Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נגיד והחלפתי צמיגים מ14" ל 16".

חישוקים קלים, נראה מצוין.

נוסע בכביש - פאנצ'ר. הגלגל הרזרבי - עדיין 14".

מה עושים? האם כאשר מחליפים מידה צריך להחליף גם את הגלגל הרזרבי? אבל אז אין מקום להכניס אותו...

 

לעצתכם אודה.

 

(מתנצל אם זה לא הפורום המתאים לשאלה, במידה וטעיתי אשמח אם השרשור יועבר למקום הנכון)

פורסם

חשבתם פעם שבהרבה מכוניות יש גלגל רזרבי קטן, שגם הוא לא במידה של שאר הגלגלים?

 

העיקר שהיקף הצמיג החיצוני יהיה זהה.

 

 

פורסם

כשהחלפתי מידות גלגלים ברכב, מ165/70/14R ל- 185/60/14R, בפנצרייה נאמר לי שאפשר להישאר עם הרזרבי למרות שקוטרו הכולל קטן במס' מילימטרים והוא צר משמעותית, אבל הובהר לי שבנהיגה עם צמיג בגודל שונה- נוהגים לאט יותר ובזהירות, במיוחד בסיבובים, ומה שבטוח- ליסוע עליו כמה שפחות זמן. ככל שההבדל בין הרזרבי לאחרים גדול יותר- צריך להקפיד על כך יותר בגלל הבדלי האחיזה בין הגלגלים.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

זה כמעט אותו היקף צמיג, ולכן אני חושב שאפשר להישאר עם גלגל רזרבי מקורי, וכמובן לנהג בזבירות ובמהירות נמוכה אם אתה שם את הגלגל הרזרבי, ולהרכיב את הגלגל הרגיל חזרה כמה שיותר מהר.

 

אגב, האם המידה הזו מאושרת לאוטו שלך ?

 

 

פורסם

אני נכשלתי בטסט על צמיג רזרבי במידה לא זהה (הצמיג שבגללו נפסלתי היה במידה המקורית)

 

עפ"י חוק גם הצמיג הרזרבי צריך להיות במידה זהה (אם אינו צמיג רזרבי ייעודי קטן המגיע עם הרכב)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
זה כמעט אותו היקף צמיג, ולכן אני חושב שאפשר להישאר עם גלגל רזרבי מקורי, וכמובן לנהג בזבירות ובמהירות נמוכה אם אתה שם את הגלגל הרזרבי, ולהרכיב את הגלגל הרגיל חזרה כמה שיותר מהר.

 

אגב, האם המידה הזו מאושרת לאוטו שלך ?

 

כן, זו מידה מאושרת.

 

אני נכשלתי בטסט על צמיג רזרבי במידה לא זהה (הצמיג שבגללו נפסלתי היה במידה המקורית)

 

עפ"י חוק גם הצמיג הרזרבי צריך להיות במידה זהה (אם אינו צמיג רזרבי ייעודי קטן המגיע עם הרכב)

 

עכשיו חזרנו לנקודת ההתחלה. אז מה עושים? אני לא בטוח שבפולו יש מקום לגלגל רזרבי מוגדל. או שאני טועה?

פורסם

לא הבנתי מה הבעייה.

מבחינת הקוטר הצמיגים אמורים להיות זהים או קרובים מאוד זה לזה. אם זה לא המצב אז כנראה שהמידה החדשה שלך לא חוקית.

אם הצמיגים קרובים במידתם אין שום סיבה שבתא המטען לא יכנס צמיג מהקוטר החדש. הג'אנט אומנם גדול יותר (והצמיג יהיה גבוה בכמה סנטימטרים), אך חתך הצמיג הנמוך יותר מפצה על כך.

כל צמיגאי מחזיק ג'נאטים ברזל פשוטים. רכוש כזה + צמיג במידה המתאימה וסע לשלום.

לחילופין, אתה יכול לחפש מה המקבילה של גלגל רזרבי צר למידת הצמיגים הנוכחית. אני מאוד בספק שבטסט \ בוחן תנועה יעשו על זה בעיות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לא הבנתי מה הבעייה.

מבחינת הקוטר הצמיגים אמורים להיות זהים או קרובים מאוד זה לזה. אם זה לא המצב אז כנראה שהמידה החדשה שלך לא חוקית.

אם הצמיגים קרובים במידתם אין שום סיבה שבתא המטען לא יכנס צמיג מהקוטר החדש. הג'אנט אומנם גדול יותר (והצמיג יהיה גבוה בכמה סנטימטרים), אך חתך הצמיג הנמוך יותר מפצה על כך.

כל צמיגאי מחזיק ג'נאטים ברזל פשוטים. רכוש כזה + צמיג במידה המתאימה וסע לשלום.

לחילופין, אתה יכול לחפש מה המקבילה של גלגל רזרבי צר למידת הצמיגים הנוכחית. אני מאוד בספק שבטסט \ בוחן תנועה יעשו על זה בעיות.

 

איתמר.

 

סליחה על השאלה הטיפשית - איך אני מחשב אם קוטר הצמיגים זהה?

המידה 16" שציינתי היא מאושרת לרכב זה.

פורסם

קוטר הצמיג*

16" זה הג'נט

שים לב יש הבדל.

כל אוטו עם אתה שם מידה חוקית ברישיון קוטר הגלגל לא משתנה (הכוונה אם הצמיג יחד), אם כן תחשוב מד המהירות היה מזייף לך

אתה מגדיל ל16" עובי הצמיג יורד וסך הכל נשאר אותו קוטר

פורסם
אם הצמיגים קרובים במידתם אין שום סיבה שבתא המטען לא יכנס צמיג מהקוטר החדש. הג'אנט אומנם גדול יותר (והצמיג יהיה גבוה בכמה סנטימטרים), אך חתך הצמיג הנמוך יותר מפצה על כך.

 

 

נכון מאוד, ואם המידה מאושרת - קיים דגם של אותו רכב עם גלגלים במידה שהוא רוצה שמגיעם במקור, כך שהמקום בתא המטען אמור להספיק.

 

הצמיג יהיה גבוה יותר ב 4 סנטימטר, אך המקום שמיועד לגלגל ספייר אמור להכיל אותו.

 

כרגע יש מרווח מסויים בין הגלגל לשטיח, עם הצמיג החדש לא יהיה מרווח.

 

 

פורסם
כרגע יש לי 175/70 R14

שוקל לשדרג ל215/45 R16

 

אם אתה מעלה בשתי מידות החתך צריך לרדת בשתי מידות משמע.

215.60 R16 וכך גם לא יהיו בעיות.

פורסם

מה שאתה כותב בכלל לא נכון.

 

צמיג בחתך 60 יהיה בקוטר גדול משמעותית מהצמיג המקורי, מה שיגרום לזיוף ספידומטר, סחיבה חלשה יותר של האוטו ואולי גם שיפשופים של הצמיג בכנף. וגם זו כנראה מידה לא מאושרת.

 

דווקא המידה שהוא ציין זהה בקוטר לצמיג המקורי.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...