Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי אמינותם של יצרנים בעלי מונטין רע


nimnim
שימו לב! השרשור הזה בן 4683 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ובכן רוח הרחוב תמיד תגיד לנו כי יצרנים כמו אלפא רומאיו,לנצ'יה,סאאב,רובר,וולוו,סיטרואן הם יצרנים בעייתים.

וקניית רכב חדש או משומש מאחד מהם תהיה אסון ,ומצד שני בעלי הרכבים הללו טוענים כי רכבהם מפגינים אמינות רבה,ואין שום

בעיה וזאת רק שמועה שנוצרה בשל תחזוקה לקוייה של הרכבים הללו,ולא יודעים לטפל באפלא,רובר וסאאב בישראל.

 

אך כאן לא מסתיים הסיפור, ידוע לי כי היצרנים המדוברים ידועים לשמצה גם בחו"ל,גם שם לא יודעים לטפל ברכבים? או שרק בישראל טיפול נכון באפלא,או לנציה או סאאב יעשה מעשה קסמים והיפוך את הרכבים הללו לאמינים וכמו ציטוטים ששמעתי בעבר "הוצאתי יותר על ההונדה של הייתה לי מאשר על הלנציה" "5 שנים יש לי את הרכב חוץ מטיפולים שוטפים והחלפת מצבר לא קרה כלום"-בעליה של סאאב9-5.

אך לא מפתיע אותי לקבל תשובות כאלו,הרי את המידע הזה אנחנו לרב מקבלים מבעליהם של אותם מכוניות,האם הם אובייקטיבים?

 

לסיכום,האם מישהו יכול לענות על השאלה הזאת ברור,איך זה שבישראל ה"מבינים" טוענים שכל יצרניים האלו הם בסך הכל אמינים ורק טיפול ואחזקה לקוייה בישראל גורמת להם להיות לא אמינים,למרות שבחו"ל היצרניים הללו בעלי מוטינין גרוע כמו בישראל ?

 

*הדברים נכתבים רק מתוך הרצון לדעת האם ניתן להחזיק בשקט בישראל סאאב או לנציה.

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני בעלים של סיטרואן קסרה 2002 שעברה 171K חוץ משיפוץ גיר שעשיתי לפני שנתיים כשהרכב היה 150K לא היה לי בעיה מיוחדת. הרכב אצלי סך הכל שנתיים. לגבי אמינות, הענין הוא שאם במזדה יתקלקל איזה חלק ישר יגידו בלאי טבעי, ברגע שבסיטרואן יתקלקל משהו יגידו צרפתיה!, אני מכיר בעל מזדה 99 שעבר 130K והיה צריך לעשות לו ראש מנוע אני מכיר עוד בעל מזדה מאותה שנה שעבר 140K והיה צריך להחליף לו את הגיר, אני מכיר בעל ניסן אלמרה מודל 98 שעשה 160K והיה צריך להחליף לו את המזגן. מכונית היא כמו כל מכונה שמתקלקלת ברור שתלוי איך מטפלים בה ויש גם מכוניות שיש להם מחלות מיוחדות אבל לסיכום מה שאני חושב הוא שהענין הוא יותר סטיגמות מאשר מציאות בשטח. אגב, סיטרואן באירופה נמכרת בכמויות גדולות מאוד.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, הייתה לי פונטו hgt, אם אני זוכר נכון גם לך הייתה..

בוא נאמר ככה שלרכב אין שם של רכב אמין, אך לעומת זאת בכל התקופה שהייתה לי לעולם לא הייתה תקלה אחת, כן היו פה ושם כמה שטיקים אבל לא משהו רציני. אני מאמין שבעל מקצוע שמכיר את הרכב על בוריו, יטפל בו כמו שצריך, לא ייקרו תקלות מיותרות כמו שאתה מכיר ברכב הזה. הרבה בעלי רכב כזה שמטפלים בו במוסכים כלליים היו מתפלאים למה יש את הבעיה הזאת והזאת.

כך שלדעתי יש קשר ישיר בין צורת הטיפול למצב הרכב. טיפול נאות ימנע שורת תקלות ובעיות.

אני מכיר המון בעלי איטלקיות, יש לנו בבית שני צרפתיות, ישנה וחדשה. הישנה מטופלת במוסך שמכיר את הרכב, ולכן גם הוא אמין בצורה יוצאת דופן, כל כך אמין שקשה להאמין שזאת צרפתיה, לצערנו סטיגמות זה משהו שקשה להסיר.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכן, גם בעלי הרכבים האלו וגם האנשים היותר "פשוטים" צודקים.

רכב אירופאי יפגין אמינות טובה(אלא אם הוא לימון גמור) כמו כול רכב כול עוד מטפלים בו כמו שצריך בחלקים איכותיים.

הבעיה מתחילה שרוב האנשים אינם מבינים יותר מדי ברכבים, וקונים חלקים לא מקוריים ומנסים לעגל פינות בטיפולים ברכב, וברוב המקרים האלה רכבים אסיאתיים יהיו יותר עמידים מהמקבילים האירופאים.

כמו כן, אל תצפה שפיאט(בלי להעליב אף אחד) שהוא נחשב לרכב זול יחזיק יותר זמן ללא תקלות מרכבים אחרים היותר יקרים ממנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פתחת פה זירת קרב.

עכשיו כל בעלי הצרפתיות, האיטלקיות ושאר הרכבים הבעיתיים יגידו שהרכב שלהם אמין בטירוף, ויפתחו חזית נגד בעלי היפניות.

כמובן שהם ישתמשו בתירוצים כמו- אולי יפני זה אמין, אבל זה פחנוע, זה לא נוח, וכו' קסנטיה זה נוח, קליאו זה כיף לנהיגה ובולשיט כזה ואחר.

יבואו גם כאלה שיגידו ש4K שח האחרונים שהם הוציאו על הרכב היו על בלאי סביר לרכב ישן. אבל צריך לדעת להבדיל בין בלאי לאמינות נמוכה. להחליף גיר ידני לפני 250K ק"מ זו אמינות נמוכה. ראש מנוע לפני 300K ק"מ זו אמינות נמוכה.

כבעלי רכבים אירופאים, המנהלים יתמכו באנשים האלה...

.

לדעתי האישית בלבד, מוניטין האמינות של היפניות נרכש לא סתם, לא יכול להיות שיותר מחצי מהמדינה טועים כשהם קונים יפנית כמו קורולה או מאזדה 3. נכון, יש תופעת עדר. אז למה לא כולם קונים סיטרואן או פג'ו?

נכון, בתקופה שלנו אין כמעט רכבים חדשים בעיתיים, וכל רכב חדש מהניילונים מכל תוצרת שהיא אמור להיות תקין לפחות 3-5 שנים באחזקה סבירה.

 

מה שמבדיל את היפניות משאר המכוניות, הוא העובדה הפשוטה שהן סובלות התעללות.

הן סובלות טיפולים לקויים, שמן מחורבן, חלקים סינים וטורקים, מוסכניקים חאפרים ועוד, בניגוד לרכבים האירופאים, שרגישים לכל הדברים האלה. הם זקוקים לתשומת לב מיוחדת, לבעל מקצוע אמין ביותר, טיפולים בחלפים האיכותיים ביותר, כסף, כסף ועוד כסף.

כמובן שלא הכל מוחלט, ותמיד יש יוצאים מהכלל. תמיד יבוא מישהו עם יפנית בעייתית, ואחר עם צרפתיה אמינה. נכון, זה קורה המון.

 

 

*בסופו של דבר, קיימת עובדה ברורה שאף אחד לא יכול לסתור:

רכבים יפנים שורדים יותר!

1. הבט מסביב, אתה מוקף בפחנועים כמו שרייד, סוויפט, לאונה, לנסר ועוד יצירות מוטוריות מסוף שנות ה80.

תספור פעם כמה סוזוקי בלנו יוצא לך לראות ביום אחד...

איפה כל האירופאיות? איפה גולף דור ראשון/שני? איפה רנו 5? איפה פג'ו 405? איפה כל פורד של שנות ה90? איפה BX? איפה אופל וקטרה? איפה איביזות דור שני? איפה יצרנים כמו אופל, רובר, סאאב ולנציה?

אתה כבר לא רואה כאלה. אם זה בגלל האמינות הגרועה או בגלל עלות אחזקה לא כדאית, הנגרמת עקב האמינות הנמוכה.

2. הבט בדרישה לרכבים אירופאים משומשים לעומת יפנים. מחירון לא נקבע סתם. במחיר של יפנית מסוף שנות ה90, אתה יכול לקנות אירופאית צעירה יותר ב5 שנים ועוד ישאר לך עודף. תופעה זו מתגברת ככל שהרכב ישן יותר.

 

תודה ויום טוב.

עכשיו אלבש קסדה ואלך להסתתר בבונקר.

Honda civic EJ6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדוד שלי הייתה פעם לאנצ'ייה. ממה שאני זוכר, הרכב הזה ואמינות, הולך ביחד כמו איבר רבייה זיכרי וישבן- לא משנה מה יהיה, אתה נדפק שלא כדרך הטבע.

לעומת זאת, הייתה לי פיאט מריאה שנת 97 (2004-2005, ז"ל) שנקנתה עם גיר דפוק שהיה צריך שיפוץ, והאלטרנטור התקלקל לה פעם אחת. זה כל ההוצאות תיקונים הזכורות לי מהרכב שהן לא הוצאות שוטפות.

לעומת זאת 2, מאזדה 3 שנת 2005 (2008-2011, עיין ערך "הנבלה" וה"מאזדיינת"). כל כך אמינה שיכלתי לדעת בדיוק של כחמש דקות, באיזה יום ושעה היא לא תתניע. הסיבה? התקנה של "סטארטופ" פה בארץ, אגב.

(מעבר לזה, לא היו בעיות למעט נורה שרופה פה ושם)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי פיג'ו 206, 2001 מה שהחלפתי מאז שהרכב ברשותי זה:

 

 

1.תושבת מנוע

2.מיסב אחורי

3.סתימת נזילה של השמן גיר

4. 2 משולשים

5. 2 צינורות בלם קדמיים

 

ועשיתי טיפול תקופתי = פילטרים,פלאגים, טיימינג+משאבה{שאותה לא החליפו מאז שהרכב יצא מהחברה}

 

בסך הכל? זה הכל בלאי טבעי, הרכב בן 10. אני צריכה להחליף רצועת אביזרים ולבדוק עוד נזילה קטנה שיש.

חוץ מהגיר עצמו AL4 שהוא דפוק מטבעו

 

אני חושבת שבגדול זה נובע מאחזקה לקויה.

גם אם בטויוטה או מאזדה בת 10 או חדשה מחברה לא תיגע כמה שנים הן יתחילו לצעוק "תטפל בי"

Peugeot 206 1.4 automatic '01

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שעשו לך התקנה מחורבנת שדפקה לך את הרכב לא מעיד על האמינות הגבוהה של המאזדות, אין מה לעשות, תגיד מה שתרצה אך הרכב הזה אמין.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פתחת פה זירת קרב.

עכשיו כל בעלי הצרפתיות, האיטלקיות ושאר הרכבים הבעיתיים יגידו שהרכב שלהם אמין בטירוף, ויפתחו חזית נגד בעלי היפניות.

כמובן שהם ישתמשו בתירוצים כמו- אולי יפני זה אמין, אבל זה פחנוע, זה לא נוח, וכו' קסנטיה זה נוח, קליאו זה כיף לנהיגה ובולשיט כזה ואחר.

יבואו גם כאלה שיגידו ש4K שח האחרונים שהם הוציאו על הרכב היו על בלאי סביר לרכב ישן. אבל צריך לדעת להבדיל בין בלאי לאמינות נמוכה. להחליף גיר ידני לפני 250K ק"מ זו אמינות נמוכה. ראש מנוע לפני 300K ק"מ זו אמינות נמוכה.

כבעלי רכבים אירופאים, המנהלים יתמכו באנשים האלה...

.

לדעתי האישית בלבד, מוניטין האמינות של היפניות נרכש לא סתם, לא יכול להיות שיותר מחצי מהמדינה טועים כשהם קונים יפנית כמו קורולה או מאזדה 3. נכון, יש תופעת עדר. אז למה לא כולם קונים סיטרואן או פג'ו?

נכון, בתקופה שלנו אין כמעט רכבים חדשים בעיתיים, וכל רכב חדש מהניילונים מכל תוצרת שהיא אמור להיות תקין לפחות 3-5 שנים באחזקה סבירה.

 

מה שמבדיל את היפניות משאר המכוניות, הוא העובדה הפשוטה שהן סובלות התעללות.

הן סובלות טיפולים לקויים, שמן מחורבן, חלקים סינים וטורקים, מוסכניקים חאפרים ועוד, בניגוד לרכבים האירופאים, שרגישים לכל הדברים האלה. הם זקוקים לתשומת לב מיוחדת, לבעל מקצוע אמין ביותר, טיפולים בחלפים האיכותיים ביותר, כסף, כסף ועוד כסף.

כמובן שלא הכל מוחלט, ותמיד יש יוצאים מהכלל. תמיד יבוא מישהו עם יפנית בעייתית, ואחר עם צרפתיה אמינה. נכון, זה קורה המון.

 

 

*בסופו של דבר, קיימת עובדה ברורה שאף אחד לא יכול לסתור:

רכבים יפנים שורדים יותר!

1. הבט מסביב, אתה מוקף בפחנועים כמו שרייד, סוויפט, לאונה, לנסר ועוד יצירות מוטוריות מסוף שנות ה80.

תספור פעם כמה סוזוקי בלנו יוצא לך לראות ביום אחד...

איפה כל האירופאיות? איפה גולף דור ראשון/שני? איפה רנו 5? איפה פג'ו 405? איפה כל פורד של שנות ה90? איפה BX? איפה אופל וקטרה? איפה איביזות דור שני? איפה יצרנים כמו אופל, רובר, סאאב ולנציה?

אתה כבר לא רואה כאלה. אם זה בגלל האמינות הגרועה או בגלל עלות אחזקה לא כדאית, הנגרמת עקב האמינות הנמוכה.

2. הבט בדרישה לרכבים אירופאים משומשים לעומת יפנים. מחירון לא נקבע סתם. במחיר של יפנית מסוף שנות ה90, אתה יכול לקנות אירופאית צעירה יותר ב5 שנים ועוד ישאר לך עודף. תופעה זו מתגברת ככל שהרכב ישן יותר.

 

תודה ויום טוב.

עכשיו אלבש קסדה ואלך להסתתר בבונקר.

 

תודה על התשובה העניינית,בהחלט התחברתי למה שכתבת +1

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, הייתה לי פונטו hgt, אם אני זוכר נכון גם לך הייתה..

בוא נאמר ככה שלרכב אין שם של רכב אמין, אך לעומת זאת בכל התקופה שהייתה לי לעולם לא הייתה תקלה אחת, כן היו פה ושם כמה שטיקים אבל לא משהו רציני. אני מאמין שבעל מקצוע שמכיר את הרכב על בוריו, יטפל בו כמו שצריך, לא ייקרו תקלות מיותרות כמו שאתה מכיר ברכב הזה. הרבה בעלי רכב כזה שמטפלים בו במוסכים כלליים היו מתפלאים למה יש את הבעיה הזאת והזאת.

כך שלדעתי יש קשר ישיר בין צורת הטיפול למצב הרכב. טיפול נאות ימנע שורת תקלות ובעיות.

אני מכיר המון בעלי איטלקיות, יש לנו בבית שני צרפתיות, ישנה וחדשה. הישנה מטופלת במוסך שמכיר את הרכב, ולכן גם הוא אמין בצורה יוצאת דופן, כל כך אמין שקשה להאמין שזאת צרפתיה, לצערנו סטיגמות זה משהו שקשה להסיר.

 

דווקא בפיאט שלי היו מספר בעיות,והרכב טופל בתלתן

וריאטור בעייתי,סינכרון הילוך שלישי,גומיות בדלתות החלו ליפול ובעיות מוזרות עם ההגה החשמלי,לא שום דבר שמפריע לי להשתמש בה יום יום,אבל בחייאת קניתי אותה עם 50K על השעון!,מה שמעיד כן על אמינות לקויה.

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע עד כמה אפשר לקרוא לוריאטור בעייתי, אם אתה מכיר קצת את הרכיב הזה אז אתה יודע שחוץ מלנבוח ולהרעיש הוא לא גורם לכלום, והחלפה שלו ב80 אלף ואפילו יותר מ80 לא ממש נחשבת כבעיה. הילוך חורקים, ובכן לך תדע מה עשו עם הרכב לפניך.

ההגה אכן בעייתי בכל הפיאטים עם המערכת החשמלית הארורה הזאת.

בכל אופן, כמו שציינתי, יצא לי במהלך חיי להכיר לא מעט בעלי איטלקיות/גרמניות למיניהן, לרוב אתה שומע תלונות על האמינות ומצד שני יש את היפניות שעליהן לא שומעים כל כך הרבה על בעיות חוזרות כאלו ואחרות.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+1 למה שAlexTevosian כתב.

 

אין ספק שצרפתיה\איטלקית תהיה אמינה לפחות כמו יפנומטית אם יטפלו בה כמו שצריך. (כמו שצריך = בצרפת או איטליה, בהתאמה)

הרי שם הרכבים האלה נוסעים ונוסעים ונוסעים כמו השפן של אנרג'ייזר. הכבישים מוצפים בתוצרת מקומית ודווקא את הפינומטיות 1.6 יותר קשה למצוא. שם פשוט יודעים לטפל בהן כמו שצריך.

הפחנועים היפניים לעומת זאת, ויעידו כל בעלי הDL למיניהם - לא משנה אם תשים שמן מנוע של Pennzoil או את השאריות אחרי הצ'יפס של חמישי, הם ייסעו וייסעו. בלי לבלבל יותר מדי במוח על זה ש"לא בא להם בטוב".

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה ערבבת כאן כמה דברים.

ברשימה שנתת יש רכבים עם תדמית בעייתי וגם רכבים עם תדמית של אחזקה יקרה (חלפים יקרים).

לדוגמא, וולוו וסאאב.

לדעתי חלק מהבעיה גם רמת המוסכים.

אני אישית חושב שאלפא זה רכב נהדר, ובאולם הוא לא נחשב כיצרן בעייתי (כמו חלק גדול מהיצרנים שמינית).

אבל הרכב מסובך (יחסית ) מבחינה טכנולוגית ודורש מהמוסכים רמת ידע מסוים, שלדעתי כאן היא לא מספיקה.

וכאשר מתחילים לחפש מוסכים לא יקרים (לא מורשי יבואן) לרנו, פיג'ו, סיטרואן, רובר, אלפה ועוד..

נתקלים בהרבה מוסכים בעלי ידע מוגבל, שלא מכירים את הרכבים, לא עובדים בשיטה נכונה שנדרשת.

מכאן הבעיות.

אני מסכים עם האמירה, שאימפרזה פחות רגישה להזנחה מאשר מגאן. פשוט לא צריך להזניח.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה ערבבת כאן כמה דברים.

ברשימה שנתת יש רכבים עם תדמית בעייתי וגם רכבים עם תדמית של אחזקה יקרה (חלפים יקרים).

לדוגמא, וולוו וסאאב.

לדעתי חלק מהבעיה גם רמת המוסכים.

אני אישית חושב שאלפא זה רכב נהדר, ובאולם הוא לא נחשב כיצרן בעייתי (כמו חלק גדול מהיצרנים שמינית).

אבל הרכב מסובך (יחסית ) מבחינה טכנולוגית ודורש מהמוסכים רמת ידע מסוים, שלדעתי כאן היא לא מספיקה.

וכאשר מתחילים לחפש מוסכים לא יקרים (לא מורשי יבואן) לרנו, פיג'ו, סיטרואן, רובר, אלפה ועוד..

נתקלים בהרבה מוסכים בעלי ידע מוגבל, שלא מכירים את הרכבים, לא עובדים בשיטה נכונה שנדרשת.

מכאן הבעיות.

אני מסכים עם האמירה, שאימפרזה פחות רגישה להזנחה מאשר מגאן. פשוט לא צריך להזניח.

 

אבל זאת בדויק הנקודה שניסתי להעביר,

האם באמת זוהי אחזקה לקויה?,מוסכים לא מיומנים? ואם כך אז מדוע אלפא רומאיו נחשב עדיין לרכב לא אמין או רגיש מאוד במילים אחרות גם באירופה(מדובר על דגמי 156,147,166) אומנם יש שיפור ניכר אך עדיין לא מדובר בסובארו,

ואפרופו מכוניות יפניות,המאזדה 323 של אמי עם נסועה של 160K מוזנחת בטירוף! אני לא יודע מתי בפעם אחרונה בדקו שמן ברכב או עשו טיפול,והמאזדה הזאת עדיין לייב אנד קייקינג.

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף להמלצה על היפניות - קוריאניות מהשנים האחרונות.

היו לנו במשפחה 3 רנו וסיטרואן. תמיד צצה לה איזה בעיה לא ברורה.

מגאן שנת 2000: בעיות בהנעה, מסרק הגה שהלך בתקופת האחריות, מתגים של חלונות חשמל, רשרוש מוזר

מההגה כשהאוטו עוד היה חדש, כסא נהג התחיל לחרוק לאחר כמה שנים ועוד ועוד.

קליאו 2002: בעיות הנעה, לא מניעה בצורה אקראית.

הרכבים שלנו טופלו רק במוסך היבואן, בקליאו בקושי נסענו (5K ק"מ בשנה).

מאז עברנו למאזדה 2 2008 (או 2007, לא זוכר כבר), קיה 2009 ושני מיצובישי כריזמה - 2002 ו 2003.

נחש מה - שום בעיה פתאומית לא צצה באף אחד מהם, אך ורק טיפולים שוטפים (שדרך אגב זולים בהרבה).

 

החיסרון היחיד מבחינתי ביפניות - הנוחות. אין תחרות לסלון והמושבים של הצרפתיות .

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4683 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...