Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

בימים האחרונים אי אפשר לפקוח עיניים בלי להתקל במודעה שמבשרת על המבצע של צ'מפיון - "72 שעות בלבד", "המבצע הכי גדול שהיה", "תנאי רכישה מדהימים" ומה לא.

 

אז החלטתי להכנס לסניף בחיפה ולבדוק במה דברים אמורים. שאלתי על השירוקו בגרסת ה-122 ידנית, שמחירה הרגיל 149 אלף ש"ח. ומה המחיר ב"מבצע"? 145,000 ש"ח. אכן, הבדל "ענק" של 3 אחוזים בקושי רב...

 

דווקא בימים כאלו שבהם כל יבואן מציע רכבים במחירים "חתוכים" משמעותית, הייתי מצפה שכל הטררם של הפרסומות יהיה מלווה בהנחות אמיתיות, כאלו שיגרמו לך לומר לעצמך "שיחקו אותה". ומכיוון שהמחיר הריאלי של השירוקו הבסיסית הינו להערכתי סביב 130 אלף ולא יותר, ברור שהתאכזבתי.

 

עכשיו ברור למה התקשרתי אל יונדאי והזמנתי ולוסטר לבנה - 110 אלף לרכב ידני עם ביצועים דומים עד זהים לשירוקו, חסכוני יחסית ומאובזר משמעותית יותר מאשר השירוקו. בשביל 35 אלף ש"ח אני מוכן להתפשר על הסמל בחזית, מה-גם שפנימית השירוקו יותר מדי דומה לגולף שלי ואין ממש הרגשת שוני. והכי טוב ביונדאי - ממש בונוס ענק להורה כמוני - דלת שלישית פרקטית, כך שאפילו אשתי לא תוכל להעיר על הטעם שלי...

 

ולכל התוהים/מלעיזים - אני יודע שפולקסוואגן יותר "יוקרתי" ויותר "נחשב" אבל בתור קפריזיונר שמחליף מכונית כל כמה חודשים בא לי משהו שונה. הרי ממילא בעוד שנה כבר אסע על משהו אחר!

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה לא צריך להתנצל. הגישה של צ'מפיון ידועה ומוכרת, אתה לא הראשון שמתלנון על מחירים מופקעים לרכב "פרימיום", זילות בלקוחות ומבצעים כל יומיים שמנדנדים את מחירון הרכב שקנית בזעת אפיך.

 

לפי הרשמים עשית קנייה טובה, תתחדש!

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

להורה כמוך יש עוד בונוס - גודל הבגאז' של יונדאי.

בקשר לטעם - האם אשתך ראתה את וולוסטר?

 

תתחדש, בחירה הרבה יותר הגיונית למשפחה!

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
היי,

בימים האחרונים אי אפשר לפקוח עיניים בלי להתקל במודעה שמבשרת על המבצע של צ'מפיון - "72 שעות בלבד", "המבצע הכי גדול שהיה", "תנאי רכישה מדהימים" ומה לא.

אז החלטתי להכנס לסניף בחיפה ולבדוק במה דברים אמורים. שאלתי על השירוקו בגרסת ה-122 ידנית, שמחירה הרגיל 149 אלף ש"ח. ומה המחיר ב"מבצע"? 145,000 ש"ח. אכן, הבדל "ענק" של 3 אחוזים בקושי רב...

 

נו באמת, אם ההנחה היתה גדולה היא היתה מפורסמת, ולא היו כותבים רק "מדהים"...

אבל תחושתי היא שכבר באת וידעת למה לצפות, אחרי שכבר ידעת שתזמין את היונדאי. הרי זה לא שבמבצעים הקודמים הם הורידו מהשירוקו 20K... וכמובן שזה בסדר, אולי זה יחנך קצת את צ'מפיון.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תתחדש. בחרת ברכב הטוב יותר, כחבילה שלמה וכרכב בפני עצמו הוולסטר לדעתי עדיף על השירוקו 122. רק מכורים למותג יהיו מוכנים להוסיף עוד כ35 אלף עבור סמל "פרמיום".

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

קודם כל תתחדש, אכן צמפיון עושים טאררם גדול ומשקיעים בפרסום, הרבה יותר מהמבצע וההנחות שבפועל.

דבר שני אני מאוד מעריך את האומץ שלך לקנות רכב שלא נהגת עליו, אני אישית לא הייתי קונה שום רכב מבלי נסיעת מבחן ולא משנה כמה לחץ מדומה יפעילו עלי("תזמין מהר זה מבצע השקה", "נשארה אחת אחרונה ואני תופס אותה במו ידיי", "המשלוח באונייה מלוווה בספינות תורכיות ואם לא תזמין ישתמשו ברכב למיגון" וכו)

איזה צבע דרך אגב?

פורסם

את רוב הסכום שיכלו לתת בהנחות השקיעו בפרסום הרב.

ומסכים עם אייל, כל מבצע שמתחיל ב"מחיר חד פעמי", "מרתון מכירות מ-ט-ו-ר-ף", זה מתכון לאכזבות.

משכנתא זה קל

פורסם

ראשית תודה על החיזוקים. היה לי קשה להתרגל שאני אנהג על קוריאנית...

 

בחרתי בצבע לבן מכיוון שנמאס לי מרכבים כהים ורגישים לכל שריטה/לכלוך, וכולם יודעים ששחור מרזה ולבן מגדיל (אצל כושים זה הפוך, כך סיפרו לי).

 

משיקולי מס בחרתי במשלוח שיגיע בסוף דצמבר, כך שיש לי די זמן לבצע נסיעות מבחן. בכל מקרה, כאשר כל כך הרבה ביקורות הן חיוביות ברור ש"נפילה" הרכב לא יכול להיות, אבל ברור שהכל אישי וחייבים לנסות לפני שקונים.

 

לגבי אשתי - בואו נוותר על הפירוט. מספיק שאומר שהיא סבורה שהרכב לא יפה במיוחד, קטן ולא מספיק מכובד, מצועצע, מוזר, פשוט, לא אלגנטי, לא מתאים למישהו ב"מעמדי". וזה עוד בעדינות.

 

והבעיה היא שהיא צודקת - לרכב באמת אין "שיק" אירופאי, הוא קטן וצפוף למשפחה "פול סייז", לא חזק או מתגמל במיוחד, הצורה קצת מוזרה (לא מספיק שונה מ-I30 מלפנים, מוזר מאוד מאחור), רק 2 מקומות מאחור, ואני קצת "ילד גדול" בשבילך צעצוע שכזה. אבל מצד שני 90% מהזמן אני לבד ברכב, אני מת על רכבים קטנים וזריזים ובאמת אולי אני קצת מנסה להאחז בילדות וקונה את הצעצוע הכי חדש ונוצץ בחנות. ואני באמת יכול להרשות לעצמי יותר, הרבה יותר, אבל כעניין שבעקרון אני פשוט לא מוכן להשכיב 250-300 אלף ש"ח על הכביש, בודאי לא כאשר בחו"ל קונים במחיר הזה רכב מהחלומות של כולנו...

 

טוב. הגיע הזמן לקום מספת הפסיכולוג וללכת לעבודה. כן, עורכי-דין צריכים לעבוד גם באמצע הלילה כי מחר מתחיל עוד יום של ריצות.

 

לילה טוב לכולם ובשורות טובות.

11.png

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

מול הוולוסטר השירוקו באמת לא שווה 35K ש"ח יותר. מישהו שם בצ'מפיון צריך להתעורר ולראות שיש שחקן חדש במשחק במחיר אטרקטיבי מאוד.

פורסם

מחזק מאוד! את ההחלטה שלך לגבי הרכב הזה, שהלכתה עם מה שאתה! אוהב ולא מה שאתה צריך לאהוב ח"ח על זה.

שיהיה לך שנים של אושר וסיפוק מהרכב החדש,תתחדש!!

החיים הם חצי הימור - למה לא להנות מזה?:twisted:

YOU DON'T KNOW HOW DEEP YOU CAN RIDE UNTIL YOU CANT GET BACK OUT

 

VW גולף- עוד אחת מהנאות החיים8)

פורסם

דבר ראשון, תתחדש ואני מקווה שתהיה מבסוט.

דבר שני, צ'מפיון ידועים בשטויות שלהם. מותג פולקסווגן אצליהם לא זז מבחינת מחירים. אם מורידים בכמויות אז זה בד"כ מהדגמים היותר בכירים (ע"ע שירוקו 2.0 שהורידו את המחר בסדר גודל של 23 אלף ש"ח). ראיתי בחור נכנס לתוך סוכנות ואומר במקום שהוא רוצה לקנות שני רכבי גולף ודרש הנחה. איש המכירות לא מצמץ ואמר לו שהדבר היחיד שהוא יכול לתת לו זה מיגון חינם.

אכן, דגם ה-122 לא מתומחר כראוי, לעומת אחיו הבכירים יותר. אפשר לרכוש את הרכב באנגליה ב120~ אלף ש"ח. אני מניח שהם מתחמרים אותו ככה על מנת לשמור על הסטטוס של דגם השירוקו.

מה שכן, קצת קשה להשוות בין שני רכבים שלא נהגת עליהם (אין את ה122 לנסיעות מבחן לידיעתי) ולהגיד שהשירוקו דומה לגולף זה לא דבר רע. הגימור הפנימי של השירוקו הוא מאוד איכותי. הרכב מאוד שקט בנסיעה ומשרה תחושת איכות.

 

על הנייר, אין הצדקה להפרש מחיר בין ולוסטר לשירוקו 122... כשלא מסתכלים על הנתונים היבשים אולי אפשר יותר לגבש דיעה. מנוע אטמוספרי לעומת מנוע טורבו (בעל אפשרויות שדרוג בעתיד עם קצת טיונינג). בשירוקו גם ההספק מגיע בסל"ד מוקדם יותר. יש כתבה בקרוב שתשווה בין הרכבים.

 

סרטון ביקורת של autoblogger (ללחוץ על CC על מנת לקבל כתוביות)

פורסם

אכן בקרוב יוצאת כתבה .

 

אני יכול לומר שלפחות מבחינת התנהגות כביש וכד' השירוקו כמה רמות מעל,לטעמי המנוע של השירוקו עדיף בכל יום ולכל שימוש.

מבחינת איבזור אכן היונאי מנקנקת את השירוקו אך איבזור זה לא הכל בחיים וכשזה קוראיני הוא גם לא תמיד עובד(:

לפני שתעשו לי רצח עם כי השמצתי את יונדאי אני בעלים גאה של בין השאר סונטה 3300V6 פול ספק.


×
×
  • תוכן חדש...