Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התמונות לא מספיק חדות. האם רשום מספר סידורי איפשהו?

מה רשום על המעגל המודפס של הקרוס? HERTZ או NERTZ?

 

איתמר.

 

עריכה. משהו מהסרטון הזה מופיע אצלך?:

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הוופר המחוספס והשחור מגיע בדגם ההיי-אנרג'י שלושה חלקים, לזה אתה מתכוון?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר, איפה אמור להיות מס' סידורי?

לא יודע, אני שלוש שעות מסתכל בגוגל על תמונות של הסט הזה בכל הגדלים הקיימים, והכל נראה פשוט אמיתי לגמרי.

אני לפחות מקווה שאם זה מזויף, אז לפחות שגם את האודיו זייפו באותה צורה כמו שזייפו את החלקים עצמם.

 

ואגב, אני עדיין אשמח אם מישהו יתנדב לבדוק את הסט הזה באוטו שלו, אפילו תמורת סכום סימלי.

פורסם
הוופר המחוספס והשחור מגיע בדגם ההיי-אנרג'י שלושה חלקים, לזה אתה מתכוון?

 

איתמר.

כן היה גם ב 3 חלקים או שזה רק ב 3 חלקים?

 

והמספר הסידורי צריך להיות על הקופסא מדבקה ועל הרמקולים באזור של המגנט

פורסם

בדר"כ יצרן שעושה חיקוי לא יעשה PHASE PLUG אמיתי , שזה הקונוס הזה באמצע .

 

הוא צריך להיות קשיח , תבדוק אם אצלך הוא מתקפל או משהו אם אתה נוגע עם האצבע או יותר גרוע זז עם הממברנה :)

 

עריכה : קצת מוזר לי שהממברנה עשויה מחומר אפור מטאלי חלק , זה לא צריך להיות מחוספס כמו פה ? :

 

http://frodo.tarad.com/product.detail_379293_th_1727962#

 

הקרוס נראה 100% מקורי ... אבל מה אני מבין

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

יוני, תודה אך זה בעייתי מידי בשבילי להגיע לחיפה. אם אתה מגיע למפגש מרכז הבא(שיתקיים עוד מלא זמן :|) אז אני אשמח אם תוכל להתקין אותו אצלך.

diforce, נגעתי באמצע של הרמקול והוא קשיח לחלוטין.

 

מה שבעייתי כרגע בשבילי הוא שאני עדיין לא יודע איזה מגבר לשדך לו והאם בכלל כדאי. אם הוא אמיתי אז מה שנותר זה לבחור איזה מגבר איכותי מיד שניה שנותן על הדרך גם 100-120 RMS וגמרנו עניין. אם זה מזוייף, אז לקנות מגבר כזה זה סתם עוד הוצאה. קיצר, דילמה קשה :?

פורסם

הסתכלתי קצת על התמונות המטושטשות משהו שלך ועל תמונות ברשת וחיפשתי הבדלים.

1. הגימור של החורים של הוופר היה יכול להיות טוב יותר אבל קשה לדעת.

2. הקרוסאובר נראה חשוד, במיוחד ההדפס על המעגל המודפס שנראה כמו פונטים מרובעים של מחשב ולא כמו הלוגו של HERTZ שיש בקרוס המקורי. בנוסף גם הכיתוב המודפס בקרוס מקורי מעט עבה יותר (לדוגמה איפה שרשום SW), אבל יכול להיות שזה נובע מסדרות יצור שונות. עדיין לא ענית אם רשום HERTZ או NERTZ.

 

האם מצאת שגיאות כתיב על האריזה? במיוחד מאחורה. תוכל להעלות תמונה ברורה של הכיתוב?

מס' סידורי אמור להופיע על מדבקה לבנה מאחורי הקרוסים ועל המגנט של הוופרים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...