Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום שמתי לב שלא משנה אם הרכב מונע או לא אורות הבלם לא נכבים.

מקריאה פה הבנתי שזה כנראה המיקרו סוויץ.

 

שאלתי היא: איך אני מזהה אותו? איך הוא נראה?

איפה בדיוק הוא יושב?

פורסם

לרוב מאחורי זרוע דוושת הברקס, בחלק העליון שלה. תצטרך לרכון תחת ההגה ואולי לפרק איזה כיסוי פלסטיק.

אתה תזהה שיש סוויץ' שנלחץ ומשתחרר עם הדוושה.

פורסם

אז ניגשתי לרכב והלכתי עם הדוושה למעלה עד הסוף ולא ראיתי שם איזה משהו מיוחד.

אתמול במקרה מצאתי על השטיח פלסטיק שבור ולא קישרתי שזה שיך לזה.

אני עוד מעט אגש למוסך כי באמת אין לי מושג מה לעשות.

אני אחזור לעדכן.

פורסם

הלך לך יוניט בלם של הרכב זה משהו פופולרי אצל היונדאי , יוניט כזאת יכולה להגיע עד 100 שח' ובתוך שניה אתה מרכיב אותה ! מקווה שאצל המוסך לא יצאת בכנס !

__________________________

Dodge Dart באמצע השיפוץ

Dodge aspen בתחילת שיפוץ

פורסם

אוקי אז עדכון.

לא הלך היונט בלם כל מה שהתקלקל זה חתיכת פלסטיק עגולה עם פין באמצע זה נשבר וזה מה שראיתי על השטיח.

בקצה היוניט יש פין והפין הזה לוחץ על הפלסטיק .

כרגע יש אלתור זמני שעובד יפה בגלל שדלא מצאתי חדש.

אני אזמין מיונדאי מקווה שיש להם את החלק.

צירפתי תמונות של הפלסטיק השבור ושל היונט.

המוסך שלי לא גבה ממני תשלום כלל.

Photo0542.jpg

Photo0540.jpg

פורסם
אוקיי המון תודה.

מחר על הבוקר אני אנסה ללכת לפי הכיוון שלך.

כרגע הוצאתי את הפיוז שלא יתרוקן המצבר.

 

אשמח אם תצלם\תסביר או תפרט על הפיוז כדיי שאדע מה הוא הפיוז השייך לאורות הבלם.

 

תודה,

אלעד

פורסם

אוקי אז עדכון סופי.

מצאתי את החלק השבור ביונדאי אקסנט בשנתון יותר גבוה הרכב היה מפירוק.

צירפתי פה תמונות של החלק כמו שהוא אמור להיות שהוא שלם.

ובנוסף יש תמונות של המיקור סוויץ שהוא מורכב ורואים שם את הגומי בקצה.

אלעד צירפתי לך תמונה של בית הפיוזים. הפיוז המדובר מספר 4.

מקווה שזה יעזור למישהו בעתיד.

Photo0547.jpg

Photo0545.jpg

Photo0551.jpg

×
×
  • תוכן חדש...