Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבעלותי קליאו ספורט 2003, והרכב עולל לי ועודנו מעולל לא מעט צרות, אממה מחירי החלפים הם פשוט בושה וחרפה וכלימה, פער המחירים בין הדילים האירופאים (כולל משלוח) לקרסו מוטורס נעים בין פי 2 ל3 במחיר.

אבל הקש ששבר את גב הגמל היה לפני יומיים כשמשה מגנתון קבע שצריך להחליף חיישן מצערת, 3600 שח לפני מעמ עבור החיישן, כשבירורים עם דילרים אנגליים דובר על איזור ה340 פאונד כולל משלוח (כ1800 שח), למה קרסו מתעללים בבעלי הקליאו ספורט בצורה הנבזית ביותר ? יתרה מזאת משה עוד אומר לי אל תחשוב אפילו על להזמין בארץ ואם אתה לא יודע להזמין מחול אני אעזור לך דרך לקוחות שלי שכן עושים זאת.

על החיישן דוושה שהוחלפה (מה שהתברר כהמשך ישיר לתקלה ממנה אני סובל כעת) אני לא מדבר בכלל (נקנה בכמעט 800 שח כשמחירו נע באיזור ה200 שקל כולל משלוח !)

 

ואני שואל על מה ולמה המחירי חלפים כל כך יקרים ? :evil::evil:

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה לא רק קרסו, זה כל השוק הזה.

גועל נפש, אז סבבה לוקחים על חלקי חילוף 50 אחוז מס, חצי מהמס של אוטו חדש.

אם אוטו חדש עולה בארץ פי 2 בגלל המיסים כאן חלקי חילוף צריכים לעלות פי אחד וחצי

בפועל יוצא שהם עולים פי 2 במקרה הטוב ופי 3 ויותר במקרים רגילים.

הגיע הזמן לעשות את מחאת חלקי החילוף? אפשר לדחוף אותה למחאה הקיימת אולי ייצא מזה משהו

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

קודם כל זה לא רק אצלם אלא גם אצל אחרים. אתה מדבר על חיישן מצערת? מה אם אני אגיד לך שמטרו גובים עבור גלגל שיניים בגיר של אופנוע קרוב ל 1000 ש"ח לגלגל שיניים תאמין לי? יש לי חבר עם אופנוע כביש שהיו קופצים לו ההילוכים. הוא החליף כמה גג"שים ועוד כל מיני בתיבה. נראה לך שהוא "תרם" למטרו? לא, פשוט וקל פתח את האינטרנט והזמין מחול.

 

מצד שני, היבואן צריך להזמין את החלקים, לשלם משלוח ומיסים, לאחסן את החלק במחסן, לשלם שכירות, ארוננה,ביטוחים ושאר מיני חשבונות עבור העסק, לשלם משכורות לעובדים, לשלם להם הכשרות מאיפה הוא אמור להביא את הכסף לכל זה? נכון מאוד ממחירי החלקים בין היתר.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

מצד שני, היבואן צריך להזמין את החלקים, לשלם משלוח ומיסים, לאחסן את החלק במחסן, לשלם שכירות, ארוננה,ביטוחים ושאר מיני חשבונות עבור העסק, לשלם משכורות לעובדים, לשלם להם הכשרות מאיפה הוא אמור להביא את הכסף לכל זה? נכון מאוד ממחירי החלקים בין היתר.

 

והספק בחו"ל לא צריך לשלם משלוח,מיסים(יש מעמ משמעותי ברוב אירופה),לשלם שכירות,ביטוחים ושאר מיני חשבונות?

על השליש מחיר שהוא מוכר לצרכן הוא עוד מרוויח ומשלם לפועלים שלו שכר הרבה יותר גבוהה מבישראל,ההובלה הפנים יבשתית שם הרבה יותר יקרה,רוב המדינות הרבה יותר גדולות מישראל

פורסם

נכון. קרסו הם לא היחידים במשחק הגנבים.

כבר כמה שנים שלא רכשתי חלפים מקוריים במחיר מלא, אני רוכש דרך חבר עם הנחה או מזמין מחו"ל. זה פשוט מדהים איך אחרי הזמנה מארה"ב + משלוח אווירי + מיסים כחוק הסכום לא הגיע אפילו לחצי מהעלות בארץ :roll:

 

יש שיגידו שישראל היא שוק קטן ולא מקבלת הנחות גדולות על חלפים.

יש שיגידו שמשלמים כאן מס מהגבוהים בעולם.

יש שיגידו שהמחירים בארץ פרופרציונליים ביחס לאירופה.

 

אני רוצה שיסבירו לי איך ולמה מחירי חלפים לצרכן בחו"ל (כלומר אחרי שרשרת המזון של כל המעורבים בדבר) נמוכה בעשרות ומאות אחוזים ממחירי החלפים בארץ.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יאאלה, חלאס.

נמאס התירוץ הדבילי הזה של שוק קטן. בחצי ממדינות אירופה יש אוכלוסיה בגודל של ישראל, ואני לא רואה שהיבואנים שוחטים אותם במחירים.

 

היבואנים פשוט חמדנים, ומנצלים את זה שיש פה חוסר מודעות+בירוקרטיה לא קלה בשביל להשיג דברים מחו"ל. וזה כשל ידוע שהמדינה לא שמה פיקחו על הדברים האלה(ספק גדול, אם בחוסר מודעות).

פורסם

אז אל תקנה.

רק אל תשכח לשלם 53% מס על ה1800 שיוצא לך מהאנגלי.

אה, ולחכות חודש וחצי לדואר ישראל שיביא לך את זה הביתה.

משכנתא זה קל

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

להזמין מחו"ל באמת כדאי בדרך כלל, אבל רק לחלקים מתחת ל50 דולר (כולל המשלוח)

אם אני לא טועה, יש את החוק החדש הזה עכשיו, חלקי רכב אי אפשר להזמין מחו"ל בלי להתרוצץ בכל מיני משרדי ממשלה שונים וללכת למוסך מורשה כדי לקבל אישורים (לא יודע מה המדיניות שלהם בעניין האישורים, מאשרים כל דבר או לא).

אז אם אתה צריך חלק מקורי שעולה יותר מ50 דולר, ואין להשיג משומש בארץ אתה חייב לקנות המיבואן, או לטוס לחו"ל בעצמך ולהבריח את זה במזוודה כמו פושע.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
והספק בחו"ל לא צריך לשלם משלוח,מיסים(יש מעמ משמעותי ברוב אירופה),לשלם שכירות,ביטוחים ושאר מיני חשבונות?

על השליש מחיר שהוא מוכר לצרכן הוא עוד מרוויח ומשלם לפועלים שלו שכר הרבה יותר גבוהה מבישראל,ההובלה הפנים יבשתית שם הרבה יותר יקרה,רוב המדינות הרבה יותר גדולות מישראל

 

בוא אני אסביר לך איך זה הולך באופנועים בארה"ב. כפי שאתה יודע שם יש לך דילרים כל כמה קילומטרים בניגוד לכן שיש לך כל כמה מאות קילומטרים אפילו. הדילר לא מחזיק שום חלק אצלו. מה סוזוקי אופנועים עושים? יש להם 3 מחסנים ענקיים ושאני כותב ענק אני מתכוון לממש ענקי. מחסן אחד ממוקם בחוף המזרחי למען האמת במדינה גורג'יה, אחד נוסף במרכז ואחרון בחוף המערבי. כל דילר מזמין חלק מהמחסן הקרוב לו. ככה הוא לא צריך לאחסן שום חלק, לא לשלם הוצאות אחזקה, אחסנה וכיוצא בזה. תתאר לך שאבניר יבואנית סוזוקי בארץ לא הייתה צריכה להחזיק את המחסן חלפים שלה אלה מזמינה ממחסן של כמה ק"מ ריבועים ששמוקם בדרום למשל שמקבל אספקה שוטפת מיפן. לא נראה לך שזה היה מוזיל להם את מחיר החלקים?

 

עוד דבר, הרבה חנויות בחו"ל הם בסך הכל חנות של אדם אחד שעושים את ההזמנות מהמחסנים הראשיים של החברות ככה הם גם מצמצמים עלויות. עוד דבר אחרון, מיכוון שהתחרות רבה כל כך בין הדילרים בתי עסק מעדיפים להרוויח מעט על כל הזמנה אבל כאשר אתה מכפיל את זה בהמון הזמנות זה הופך לריווחי.

 

שום פעם, אני לא בא להצדיק את מטרו ושות' אבל מצד שני יש גם עוד כל מיני דברים לעניין כמו שרשמתי. בשביל שחלק יגיע מחו"ל לארץ יש לשלם לכל מיני אנשים בדרך ולכן המחיר הוא כמו שהוא.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

מצד שני, היבואן צריך להזמין את החלקים, לשלם משלוח ומיסים, לאחסן את החלק במחסן, לשלם שכירות, ארוננה,ביטוחים ושאר מיני חשבונות עבור העסק, לשלם משכורות לעובדים, לשלם להם הכשרות מאיפה הוא אמור להביא את הכסף לכל זה? נכון מאוד ממחירי החלקים בין היתר.

 

אתה מכיר את האימרה "חזיר סופו להשחט" ?

יש היום קצת יותר מודעות מבעבר להזמנות מחול ואני מבטיח לך שלא רק בקרסו מרגישים את המחסור בכיס.

אתה שוכח שהספק מחול גם משלם מיסים (בד"כ יותר גבוהים מכאן, משוכורת יותר גבוהות מכאן, ואני בטוח שגם כל השאר בהתאם) והוא עדין גובה מחיר זול הרבה יותר מהספק המקומי, מה שהולך כאן זה קרטל של משפחות עשירות שתופסות את כולנו בביצים, כל משפחה מחזיקה ביבוא בלעדי של 2-3 יצרנים ובהעידר תחרות החזירות הקפטילסטית חוגגת.

 

אז אל תקנה.

רק אל תשכח לשלם 53% מס על ה1800 שיוצא לך מהאנגלי.

אה, ולחכות חודש וחצי לדואר ישראל שיביא לך את זה הביתה.

ואתה שוכח שאני צריך לשלם 16% מעמ על ה3600 ותוסיף את מחיר העבודה וגרדנו כמעט את ה5K אני בטוח (לפחות לפי איך שלמדתי חיבור חיסור בכיתה ג') שזה עדין יוצא הרבה (יותר מדי) זול לעומת הגזלן המקומי.

 

עזוב את העובדה שכמעט כל החלפים לרכב שלי אינם מוחזקים במוסכים המורשים כחלפים לטיפול שוטף ותמיד זה הזמנה מיוחדת מהמחסן הראשי בראם

 

שלחתי מייל חריף ליצרן, מקווה לקבל מהם תשובה בהקדם.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

מישהו מכם מבין דבר בחוקי הייבוא של מדינת ישראל שאתם מדברים כך?

אני לא מבין בהם הרבה, אבל אני יודע שחוקי הייבוא הם מוזרים עד הזויים.

מה שאני כן יודע, זה שעל כל מוצר שיש לו לצורך הדוגמא תקע חשמלי, צריך להעביר אותו תקינה, שעולה אי-אילו (הרבה אי-אילו) שקלים. מי יודע מה צריך להעביר חלקים שיוכנסו לכלי רכב על פי הוראות משרד התחבורה. אם יהיה לי כח אמצא קישור לעניין החוקים. זה גם מוסיף ומעלה את המחיר עוד ועוד.

אבל בגדול, אני מסכים לחלוטין. המחירים חסרי היגיון לחלוטין גם עם כל התוספות מסביב.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

עזוב את העובדה שכמעט כל החלפים לרכב שלי אינם מוחזקים במוסכים המורשים כחלפים לטיפול שוטף ותמיד זה הזמנה מיוחדת מהמחסן הראשי בראם

 

שלחתי מייל חריף ליצרן, מקווה לקבל מהם תשובה בהקדם.

תתפלא אבל ישנם חלקים שאין אותם בכלל בארץ ואין להם אפילו מחיר במוסך.

דוג' - חיישן גובה קסנון שיושב על הסרן האחורי.

Veni Vidi Vici

פורסם

שלחתי מייל ליצרן בשאלה איך קורה מצב שהחיישן בדולרים עולה כ543$ ואילו בארץ מחירו כ1100$ אני בטוח אקבל תשובה רק ביום שני. הייתי שמח לשמוע את עמדתם של קרסו, לנושא, אם הם רק היו מרחרחים קצת בשטח ורואים איך חברות ליסינג קטנות כבר לא מטפלות במורשים ומעדיפות לסגור עסקה עם מוסך מוכר.

סתם בשביל הדוגמא במוסך בו אני מטפל המנהל מוסך בדיוק סגר בדיוק כשהייתי אצלו עסקה עם 2 חברות ליסינג שרוב הצי שלהם מורכב מרנו, כמה כסף הם הפסידו שם ? לדעתי המון.

וזה לא רק מחירי החלפים זה גם השעתון יצרן ההזוי שמקפיץ את המחיר באחוזים מאוד נאים, מה שמביא לבריחת לקוחות בסופו של דבר.

 

ליאור נכון ? זה קרה לבעלים הקודם של הרכב הסליל כרית אוויר מסר את נשמתו לבורא, הוא חיכה שבועיים לסליל כשבסוף הביאו כרית אוויר (זה כל מרכז ההגה ברכב) שייך בכלל לקליאו ספורט 05 וצבעו שונה קמעה מצבע ההגה.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה


×
×
  • תוכן חדש...