Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: שברולט ספארק - ניצוץ חדש משברולט


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4697 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שברולט ספארק הגיעה לישראל כשהבהלה למכוניות קטנות וזולות הייתה בשיאה - קצת אחרי שיונדאי הודיעה על הוזלה משמעותי במחירי

ה-i10, פיאט יצאה במבצע על הפנדה וקיה הכריזה על הגעתה הצפויה של הפיקנטו. המבחנים הישראלים שיבחו, הפורום רעש וגעש.

 

האם כיום, במבט בוחן לאחור, שברולט ספארק מקיימת את ההבטחה?

אספנו את ארבעת בוחני הפיקנטו שלנו מכל קצוות הארץ למבחן מקיף ביותר.

 

 

שברולט ספארק - ניצוץ חדש משברולט.

 

 

 

Spark-1.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפי הנתונים שלכם הספארק נותנת לפיקנטו בראש בכל מה שקשור לצריכת דלק.

זה עניין מאוד חשוב לרוב האנשים שמתעניינים במכוניות הקטנות האלו, לדעתי הרבה יותר חשוב לרובם מהספורטיביות של המכונית או הכיסוי של תא המטען.

פורצה יובה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הנתונים שלכם הספארק נותנת לפיקנטו בראש בכל מה שקשור לצריכת דלק.

זה עניין מאוד חשוב לרוב האנשים שמתעניינים במכוניות הקטנות האלו, לדעתי הרבה יותר חשוב לרובם מהספורטיביות של המכונית או הכיסוי של תא המטען.

 

איך הגעת למסקנה הזאת בדיוק ?

 

יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בערבון מוגבל!

 

ולמה בערבון מוגבל? כי הפיקאנטו שנבחנו היו חדשות לחלוטין, ממש על גבול הבתוליות.

הספארק הייתה כבר עם 10,000 ק"מ ומנוע "משוחרר".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מדוע מי שרוצה לחסוך בדלק צריך לסבול ממבחר מכוניות עם עיצוב גרוע כ"כ?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בערבון מוגבל!

 

ולמה בערבון מוגבל? כי הפיקאנטו שנבחנו היו חדשות לחלוטין, ממש על גבול הבתוליות.

הספארק הייתה כבר עם 10,000 ק"מ ומנוע "משוחרר".

 

צודק ב-100%..

רואים בתמונות שלספארק כבר 11אלף לזכותה.

עם כל הכבוד אני עם הרכב שלי כבר שנה, ובזכות טבלה מסודרת על תדלוקים,ק"מ וליטרים שהוכנסו לתא הדלק מצליח לזהות דפוס של שיפור הצריכה.

לצורך העניין ב-10אלף ק"מ היה לי ממוצע של 10.5 בעיר, וכיום עם 19אלף על השעון יש לי 11.6 ממוצע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלוהים כמה שהיא מכוערת!

ללא ספק מכוניות המיני המכוערת ביותר מבין המתחרות הקיימות בסגמנט הזה בארץ.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלוהים כמה שהיא מכוערת!

ללא ספק מכוניות המיני המכוערת ביותר מבין המתחרות הקיימות בסגמנט הזה בארץ.

 

חברים על טעם ועל ריח אין מה להתווכח כל אחד והטעם שלו ..

היו פה דיונים על כל סוגי המיני .

היו כאלה שאמרו שהרכבים האלה לא מיועדים לכביש בינעירוני, מה חברים שכחתם את הפיאט פונטו רנו קליאו וכו' כל הרבים האלה הם פחות או יותר באותו גודל ובטח שיש להם מנוע דומה ואפילו חלש יותר....

אז חברים יש הבדלים רבים בין מזדה 3 פוקוס וכו למכוניות המיני ....

לכל רכב יש יתרונות וחסרונות ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא יאומן איזה חלש הרכב הזה נהייה כאשר מדליקים מזגן, ואז הוא שותה דלק בטירוף וגם משתגע בנוסף. עמדתי פעם אחת 10 דקות בחניה עם מזגן דולק(עוצמה 4), ירדו לי 3 פסים של הדלק במכה, ואחרי נסיעה של חצי שעה חזרו להם פתאום שני פסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע שיש לך תקלה ברכב כי :

 

1. הוא לא שותה דלק בטירוף.

2. הוא לא נהיה עגלה

3. הוא בטח לא מוריד סתם ככה 3 שנתות במד הדלק ב 10 דקות עמידה ואח"כ מחזיר 2.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2. הוא לא נהיה עגלה

 

עגלה עם סוסה.

כמו כל הרכבים עם מנוע צנום-נפח (וגם ברכבים חזקים יותר), כיבוי המזגן תורם באופן ניכר לביצועים ומשפר את צריכת הדלק.

בקטע הטכני שבדקנו את הספארק חל שיפור ניכר בכוח המנוע לאחר כיבוי המזגן. אותו הדבר גם קרה עם הפיקנטו שללא מזגן התנהגה אחרת לחלוטין.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע שיש לך תקלה ברכב כי :

 

1. הוא לא שותה דלק בטירוף.

2. הוא לא נהיה עגלה

3. הוא בטח לא מוריד סתם ככה 3 שנתות במד הדלק ב 10 דקות עמידה ואח"כ מחזיר 2.

 

הצריכה הכי טובה שהגעתי אליה בעיר(רק בעיר) עם מזגן דולק קבוע, היא 11.5 , זה נורמלי?

 

כאשר אני נוסע ללא מזגן הרכב בהרבה יותר זריז, גם ציינו את זה בכתבה. לא התכוונתי לעגלה, פשוט יש ירידת כוח מורגשת ויש תחושה שבלי מזגן אפשר להשיג צריכה בהרבה יותר טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב

 

אני חייב לציי דבר ראשון אכזבה!

אז ככה:

היה ברשותי מטעם העבודה שברולט ספארק חדשה(קרעתי את הניילונים:lol: )

קיבלתי אותה עם 0 ק"מ והחזרתי אותה לאחר 3 חודשים עם 5000 ק"מ

בזמן שהייתה אצלי רק התאכזבתי.

 

נתחיל בזה שנסעתי לירושלים דרך כביש 443,

לא היה לו כח לעלות את העליות הייתי צריך לרדת כל פעם להילוך 3 בשבילך שיהיה לו כח מספיק בשביל לעלות.

בכל שלב שרציתי לעקוף לא היה לא מספיק כח גם עם פולגז.

שוב פעם הייתי צריך להוריד להילוך מסויים בשביל לעקוף ועם מקסימום גז וגם לאחר זה לא היה לו מספיק כח.

הרגשתי שאני צריך לעקוף משאית ממש להכין את האוטו לפני בשביל להעקוף.

לפעמים הייתי מגיע איתו להילוך 3 ל 100 קמ"ש בשביל שיהיה ל מספיק כח לעלות

ואז מעביר להילוך 4 ושמה נגמר לו הכח שוב וחוזר ל להילוך 3.

נסעתי עם הספרק לכינרת חוץ מזה שלא היה מקום לשום דבר חוץ מ 3 אנשים באוטו ותיקים קטנים.

לא מאשים את האוטו ממש קטן

בתוך העיר היה נחמד לנסוע איתו

חוץ מזה שהייתי מרים את הקלץ בשביל לעשות זינוק בעליה הייתי צריך להתפלל שלא יתכבה המנוע

לא היה לא כח שוב פעם לעלות עליות

במיוחד עם מזגן חייב לכבות אותו בשביל שיחזור לו עוד כמה סוסים

כל הנסיעות לירושלים היו לבד בלי אנשים

 

הנסיעות היו ככה:

בימי חול בתוך העיר כ 20-30 ק"מ

ובסוף שבוע לירושלים הלוך חזור שזה נתן 150 ק"מ+-

היה עוד בנוסף נסיעות שגרתיות

בכל תדלוק נכנס ממוצע של 30 ליטר

 

הצכירה של הדלק הייתה ממש גרועה לפי דעתי

עושה כמו מנוע 1400 סמ"ק שהוא בעצם 1250

14.6 ממוצע

ושנסעתי לכינרת עם מיכל מלא הספיק לי ל 520ק"מ מכל מלא הלוך חזור, ת"א כינרת

שזה יצא 15.2+- לק"מ

דרך אגב העליה שמהכנרת לעיר ממש לא הצליח לעלות אותה

 

מתי שהיית נוסע רוורס כל פעם היה נכבה

לא היה לו מספיק כח והייתי צריך לתת הרבה גז בשביל שיתחיל נסיעה אחורה

הייתי פשוט מרגיש על האוטו שאני לא יודע לנהוג פשוט ככה!

 

יתרוונות לעומת האלטו

חלונות אחורה למי שחשוב,חמישה מושבים,תאים בתוך האוטו ולוח שעונים כמו שהיה לי באפנוע Z750

 

העיצוב שלו כמו שברולט אבאוו במחוץ רק שינוי פנסים

זה מה שראיתי

 

זה מה שאני חושב על הספארק לאחר נסיעה של 3 חודשים

עוד שאלות אשמח לענות במה שאוכל

אם אני יזכר בעוד דברים אני יעלה לנושא הזה

 

יום טוב

טל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4697 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...