Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואו עדי, הפצצת! איזה זריזות!

 

 

טוב, אז אחרי היעדרות ארוכה ממפגשים, אני אתרום את ה-5 אגורות שלי לשרשור :wink:

 

התחדשתי בעדשה חדשה ומיוחדת (10-22 מ"מ) , זה הסט הראשון שלי עם העדשה החדשה, אז אני עדיין מתנסה איתה ועם האפקטים שהיא יוצרת.

אשמח לשמוע את דעתכם!

**כרגיל, אבקש לא לבצע שום שימוש פרסומי/שיווקי/מסחרי בתמונות שלי, ולא להעלות את התמונות באתרים אחרים ללא אישור מפורש ממני**

 

IMG_0950.jpg

 

IMG_0951.jpg

 

IMG_0955.jpg

 

IMG_0959.jpg

 

IMG_0960.jpg

 

IMG_0978.jpg

 

IMG_0979.jpg

 

IMG_0983.jpg

 

IMG_0985.jpg

 

IMG_0987.jpg

 

IMG_1040.jpg

 

IMG_0977.jpg

 

IMG_0989.jpg

 

IMG_1041.jpg

 

IMG_1044.jpg

 

IMG_1045.jpg

 

IMG_0994.jpg

 

IMG_1065.jpg

 

IMG_1064.jpg

 

IMG_1069.jpg

 

IMG_1002.jpg

 

IMG_1005.jpg

 

IMG_1014.jpg

 

IMG_1012.jpg

 

IMG_1013.jpg

 

IMG_1010.jpg

 

IMG_1074.jpg

 

IMG_1015.jpg

 

IMG_0952.jpg

 

IMG_0953.jpg

 

IMG_1051.jpg

 

IMG_1054.jpg

 

IMG_0962.jpg

 

IMG_0971.jpg

 

IMG_0972.jpg

 

**כרגיל, אבקש לא לבצע שום שימוש פרסומי/שיווקי/מסחרי בתמונות שלי, ולא להעלות את התמונות באתרים אחרים ללא אישור מפורש ממני**

 

 

המשך עוד רגע:

בברכה!

יונתן.

פורסם

חלק ב':

 

 

**כרגיל, אבקש לא לבצע שום שימוש פרסומי/שיווקי/מסחרי בתמונות שלי, ולא להעלות את התמונות באתרים אחרים ללא אישור מפורש ממני**

 

IMG_0967.jpg

 

IMG_0993.jpg

IMG_0998.jpg

 

הייתה היום תקרית.... והטופולינו נאלצה לחזור הביתה עם קצת עזרה:

 

IMG_1016.jpg

 

IMG_1020.jpg

 

IMG_1026.jpg

 

IMG_1028.jpg

 

נכון היא נראית ממש גדולה כאן??

 

IMG_1032.jpg

 

IMG_1035.jpg

 

 

אבל בתאכל'ס היה מקום לעוד אוטו על הגרר מרוב שהיא קטנה :lol:

 

IMG_1037.jpg

 

IMG_0974.jpg

 

IMG_0991.jpg

 

IMG_0975.jpg

 

IMG_1039.jpg

 

IMG_0996.jpg

 

IMG_1007.jpg

 

IMG_1008.jpg

 

IMG_1072.jpg

 

IMG_1000.jpg

 

IMG_1048.jpg

 

IMG_1049.jpg

 

IMG_1050.jpg

 

IMG_1055.jpg

 

IMG_1057.jpg

 

IMG_1061.jpg

 

IMG_0963.jpg

 

IMG_1047.jpg

 

IMG_1070.jpg

 

IMG_1080.jpg

 

IMG_1083.jpg

 

IMG_1089.jpg

 

IMG_1092.jpg

 

**כרגיל, אבקש לא לבצע שום שימוש פרסומי/שיווקי/מסחרי בתמונות שלי, ולא להעלות את התמונות באתרים אחרים ללא אישור מפורש ממני**

 

 

 

זהו להפעם!

 

שיהיה לכולם סופ"ש נעים!

בברכה!

יונתן.

פורסם

מפגש נשר המדהים איזו חגיגה לעיניים והצילומים המיוחדים

שתמשיכו לשתף את כולנו עם החגיגה השבועית שלכם

ותחשבו על מפגש שפלה + נשר באמצע הדרך

פונדק M הדרך נראה מצוין למפגש כזה

אל תבכה כמו תינוק על מה שעשית כמו גבר !!!

פורסם

הב.מ.וו האדומה\שחורה פשוט מדליקה! איזה באסה שלא הגעתי מוקדם כדי לראות אותה.

יונתן, כרגיל תמונות מעולות, תודה גם לעדי.

שבוע הבא אני אעשה איזה "ניסוי" לתעד את המפגש עם מצלמת וידאו.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

×
×
  • תוכן חדש...