Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כמעט בטוח שזה מה שהיה לי בפאביה TSI.

יש איזה שהוא צינור בצד במנוע שבלחץ גבוה או חום פשוט זז קצת ואז נוגע בדפנות של הרכב.

מה שגורם לקרקוש בסרק.

 

הפתרון במוסך היה איזוק של אותו צינור לצינור אחר ומאז לא היו יותר רעשים מוזרים.

 

דבר אם צ'מפיון ממה שאני מכיר זה תופעה דיי ידועה..

 

אם תרצה אני יעלה אח"כ תמונה איך זה טופל אצלי ברכב.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

תודה על המענה המהיר ..

כל פעם הרעש הזה מופיע לי שאני מניע תרכב ולא עובר אפילו שאני מעביר תהילוכים ל D ואפילו S

כן אתה מוזמן להעלות את התמונה בבקשה

Volkswagen Polo 1.2 TSI 2011

פורסם

תגיד ronkihack גם אצלך מדובר בפולו TSI שהרעשים קרו? ובאיזה מוסך תיקנו לך את זה ?

Volkswagen Polo 1.2 TSI 2011

פורסם

בהחלט נשמע כמו צינור דלק שהשתחרר, משחק ונוגע בקיר אש - גש לצ'מפיון, זה בדיוק דקה עבודה ונגמר הסיפור.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

התקשרתי למוסך צמפיון מוטורס ואמרו לי שרק יום ראשון יוכלו לטפל כי הם היום עמוסים אז זה בסדר שאני ינהג בינתיים ברכב ? לא יקרה כלום ?

Volkswagen Polo 1.2 TSI 2011

פורסם
תגיד ronkihack גם אצלך מדובר בפולו TSI שהרעשים קרו? ובאיזה מוסך תיקנו לך את זה ?

 

כן, פולו TSI. תיקנתי את זה במוסך הראשי בבני ברק

פורסם

מישהו יכול לעלות תמונה של הטיפול\שינוי שהם עשו ?

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לי ברכב הם עשו דיאגנוזה ועידכון תוכנה ברכב וזהו הם טענו דשזה פתר תרעשים בתא הנוסעים וזה אכן פתר...

Volkswagen Polo 1.2 TSI 2011

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

ברשותי פולו TSI 2011 . שמתי לב לבעיה ממש יום אחרי שחרור הרכב.

אכן מלחיץ אבל באמת שטויות.:lol:

זה אכן צינור דק שלצערי לא התעמקתי בייעודו שעושה את הרעשים המעצבנים בצד ימין של הדש בורד.

תיקנו לי את התקלה בפליקס תל אביב.

אמרו שהבעיה ידועה ולקח להם רבע שעה לתקן.

אבל חברים.

עלינו פה על פאק קטן בייצור לא?

הם לא יכולים לבדוק הרכבים לפני השחרור ללקוח?:x

זמין 8)

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הרעש נובע מצינור דלק, הפתרון לבעיה הוא החלפה/הוספה של בידוד בצינור דלק או קיבוע של הצינור וזה פותר את הבעיה.

×
×
  • תוכן חדש...