Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4133048,00.html

 

אני יודע שבמדינות אחרות קיים הנוהל שמעל 200 אין מה לצאת אחרי המכונית, ובמדינות ערב מסויימות זה מתחיל ב160. בגלל שהוכח שאין אפשרות להישאר בקשר עין עם הנהג.

אבל פה זה אומר שכל מי שנעצר בממל"ז על מעל 200 יוכל להשתמש בזה. אני משוכנע שמול מכונית משטרה נכונה (כמו טויוטה קורולה) אפשר אפילו לבטל קנס על 180 ופחות. ולדעתי גם יש בזה הגיון.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חביבי אתה בפורום הלא נכון, זהו פורום רכב ונהגים.

פורום "מטיפים אנונימיים" נמצא מעבר לפינה, קפץ לך לשם ועזוב אותנו בשקט...

פורסם

מטיף מטיף אבל יש משהו בדבריו, אין צורך להרביץ מרדף מטורף שאפשר להרים מסוק לקבוע נקודת יעד ולפזר דוקרנים אם צריך

אז נכון ככה הם יחסלו אותו אבל גם ככה משטרת ישראל עובדת :-D

פורסם

פסיקתו של השופט הגיונית ביותר.

אם לשטר לא היתה מורצ'לנגו, אין סיכוי שהוא תופס תוך קילומטר וחצי נהג שנוסע על 200+ ועוד מתניע את הרכב.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מה הקשר למטיף? דבריו נכונים במאת האחוזים, אדם שסוגר מעל ל210 קמ"ש בכבישי הארץ הוא מתאבד בפוטנציה, חד וחלק.

אגב, איזה רכבים כבר יכולים לסגור אצלנו בארץ מעל 210 בלי להתפרק באמצע הדרך? אולי 5% מסך הרכבים בארץ.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

אז זה אומר שהמהירות המותרת זה מתחת ל- 90 קמ"ש ומעל ל- 200 קמ"ש ?

 

jpeg.asp?id=23

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

זיכוי מוצדק ביותר.

במהירות הזו הנהג עובר ק"מ אחד שלם תוך 17 שניות.

זה בלתי אפשרי שהשוטר יגיב ויצא אל הדרך תוך (נגיד) פחות מ- 5 שניות שבהן הנהג כבר התרחק כמעט 300 מ' - וברגע הזה מכונית המשטרה במצב סטטי של תחילת תנועה ואילו הנהג הנמלט במהירות של 211 קמ"ש.

 

גם אם שומאכר היה מתנדב למשטרת התנועה, הוא לא היה מצליח להדביק את הנהג ללא איבוד קשר עין.

פורסם
מה הקשר למטיף? דבריו נכונים במאת האחוזים, אדם שסוגר מעל ל210 קמ"ש בכבישי הארץ הוא מתאבד בפוטנציה, חד וחלק.

אגב, איזה רכבים כבר יכולים לסגור אצלנו בארץ מעל 210 בלי להתפרק באמצע הדרך? אולי 5% מסך הרכבים בארץ.

 

 

אתה קצת מגזים, יש הרבה מכוניות החל מ2.0 ליטר שמסוגלות לעבור 210 קמ"ש.

פורסם

במקרה הזה היכולות (המדהימות) של שומאכר לא רלוונטיות מהסיבה הפשוטה שכל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על הגז. :)

 

בכל מקרה, הבנאדם מטורף (גם מתאבד מתאים לתיאור) אם הוא נוסע במהירות כזו כשסובבות אותו מכוניות.

אפשר לומר אפילו רוצח פוטנציאלי.

 

למרות זאת, הפסיקה של השופט מוצדקת.

They are trying to ban me...

פורסם
אז זה אומר שהמהירות המותרת זה מתחת ל- 90 קמ"ש ומעל ל- 200 קמ"ש ?

 

jpeg.asp?id=23

 

 

אם זה מה שאתה חושב , אתה טועה. פרוייקט הגאטסו שעתיד להכנס בקרוב ידאג לשלוח לך את הדוח מהר מאוד.

גם בלי לרדוף אחריך......

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

פסק הדין לרשותכם

 

תביעה לא מקצועית (לא ניסו להביא עדות הזמה לעדות המומחה )שוטר לא מיומן במתן עדות ,ונהג קיבל זיכוי.

 

יבוא יום או לא, ויציידו את הממל"ז במצלמה ואז חסל כל הברדק.

ST-08-29166-416.doc

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אז בעצם השופט קבע שהשוטר שיקר בעדות וכרגיל לא נעשה נגדו כלום.

 

מאיפוא הבאת את השטות הנ"ל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...