Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש מתאם שליטת הגה מיוחד לליאון שלך

ואין שום בעיה להרכיבו

הסתייגות קטנה ברשותך : אני חושב (לא בטוח במאת האחוזים) שזה מתאם JACK מה שאומר שהוא מתחבר עם פין 3.5 לכניסת REMOTE במכשיר שלך

כניסה כזו קיימת בדרך כלל במכשירי המותגים (פיוניר,סוני,קנווד,וכן הלאה)

שוב אני לא בטוח אם המכשיר שלך הוא לא מותג אז תרשום לי איזה מכשיר זה ואני אבדוק למענך בצורה יותר מפורטת

פורסם

המכשיר שפותח השרשור מדבר עליו הוא Necvox HQ-6 אשר קיבל מתנה מצמפיון כאשר רכש את הרכב

הייתה בעייה עם מתאמי השליטה להגה אז הם לא התקנו למרות שאנשים שילמו על זה 789 ש״ח שזה גנבה לדעתי.

גם אני שילמתי את זה אך דרשתי החזר כספי וקיבלתי אותו לאחר 5 חודשים ממועד בקשת ההחזר.

אני התלוננתי על כך שהמכשיר שקיבלתי מתנה לא שווה שקל ולאחר קצת צעקות וריבים עם רדיו מילאנו הוחלף לי המכשיר

לפיוניר 4250 של עוזי רדיו בתוספת כספית סמלית בלבד.

פורסם

Nitzann בדקתי את הנושא ואם יש לך את המכשיר ש שלומי122 אומר שיש לך אז המתאם לצערי לא מתאים

ולך שלומי122 המתאם מתאים במדוייק כי כמו שאמרתי זה מתאם JACK שיושב על מותגים בעיקר

ממליץ לניצן לנסות לעבור גם לאותו מכשיר שיש לשלומי122

פורסם

לגבי מתאם שליטה מההגה בשביל להישתמש במתאם של PAC דגם JAKC יש צורך לשרשר שני מתאמים יש מתאמים של פונוקאר שמיועדים ללאון אבל הם לא זולים

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

JUNIOR 66 הטכנולוגיה קצת השתפרה מאז

יש מתאם הגה JACK מיוחד לסיאט שמכסה גם קמבס וגם אנלוגי

וממש אין צורך בשתי מרימים

מבחינת המחיר הוא יותר זול מקומבינציית שתי המתאמים , אם כי לא בהרבה

פורסם

בזמן קבלת הרכב רדיו מילנו אמרו לי שהיה מתאם אבל גרם לבעיות ועם עובדים על מתאם חדש שיעבוד ללא בעיות בלאון השאלה מה ניסגר איתם האלה

פורסם

לא הכי פשוט להרים טלפון ולשאול?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

דיברתי איתם לפני שלושה שבועות בעת הזמנת הרכב שלי (נשארתי עם במערכת המקורית), ועדיין לא היה להם פיתרון.

Subaru BRZ 2023 | Citroen C5 Aircross 2019

Hyundai i20 2013 - SOLD | SEAT Leon 2011 - R.I.P | Mitsubishi Lancer 2001 - R.I.P

פורסם

לפי ידיעתי יש פתרון בדמות מתאם שצריך לקבל בחינם.

התקנה ברדיו מילאנו.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ולמה אתה לא מספר לנו מה הפיתרון?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני גם קיבלתי את מערכת המולטי מדיה עם הלאון ללא מתאם-המכשיר לא הצליח להחזיק מסך והדיסק היה קופץ החוצה כל כמה שמן מעצמו.

 

ברגע שהיה לי קצת זמן קפצתי לרדיו מילאנו שם ללא כל ויכוח או טרוניה פשוט החליפו לי את המכשיר לתקין והתקינו מתאם שעובד נפלא.

כל הסיפור נגמר אחרי שעה וללא הוספת שקל אחד מכיסי.

 

פה המקום לשבח את רדיו מילאנו שלמרות כל התגובות כאן ובמקומות אחרים נתנו לי שרות מעולה ,מהיר וללא פשרות-ח"ח.

 

המכשיר של נקווסט ובשבילי הוא מספק ויותר{כיוון האקולייזר עוזר}

×
×
  • תוכן חדש...