Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לחברי הפורום.

 

מפגש צפון ביום שישי הזה במקום הרגיל (מתחם שופר סל דיל, נשר)

 

הגעה למפגש בשעה בין 14:00 14:30

מספרי ברזל להתפקד :smile: , כרגיל כוסות אחת פעמי ושתיה קלה תתברך.

 

אני מגיע ב-14:00 מי שצריך עזרה כיוונים או כל דבר אז להגיע מוקדם.

 

 

כתובת : נשר, בר יהודה 147,תל חנן.

 

מפה:

מפגשצפון[1].jpg

פורסם

מצטער שפתחתי את זה היום ולא מחר כי אני בבסיס ולא יהיה לי מחשב אם אינטרנט מחר, פתחתי כי אף אחד אחר לא דואג לעניין חוץ ממני.

 

 

1. יוני: מגיע מביא שתייה כוסות חד פעמי ושולחן כרגיל.

2. עוזי: מגיע אם מערכת מוכנה שלמה סוף סוף(מפרסם בשבילו כי אין לו משתמש פורום וזמן להכנס).

3. אסי(אחי): מגיע כרגיל + חבר מהעבודה.

פורסם

1. יוני: מגיע מביא שתייה כוסות חד פעמי ושולחן כרגיל.

2. עוזי: מגיע אם מערכת מוכנה שלמה סוף סוף(מפרסם בשבילו כי אין לו משתמש פורום וזמן להכנס).

3. אסי(אחי): מגיע כרגיל + חבר מהעבודה.

4. יאן: מגיעה בלעדי אין מפגש :) מביא שתיה.

פורסם

1. יוני: מגיע מביא שתייה כוסות חד פעמי ושולחן כרגיל.

2. עוזי: מגיע אם מערכת מוכנה שלמה סוף סוף(מפרסם בשבילו כי אין לו משתמש פורום וזמן להכנס).

3. אסי(אחי): מגיע כרגיל + חבר מהעבודה.

4. יאן: מגיעה בלעדי אין מפגש :smile: מביא שתיה.

5. דן ושי, מביאים בורקסים.

 

פעם ראשונה שאנו מגיעים ואנו מעוניינים לשמוע סטים של אנשים כי יש התלבטויות לפני הקניה, אשמל לקבל עזרה מהאנשים שמבינים יותר ממני!

 

תודה מראש

דן

פורסם

1. יוני: מגיע מביא שתייה כוסות חד פעמי ושולחן כרגיל.

2. עוזי: מגיע אם מערכת מוכנה שלמה סוף סוף(מפרסם בשבילו כי אין לו משתמש פורום וזמן להכנס).

3. אסי(אחי): מגיע כרגיל + חבר מהעבודה.

4. יאן: מגיעה בלעדי אין מפגש :smile: מביא שתיה.

5. דן ושי, מביאים בורקסים.

6. יניב, מגיעה עם המערכת של JBL ומביא שתייה.

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

1. יוני: מגיע מביא שתייה כוסות חד פעמי ושולחן כרגיל.

2. עוזי: מגיע אם מערכת מוכנה שלמה סוף סוף(מפרסם בשבילו כי אין לו משתמש פורום וזמן להכנס).

3. אסי(אחי): מגיע כרגיל + חבר מהעבודה.

4. יאן: מגיעה בלעדי אין מפגש מביא שתיה.

5. דן ושי, מביאים בורקסים.

6. יניב, מגיעה עם המערכת של JBL ומביא שתייה.

7. מור: מגיע מביא שתייה ונחשוב על עוד משהו, עדיין בלי סט מושלם..:cry:

פורסם

1. יוני: מגיע מביא שתייה כוסות חד פעמי ושולחן כרגיל.

2. עוזי: מגיע אם מערכת מוכנה שלמה סוף סוף(מפרסם בשבילו כי אין לו משתמש פורום וזמן להכנס).

3. אסי(אחי): מגיע כרגיל + חבר מהעבודה.

4. יאן: מגיעה בלעדי אין מפגש מביא שתיה.

5. דן ושי, מביאים בורקסים.

6. יניב, מגיעה עם המערכת של JBL ומביא שתייה.

7. מור: מגיע מביא שתייה ונחשוב על עוד משהו, עדיין בלי סט מושלם..

8.עומר: מגיע ובטוח אבוא עם משהו טוב, מקווה להגיע עם המערכת מורכבת.

פורסם

1. יוני: מגיע מביא שתייה כוסות חד פעמי ושולחן כרגיל.

2. עוזי: מגיע אם מערכת מוכנה שלמה סוף סוף(מפרסם בשבילו כי אין לו משתמש פורום וזמן להכנס).

3. אסי(אחי): מגיע כרגיל + חבר מהעבודה.

4. יאן: מגיעה בלעדי אין מפגש מביא שתיה.

5. דן ושי, מביאים בורקסים.

6. יניב, מגיעה עם המערכת של JBL ומביא שתייה.

7. מור: מגיע מביא שתייה ונחשוב על עוד משהו, עדיין בלי סט מושלם..

8.עומר: מגיע ובטוח אבוא עם משהו טוב, מקווה להגיע עם המערכת מורכבת.

9.יורי: הפעם מגיע (אין עבודה), מביא מצלמה, שתייה קלה, ותחליף למערכת.

 

סיימתי להתקין (או להרכיב) את מערכת הפאזל שלי, זקוק לעזרה בכיוונים.

פורסם
1. יוני: מגיע מביא שתייה כוסות חד פעמי ושולחן כרגיל.

2. עוזי: מגיע אם מערכת מוכנה שלמה סוף סוף(מפרסם בשבילו כי אין לו משתמש פורום וזמן להכנס).

3. אסי(אחי): מגיע כרגיל + חבר מהעבודה.

4. יאן: מגיעה בלעדי אין מפגש מביא שתיה.

5. דן ושי, מביאים בורקסים.

6. יניב, מגיעה עם המערכת של JBL ומביא שתייה.

7. מור: מגיע מביא שתייה ונחשוב על עוד משהו, עדיין בלי סט מושלם..

8.עומר: מגיע ובטוח אבוא עם משהו טוב, מקווה להגיע עם המערכת מורכבת.

9.יורי: הפעם מגיע (אין עבודה), מביא מצלמה, שתייה קלה, ותחליף למערכת.

 

סיימתי להתקין (או להרכיב) את מערכת הפאזל שלי, זקוק לעזרה בכיוונים.

10.מוטי -כרגיל מגיע שתייה חטיפים

8)
פורסם

דן צר לי שלא תבוא תעשה חיים :)

אני אגיע בכל מקרה זאת הפגישה הראשונה מסוגה וכן אשמח מאוד לקבל עזרה לגבי בחירת והרכבה של מערכת לאוטו...

אביא בורקסים ושתייה קלה :)

פורסם

1. יוני: מגיע מביא שתייה כוסות חד פעמי ושולחן כרגיל.

2. עוזי: מגיע אם מערכת מוכנה שלמה סוף סוף(מפרסם בשבילו כי אין לו משתמש פורום וזמן להכנס).

3. אסי(אחי): מגיע כרגיל + חבר מהעבודה.

4. יאן: מגיעה בלעדי אין מפגש מביא שתיה.

5. דן ושי, מביאים בורקסים.

6. יניב, מגיעה עם המערכת של JBL ומביא שתייה.

7. מור: מגיע מביא שתייה ונחשוב על עוד משהו, עדיין בלי סט מושלם..

8.עומר: מגיע ובטוח אבוא עם משהו טוב, מקווה להגיע עם המערכת מורכבת.

9.יורי: הפעם מגיע (אין עבודה), מביא מצלמה, שתייה קלה, ותחליף למערכת.

10.מוטי -כרגיל מגיע שתייה חטיפים

11.מגיע! אדי.

12.אשתדל מאד להגיע! דודי

13.אני אגיע בכל מקרה זאת הפגישה הראשונה מסוגה וכן אשמח מאוד לקבל עזרה לגבי בחירת והרכבה של מערכת לאוטו...

אביא בורקסים ושתייה קלה .

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...