Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת לפני קניה +דוח בדיקה והסטוריית טיפולים .


dmxsir
שימו לב! השרשור הזה בן 4613 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לקחתי לבדיקה רכב מסוג: רנו סניק 2004 מנוע: 2000 ל',77000 ק"מ, יד 1.

דגם מפואר: גג ניפתח, מגנזיום ריפודי עור. חבילת Privilege .

 

מחירון יד2: 48000 ש"ח .....מחירון ל.יצחק: 45000 ש"ח הפרש: 3000 ש"ח

 

המוכר הסכים לרדת למינימום של 38000 ש"ח לפי מחירון יד2 בשיחה בטלפון לפני בדיקה.

 

לקחנו את הרכב לבדיקה במכון לבדיקות רכב, מצורף בזאת הבדיקה.

 

בבדיקה התגלתה בעיה עם התושבות מנוע (פגומות) אשר גורמות לוויברציות.

גם לפני הבדיקה כשלקחתי את הרכב לנסיעה, הרגשתי ברעידות\וויברציות וכמה חלקי פלסטיק ברכב התחילו להרעיש.

שאלתי לפשר הדבר.. איך לא קיבלתי תשובה ...(או תשובה מהסוג של: במוסך יודעים הכל..כי הוא מטופל רק שם.)

 

בולמי זעזועים חלשים, נכון לפעמים מכוני בדיקה עושים כסת"ח אבל לפי מה שסיפרו לי אני הבנתי שזה לא משהו חדש...

כשנהגתי ברכב התקרבתי לפס-האטה, בעל הרכב אמר לי "תעבור אותם לאט ,כי הרכב קופצני"...

בהיסטוריית הטיפולים רשום שהרכב נתקע (חילוץ דרך) והסבר מבעל הרכב נאמר שהם עברו את פס-האטה מהר מידי ובגלל שהרכב קופצני אז השתחרר איזה חיישן..(או משהו שקשור למצבר...כבר לא זוכר מה היה שם)..

ניראה לי אחד +אחד ....לבולמים חלשים

במיוחד שנוחות זה השם השני של הרכב הזה . נראה די תמוהה. תקנו אותי אם אני טועה.

 

יש כמה דברים שחייב להחליף שלא סובלים דיחוי לפי דעתי שצוינו בבדיקה ..שחייבים תיקון.

גם הצמיגים יבשים "ומפוצצים ות'אמת אני לא יודע אם זה עובר טסט(שצריך לעשות עוד 4 חודשים).

 

צריך לעשות איזון גלגלים וכיוון פרונט.(בעיה שנובעת מנסיעה מהירה על פסי-האטה,לפי דעתי).

 

בכל מקרה..מפה לשם.. אחרי הבדיקה הצעתי למוכר הצעה של 35000 ש"ח (שאחרי דיבורים הוא גם אמר לי שזה מה שהציעו לו בטריד-אין).. כמובן שהוא סירב בתוקף להצעה .

 

פלוסים לגבי הבדיקה והתרשמות הכללית:

חייב לציין שהמנוע עבר בדיקה לחצים(קומפרסיה) וההבדל עומד על 2..(בין אחד לשש ..שהנמוך זה טוב ).

גם לגבי הגיר אמרו שהוא תקין.

הריפוד של המושבים בגדול, בסדר גמור ..במושב הנהג יש קרע ולמען האמת אפילו לא שמתי לב אליו,רק בבדיקה .

 

לגבי הטמבונים\פגושים..מבחוץ הכל ניראה תקין ..בוצעו תיקונים\חיזוקים מבפנים\מתחת לטמבון. מבחוץ הכל נראה תקין..

כמובן כמו בכל רכב בן 7 שנים יש כמה מכות ושריטות על הפח והצבע.

 

אשמח לקבל חוות דעת לגבי הרכב הזה בלבד ...ולא חוות דעת לגבי כל רנו\סניק.

 

תודה רבה .

 

 

**משום מה לוקח לקבצים יותר מידי זמן לעלות ..אני יעדכן בהמשך...

_________________________________

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כאן שום דבר קריטי שהוא "יהרג ובל יעבור" אבל הרושם הכללי הוא שהרכב מוזנח למדי. המוכר "משך" כמעט שנה עד שהחליף טיימינג והחליט למכור את הרכב שבועיים אחרי שסירב לשפץ את לוח השעונים (לא זול).

 

בקיצור, זאת לא מציאה אלא אם המחיר יהיה אטרקטיבי. אם הוא לא מוכן להתפשר גם אני לא רואה סיבה שאתה תתפשר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיה עם התושבות המנוע זה משהו שאי-אפשר לעבור עליו בשקט ..

לא רק שכל החלק הקדמי רועד וזה משפיע על נוחות הנסיעה, זה גם גורם (וגם רואים בבדיקה) שבעקבות כך זה גם משפיע על כל הסרן הקדמי ומערכת ההיגוי..ציריות וכו' שנדפקה .. לא בהכרח .אבל עם הזנחה זה רק מוסיף.

 

צמיגים יבשים "ומפוצצים" זה מתכון לאסון, זה שיש בהם "בשר" לא אומר שהם טובים.

 

לא מבין את הקטע של אנשים כל השנים האלה הוא מטופל במוסך מורשה...אבל דווקא

בסוף מתחילים ההזנחות ..חבל..רק גורם לרכב להוריד מערכו..

 

מצד אחד "שמור ומטופל במורשה" ומצד שני מוותרים על טיפולים ותיקונים שרק יעלו אחר-כך יותר בהמשך..

_________________________________

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה לדעתכם יכולה להיות עלות תיקון של החלפת תושבות מנוע, בולמים, איזון גלגלים וכיוון פרונט?

יכול לעבור את ה 3000 ש"ח?

_________________________________

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקריאה של כל מה שהעלית נראה סך הכל בסדר גמור, אם נסתכל על המכלול אז החליפו לרכב טיימינג ומצבר, השלדה יצאה תקינה וללא תאונות, המנוע תקין, הרכב יד ראשונה פרטי, דגם מפואר, עם מעט קילומטרים ובמחיר שכבר משקף את ישור הקו שכולל אם הבנתי נכון צמיגים ותושבות שזה לא תיקון שיפיל אותך. קניתי לפני מספר חודשים רכב דומה קצת יותר חדש אבל עם קילומטרז כמעט כפול ומנוע קטן יותר ובינתיים הוא עושה את העבודה, המזגן קצת חלש והרכב אכן קופצני, בעליות מרגישים שהמנוע קצת חלש על הרכב אבל איכות הנסיעה היא משהו אחר לגמרי מיפנית ממוצעת, יושבים גבוה והוא נוח במיוחד בנסיעות ארוכות ומרווח מאוד. חשבו בו על הרבה דברים, סתם לדוגמא יש בו עוד מראה שאפשר לכוון אותה למושב האחורי ואפשר לראות מה קורה עם הילדים שיושבים שם.

אבל אם לא התחברת לרכב שווה לבדוק גם בקרסו טרייד אין, יש יתרונות בלקנות מהם אולי זה קצת יותר יקר אבל יש אחריות והתחייבות לקנייה עתידית וקצת צ'ופרים כמו ביטוח מוזל, מימון וכו'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה לדעתכם יכולה להיות עלות תיקון של החלפת תושבות מנוע, בולמים, איזון גלגלים וכיוון פרונט?

יכול לעבור את ה 3000 ש"ח?

 

בקלות .

בולם יחיד זה סכום של 4 ספרות כולל עבודה ומע"מ, אתה מחליף זוג.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה נראה כבר..אם הוא יהיה מוכן לרדת ל35 אלף אז אפשר לדבר...

אבל כל התיקונים האלה מחייבים לתקנם במידה ואני רוצה להנות מהרכב בנסיעה.

_________________________________

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על התגובות ....

כמובן שירדתי מהרכב הזה והמשכתי האלה ...

 

אני כרגע מתעניין ברנו סניק 2005

116,000 ק"מ

לפי דבריו שבעל הרכב, הדבר המוזר שהוא אמר לי שצריך לעשות "כיוון מעבר הילוכים בגיר" ..

 

מה זה אומר ?

עד כמה זה רציני לתקן\עלות?

האם כדאי לקנות רכב עם בעיה כזאת?

ועוד שאלה חשובה...

טיפול 120,000 אלף...

האם עושים בו טיימינג ומה עוד?

_________________________________

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח ששמת לב שהיתה לסניק החלפת דגם ב-2004.

מנסיון עם שניהם - עדיף הדגם החדש. הכל שם יותר (חוץ מתיק ניירת/עיתונים שהיה תפור מאחורי המושבים הקדמיים ונעלם).

הטיימינג מבוצע כל 5 שנים ו-90 או 120 אלף ק"מ (חפש בפורום, יש המון שרשורים על זה). אם לא עשו - זו הזנחה!

ברר היטב את היסטוריית הטיפולים (כל 30,000 בתנאים רגילים) ואם בוצעה כפי שצריך.

הטיפול הצפוי של 120 יהיה בהתאם למצב הרכב. במוסך תוכל לברר טלפונית מה הוא כולל בבסיס, את השאר יראו רק בזמן עבודה.

אם תקנה - חפש בפורום על מוסכים מורשים ולא מורשים באזור שלך.

 

הרכב משובח, מאובזר היטב (לא בגרסת ליסינג), בטוח ושימושי מאוד. אם מצבו טוב ושמור - הוא מומלץ.

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח ששמת לב שהיתה לסניק החלפת דגם ב-2004.

מנסיון עם שניהם - עדיף הדגם החדש. הכל שם יותר (חוץ מתיק ניירת/עיתונים שהיה תפור מאחורי המושבים הקדמיים ונעלם).

הטיימינג מבוצע כל 5 שנים ו-90 או 120 אלף ק"מ (חפש בפורום, יש המון שרשורים על זה). אם לא עשו - זו הזנחה!

ברר היטב את היסטוריית הטיפולים (כל 30,000 בתנאים רגילים) ואם בוצעה כפי שצריך.

הטיפול הצפוי של 120 יהיה בהתאם למצב הרכב. במוסך תוכל לברר טלפונית מה הוא כולל בבסיס, את השאר יראו רק בזמן עבודה.

אם תקנה - חפש בפורום על מוסכים מורשים ולא מורשים באזור שלך.

 

הרכב משובח, מאובזר היטב (לא בגרסת ליסינג), בטוח ושימושי מאוד. אם מצבו טוב ושמור - הוא מומלץ.

 

 

תודה , מה לגבי התקלה שציינתי .... ידוע לך מה זה אומר?

_________________________________

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגירים האילו סובלים מבעייה של שסתומים בגיר עצמו (זה הרע במיעוטו), ועד לצורך של שיפוץ מלא של הגיר.

אם המוכר מציין שיש בעייה כזו (או אחרת בגיר) - הייתי בורח כל עוד נפשי בי.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז החלטתי לרדת מעיניין הרכב הזה..

 

בסוף מצאתי סניק 2006 1600 אוטו' עם 93,000 ק"מ יד 2.

ת'אמת הוא די שמור ובמצב ממש טוב יחסית לכל אלה שראיתי.

 

בבדיקה נמצאו מספר דברים (אני יעלה את הבדיקה בקרוב).

קניתי את הרכב ולקחתי אותו למוסכניק שלי.

כשהרכב היה על הלייפט המוסכניק שלי מצא כמה דברים שלא היו בבדיקה, דברים שאין מצב לפספס.

כגון: תושבת מונע תחתונה קרועה\גמורה, המוסכניק פשוט הזיז את המנוע קדימה\אחורה עם היד והוא שם לב שהתושבת גמורה.

ליתר ביטחון הוא פירק ווידא שהיא באמת גמורה.

 

כנ"ל גם לגבי שתי תותבים אחוריים לסרן אחורי פשוט רואים שהם קרועות מבלי הצורך לפרק !

 

האם יש פה עילה לבקש פיצוי\כסף בחזרה\ עלות תיקון.... או פשוט ללכת לתביעה ..

יש סיכוי לקבל משהו ..או חבל על הזמן שלי?

 

לידיעה,הבדיקה בוצעה בקמפיוטסט ברחוב הפנינים 30, אשקלון.

_________________________________

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז החלטתי לרדת מעיניין הרכב הזה..

 

בסוף מצאתי סניק 2006 1600 אוטו' עם 93,000 ק"מ יד 2.

ת'אמת הוא די שמור ובמצב ממש טוב יחסית לכל אלה שראיתי.

 

בבדיקה נמצאו מספר דברים (אני יעלה את הבדיקה בקרוב).

קניתי את הרכב ולקחתי אותו למוסכניק שלי.

כשהרכב היה על הלייפט המוסכניק שלי מצא כמה דברים שלא היו בבדיקה, דברים שאין מצב לפספס.

כגון: תושבת מונע תחתונה קרועה\גמורה, המוסכניק פשוט הזיז את המנוע קדימה\אחורה עם היד והוא שם לב שהתושבת גמורה.

ליתר ביטחון הוא פירק ווידא שהיא באמת גמורה.

ציריות- תקינות, כולל הגומיות

כנ"ל גם לגבי שתי תותבים אחוריים לסרן אחורי פשוט רואים שהם קרועות מבלי הצורך לפרק !

 

האם יש פה עילה לבקש פיצוי\כסף בחזרה\ עלות תיקון.... או פשוט ללכת לתביעה ..

יש סיכוי לקבל משהו ..או חבל על הזמן שלי?

 

לידיעה,הבדיקה בוצעה בקמפיוטסט ברחוב הפנינים 30, אשקלון.

ניתן ללחוץ על התמונה להגדלה

zvyi4ezwymmm.jpg

_________________________________

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4613 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...