Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שישי ה - 26/8/2011 החל מהשעה 15:30 נאספים יחד, מפגש השפלה ומפגש ירושלים נפגשים שוב הכי קרוב שאפשר כאן בארץ לאלוויס (אהרון פרסלי ז"ל) ולממפיס.

 

לאור מפגש מוצלח במקום בשנה שעברה הבטחנו לחזור ולהגיע



מקום יחודי שמוקדש כולו לכבוד המלך - ואנחנו נהווה תפאורה הולמת וחברה מושלמת

 

YE0124323_m.jpg

 

 

המיקום: תחנת "דלק" בנווה אילן, לבאים מהמרכז על כביש 1 - יורדים במחלף אבו גוש חזרה לכיוון ת"א. ימינה בפנייה לנווה אילן וקרית יערים, בכיכר הראשונה שמאלה והתחנה עם הפונדק משמאל במרחק קצר מכביש מס' 1. שיירה מסודרת לבאים מדרום ומראשון לציון - נק' מפגש על כביש 431 בצד ימין מיד אחרי מחלף כביש 40 (רמלה ביל"ו) לכיוון מזרח. תזוזה בשעה 14:45 ללא עיכובים.

שיירה מירושלים
-
נק' מפגש כביש 9 לפני מנהרת הארזים לכוון ת"א
,
תזוזה בשעה
15:00
ללא עיכובים
.

 

שישי והמלך מחכה

אתם מוזמנים
:
מפגש טוביה
,
תל אביבים
,
שרון דרום וצפון
!

לשאלות/תיאום
:

רכז השפלה- קובי -
054-6785688


רכז ירושלים- אילן גו
רן -
050-5272562

בברכה


סמדר- מועדון החמש

מועדון החמש - מועדון הרכב הקלאסי והאספנות בישראל

רח' ארלוזורוב 25 ר"ג, ת"ד 1193 גבעתיים 53111. טל: 03-7318818

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מידע מדוייק יותר לבאים מהשפלה:

 

לבאים מדרום מפגש בצומת נען על כביש 40 בשעה 1430, בשעה 1440 בדיוק נזוז לכיוון כביש 431 לחבור לממתינים.

לבאים ממערב (נס ציונה, ראשון) על כביש 431 לכיוון מזרח - יש לצאת ביציאה של רמלה רחובות, ברמזור היציאה להמשיך ישר - חוצים את כביש 40 ויורדים שוב לכיוון 431, מיד מצד שמאל יש בניין משאבות ורחבת חנייה - תעמדו שם זה לא מפריע לתנועה. מי שפספס ימשיך מעט קדימה וימתין על השול הימיני.

אנחנו נזוז בשעה 1445 בדיוק - מאחרים יצטרכו ללחוץ על הדוושה הימנית חזק יותר.

 

טלפון שלי לתיאום - 054-6785688

 

קובי

פורסם

אפילו השועל נחבא אל ה"כלים" ועמד נפעם אל מול הססגוניות והברק שמלאו לגמרי את רחבת החניה. שלא לדבר על "מלחמה" על כל כסא פנוי בפונדק המלך. ללא ספק, מהמוצלחים ברעיונות ובביצוע. כל הכבוד למארגנים מהמפגשים השונים.

את אנחות הרווחה שלו, בלילה, לבד, בחניה, לאחר שהתנשף בעליות, אשמע עוד מספיק זמן בשביל להבין אותו. בפברואר ימלאו לו שבעים שנה...8)

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

כמה תמונות ממני

26082011336.jpg

26082011334.jpg

26082011335.jpg

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

שבנו הבייתה הBMW ואנוכי וישבתי לעלות על הכתב על האירוע הנחמד מאד שהתרקם אצל אלוויס.

הכל החל שחברים ממפגש ירושלים החליטו לבקר את מפגש השפלה בנס-ציונה.

המפגש היה מהנה ומאד מוצלח ומרענן. במעמד זה הוחלט בין הצדדים על מפגש נוסף בין המפגשים והפעם באמצע הדרך - אצל אלוויס.

היום התרחש האירוע והיה מאד כייפי. עשרות מכוניות משני המפגשים, לא חסר אף אחד משני המפגשים - נוכחות מלאה. ולהשחמת הכייף הופיעו חברים ממפגש נוקיה שהוסיפו שמחה לששון.

הרחבה התמלאה במכוניות אספנות ובשלל שצבעים ובמגוון רחב של דגמים, פתוחות וסגורת, טנדרים ואופנעים - כיף לא רגיל

נקווה שהאירוע יהפוך למסורת ופעם במספר חודשים נפגש שוב.

תודה לאחראי המפגשים : - מירושלים : - אילן ורם ומהשפלה - קובי בן ניסן שיזמו ואירגנו את האירוע - כל הכבוד.

מצא משה

פורסם

היה נהדר!!

חייבים להפוך את המפגש הזה למסורת!

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

אירוע מרשים ביופיו ובגודלו.

קובי ואילן ישר כח. ותודה לכל הבאים מקרוב ומרחוק.

לתשומת לב המארגנים שמעתי בקשות לקיום מפגש כזה אחת לחודש :-D

 

כמה תמונות של המתחם ופנורמה

image0004.jpg

image0009.jpg

image0010.jpg

image0011.jpg

image0012.jpg

pan1.jpg

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4


×
×
  • תוכן חדש...