה למגדש מקורי של פולקסווגן

שניתן לקבל אצלנו במוסך במחיר מצויין של 5000 שח לפני מעמ

כולל אטמים ועבודה .

צינור ההזנה למגדש ברכב הזה נוטה להיסתם במיוחד ברכבים שהיה בהם הצטברות

של בוצה כתוצאה משימוש בשמן לא איכותי לאורך השנים כמו שכבר היה אצלך .

צינור מקורי כזה עולה כ 600 שח לפני מעמ והוא חובה להחלפה בכל מקרה של החלפת מגדש טורבו .

 

היי רון, תודה על התגובה, יש לי מספר שאלות:

האם המדגש שאתה מציע הוא חדש מהמדף או מחודש - משופץ וכמה זמן אחריות אתה נותן עליו?

האם לפני הרכבת המדגש החדש אתה מבצע בדיקה שלחץ השמן אליו תקין כמו גם צינור חזרת השמן?

האם אתה מבצע פירוק של אגן השמן וניקוי יסודי של כת מערכת השימון החל מהרשתית, דרך המשאבה ובית המסנן בכדי להבטיח את תקינות אספקת השמן למדגש החדש כחלק מהטיפול?

איך מוודאים ב-100% שמדובר בטורבו, חוץ מהסימנים שציינתי - אגב הסימנים לא עקביים - כרגע הרכב לא אוכל שמן ולא מעשן

תודה מראש

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

המגדש הוא חדש ומקורי .

בדיקת לחץ השמן מתבצעת דרך נקודת ההזנה של צינור השמן למגדש .

אין צורך בפרוק אגן השמן וניקוי של בוצה ,זה כבר בוצע ואין לזה שום קשר

להחלפת המגדש .

הבדיקה הכי טובה זה החופש של ציר המגדש וסימני "השחזה "אם יש על הטורבינה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

שלום רב,

 

אז אחרי לא מעט זמן, בדיקות וחיפושים החלטתי לבצע את החלפת הטורבו במוסך רון.

רון היה אחד היחידים שהציע מגדש חדש (!) ומקורי (!) במחיר הכי אטרקטיבי שיש - 5 אלף ש"ח כולל עבודה, עם אחריות לשנה

לא כולל טיפ ל-IAN :-) (המכונאי שעשה את העבודה)

 

אפילו צ'מפיון בכבודם ובעצמם לא היו מסוגלים להציע לי טורבו חדש (אמרו שאין...) אלה "משופץ גרמני" הם קוראים לזה במחיר של

4,640 ש"ח רק על הטורבו עצמו ללא עבודה ובהחזרת הטורבו הישן. רק עוד מקום אחד הציע טורבו חדש ומקורי אבל במחיר של 6,500

ש"ח + 1,000 ש"ח עבודה. בכל שאר המקומות שביררתי הציעו מגדשים משופצים\משומשים\מחודשים\מפירוק\לא מקוריים\ללא אחריות או עם אחריות של 3 חודשים, במחירים לא אטרקטיביים בכלל.

 

אז מה היה לנו שם: בפירוק הטורבו הישן הודגם חופש רציני בציר של הטורבינה וכתוצאה מכך הטורבינה "משחיזה" ומשתפשפת בדפנות.

הוחלף גם צינור הזנת השמן לטורבו מחשש לסתימות או משקעים בצינור שעלולים להזיק ולשבש את הזנת השמן.

 

תמונות בדרך...

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקריב של הטורבינה בטורבו הישן, אם מנסים להזיז את הציר מרגישים חופש גדול, כל העסק זז וכתוצאה מכך הטורבינה "משחיזה" ונוגעת בדפנות. בהמשך פירוק הטורבו הישן מהרכב.

IMG_0445 (800x600).jpg

IMG_0446 (800x600).jpg

IMG_0430 (800x600).jpg

IMG_0431 (800x600).jpg

IMG_0433 (800x600).jpg

IMG_0434 (800x600).jpg

IMG_0435 (800x600).jpg

IMG_0439 (800x600).jpg

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשך פירוק הטורבו הישן, צינור הזנת שמן לטורבו שהוחלף גם הוא בחדש, התקנת הטורוב החדש.

IMG_0436 (800x600).jpg

IMG_0437 (800x600).jpg

IMG_0438 (800x600).jpg

IMG_0440 (800x600).jpg

IMG_0441 (800x600).jpg

IMG_0447 (800x600).jpg

IMG_0448 (800x600).jpg

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4559 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...