Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחודש שעבר קיבלתי את הגולף החדשה שלי ,

 

רציתי לשתף את חברי הפורום בחוויה חיובית למדי של שירות שקיבלתי: לאחר שחתמתי והגעתי הבייתה הבחנתי בערב שפלסטיק מדרך הרגל ובית חגורת הבטיחות בצד הנוסע שבור(צילום מצורף) זוהי חתיכת פלסטיק ארוכה ביותר שמשתרעת מהדלת הקדמית לאחורית, הצצתי פנימה זיהיתי את החוטים שעוברים והבנתי מייד:החברה מרדיו מילאנו שהתקינו את מצלמת וחיישני הרוורס שברו את הפלסטיק במהלך השחלת החיווט .

למחרת בבוקר התקשרתי לשירות ושלחתי להם תמונה , הנציג אמר לי שהוא מברר מול רדיו מילנו לא חלפה חצי שעה ובחור מרדיו מילאנו התקשר הוא פתח בהתנצלות הוא הביע צער על כך שחווית קבלת הרכב נפגמה בגללם , שאל אותי היכן אני נמצא לקח את כתובת מקום העבודה שלי (אזור תעשייה בלוד ) תוך שעה הגיע אלי מתקין ששוגר מהתחנה שלהם בבונדד עם חלק חדש החליף והלך לדרכו.

 

ל"אור" כל הסיפורים ששמעתי על צמפיון חשבתי שיהיה נחמד לשתף שיש גם מקרים אחרים.

golf.jpg

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני אישית לא כזה מופתע..

מהרגע שקיבלתי את הרכב אני מקבל שירות מאוד אדיב מסיאט ומהמוסך בו אני מטפל בירושלים ("המכונית")

החל מזר פרחים ששלחו לביתי, שובר שטיפה והנחה של 50% בטיפול ראשון, יחס נפלא במהלך ביקורים במוסך ושירות מקצועי

לא אפרט וארחיב יותר מדי, פשוט ש...לפעמים יש יותר מדי הדים ותגובות שליליות.

פורסם

אני חייב לתת הערה שמציקה לי-כלקוח חדש יחסית(איביזה) של צ'מפיון,השירות סביר ולמעלה מכך.

תראו לי סוכניות רכב שנחשבות למצויינות-אין כאלו!!!!!

טוב יעשו צ'מפיון אם יפרדו\יעיפו\יעזבו\ינטשו את "רדיו שוק מילאנו",

מניסיון מר עם המתקינים ששלהם שכמעט הרסו לא את משאבת הדלק:twisted:.

כל לקוח שלישי מתלונן על התקנות שערורייתיות שחלקן אף מסכנות חיים(במקרה שלי).

פורסם
אני אישית לא כזה מופתע..

מהרגע שקיבלתי את הרכב אני מקבל שירות מאוד אדיב מסיאט ומהמוסך בו אני מטפל בירושלים ("המכונית")

החל מזר פרחים ששלחו לביתי, שובר שטיפה והנחה של 50% בטיפול ראשון, יחס נפלא במהלך ביקורים במוסך ושירות מקצועי

לא אפרט וארחיב יותר מדי, פשוט ש...לפעמים יש יותר מדי הדים ותגובות שליליות.

 

פרחים ב 40 שקל, שובר שטיפה והנחה בטיפול זה כולם מקבלים...לא התרגשתי...

אחרי כמה חודשים היה לי פנצר והורדתי את הגלגל כדי להחליף, מצאתי את הפלסטיק שמעל הגלגל שבור, עוד לא הגעתי לצ'מפיון אבל מעניין איזה תגובה אני אקבל... כאמור לא היתה שום סיבה שהפלסטיק האמור ישבר כשהאוטו היה ברשותי. אני מקווה לקבל יחס כמו פותח השירשור, אפילו ללא הנהג :)

פורסם
פרחים ב 40 שקל, שובר שטיפה והנחה בטיפול זה כולם מקבלים...לא התרגשתי...

אחרי כמה חודשים היה לי פנצר והורדתי את הגלגל כדי להחליף, מצאתי את הפלסטיק שמעל הגלגל שבור, עוד לא הגעתי לצ'מפיון אבל מעניין איזה תגובה אני אקבל...כאמור לא היתה שום סיבה שהפלסטיק האמור ישבר כשהאוטו היה ברשותי....אני מקווה לקבל יחס כמו פותח השירשור, אפילו ללא הנהג :)

 

למה סתם להשמיץ?

מה זה משנה מה נותנים לך ?

הרי בשורה התחתונה הם אמורים לטפל ברכב ולקחת אחריות במידת הצורך (מסגרת האחריות).

במקרה המסופר הלקוח מקבל את ה40 שקלים ושובר השטיפה בלי קשר לשירות שלשמו הוא הגיע למוסך.

 

בכל מקרה ,

נעים לשמוע מקרה כמו שתיאר פותח השירשור.

אולי בכל זאת יש מישהו שקורא כאן את התלונות ומנסה לטפל.

כל הכבוד.

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

פורסם
למה סתם להשמיץ?

 

היכן השמצתי? רק אמרתי שאחרי שאתה מוציא למעלה מ 100 אלף ש"ח (מזומן) קצת קשה להתרגש ממתנות בגרוש.

פורסם
פרחים ב 40 שקל, שובר שטיפה והנחה בטיפול זה כולם מקבלים...לא התרגשתי...

אחרי כמה חודשים היה לי פנצר והורדתי את הגלגל כדי להחליף, מצאתי את הפלסטיק שמעל הגלגל שבור, עוד לא הגעתי לצ'מפיון אבל מעניין איזה תגובה אני אקבל...כאמור לא היתה שום סיבה שהפלסטיק האמור ישבר כשהאוטו היה ברשותי....אני מקווה לקבל יחס כמו פותח השירשור, אפילו ללא הנהג :)

 

לא יודע באיזו סוכנות אתה מזמין, אבל כשסבי ואמי קונים רכבים מבית יונדאי\שברולט\ביואיק ביותר מ 160אלף שקל גם את זה לא קיבלו. ולא שניסיתי לגרום לך להתרגש, ובוודאי שהזר פרחים לא מה שקנה אותי.. אלא ש..אם שואלים על השירות ומישהו מציין שהוא אפילו קיבל פרחים ודבר כזה או אחר, אתה אמור להסיק מפה שאין לו אלא רק דברים טובים להגיד כרגע :-)

לגבי הפלסטיק אצלך, אני מציע לך לא לחכות כי הם לא אוהבים אתזה,

לדוגמה אצלי כשנכנסתי לטיפול 15K, ציינתי שמיום רכישת הרכב הריפוד גג ליד קורת הנהג נוהג לצנוח מעט וכתגובה הייתי דוחף אותו בחזרה. בטיפול ציינו שהם יודעים שיש איזה הוראת תיקון לריפוד גג שיבדקו ויזמנו אותי פעם הבאה.

באותו שבוע קיבלתי טלפון שכעת הם יודעים כיצד לתקן זאת ושאבוא כשאוכל. אלא ש..לא יכלתי, ובמשך 2000ק"מ\חודש וחצי לא הופעתי - הייתי עסוק בלימודים וכו'..לפני שבוע התקשרו בשנית ושאלו מדוע לא הגעתי !

יום ראשון בבוקר ניגשתי וסידרו לי צ'יק צ'ק. הם טוענים שדברים כאלה זה בעיה לתקן כשהרכב יוצא ממסגרת אחריות ועל כל דבר שמפריע לי מוטב שאגש כמה שיותר מוקדם.

פורסם
כל הכבוד.

נחמד לראות גם התייחסות חיובית לצ'מפיון בתוך ים התלונות.

העניין הוא שכשיש דברים רעים אומרים אותם, אבל כשיש דברים טובים..סותמים ת'פה (בדר"כ)

פורסם
היכן השמצתי? רק אמרתי שאחרי שאתה מוציא למעלה מ 100 אלף ש"ח (מזומן) קצת קשה להתרגש ממתנות בגרוש.

 

אבל מה זה קשור?

אתה הגעת לרכוש מכונית - ההסכם הוא לשלם X ולקבל עבורה את המכונית והשירות במסגרת האחריות

כל בונוס מעבר לשורה הקודמת שלי - כשמו כן הוא - לא חייבים לך אותו.

מה רצית? שיבואו לנקות את הביית פעם בשבוע גם במחיר הזה?:-P :-P (בלי להעליב).

 

כמו - כן שנותנים לך את הבונוס לא מבקשים ממך להתרגש יתר על המידה,

רק לומר תודה רבה.

אם אחר כך תרגיש "מועדף" ותרצה לשתף - מה טוב , לא רוצה, לא קרה כלום.

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

פורסם

רק אני רואה פה את השלילי?

קורה שבזמן התקנה נשבר חלק פלסטי, אבל אסור למסור ללקוח רכב עם חלק שבור. במקום להחליף את החלק עוד לפני שהרכב נמסר ללקוח פשוט דחפו לו אותו ככה וקיוו לטוב. או שאותו מתקין פחד שיאשימו אותו ולא דיווח על העניין.

פורסם
רק אני רואה פה את השלילי?

קורה שבזמן התקנה נשבר חלק פלסטי, אבל אסור למסור ללקוח רכב עם חלק שבור. במקום להחליף את החלק עוד לפני שהרכב נמסר ללקוח פשוט דחפו לו אותו ככה וקיוו לטוב. או שאותו מתקין פחד שיאשימו אותו ולא דיווח על העניין.

 

לדעתי אכן מדובר במתקין שלא דיווח , אם תביט בתמונה שהעלתי תבחין שהמיקום די מוסתר מהעין (בשל גובהו) עובדה שלא הבחנתי בכך בשעת המסירה , כמו שאני פספסתי ייתכן שאף בקרת האיכות פספסה בכל מקרה הנטייה שלי היא לדון אנשים לכף זכות ולא לחשוד מייד בנסיון טיוח מצד היבואן כי ברור שבסופו של דבר הייתי מגלה את העניין והם לא יכולים להכחיש שהחיווט שלהם אכן עובר שם . מסכים שאם כולם הין עושים עבודתם כראוי אכן לא היה נמסר לי הרכב במצב שכזה אך מכאן ועד לכוונת טיוח וזדון ארוכה הדרך . לפחות הטיפול היה במהירות שיא כולל הגעה אלי ולשביעות רצוני המלאה.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם

אתה לא היחיד, הרי שזוהי שיטת מצליח הכל כך מוכרת, רדיו מילאנו שיחררו את הרכב בידיעה שהלקוח עלול להתקשר ולכן כנראה השירות היה כזה "אדיב", אם הלקוח לא מתקשר אז הצליח.

פורסם
אני אישית לא כזה מופתע..

מהרגע שקיבלתי את הרכב אני מקבל שירות מאוד אדיב מסיאט ומהמוסך בו אני מטפל בירושלים ("המכונית")

החל מזר פרחים ששלחו לביתי, שובר שטיפה והנחה של 50% בטיפול ראשון, יחס נפלא במהלך ביקורים במוסך ושירות מקצועי

לא אפרט וארחיב יותר מדי, פשוט ש...לפעמים יש יותר מדי הדים ותגובות שליליות.

 

מוסך המכונית השקיע בזר פרחים כדי שתתחיל לטפל אצלו ולא במרכזי, את התרגיל הזה למדתי עוד מהמיצובישי סופר לנסר שנרכשה אי שם באמצע שנות ה- 90 והגיעה עם שני זרים (אחד מכל מוסך מתחרה...).

 

אגב, אני בהחלט שומע משובים חיוביים על מוסך המכונית (האם המוסך בהנהלת שאול בטאט?), שהוא - למיטב ידיעתי - בבעלות פרטית ואיננו חלק מצמפיון מוטורס אלא משמש מוסך מורשה בלבד.

פורסם

האמת שאני מסכים עם חברי הפורום השירות במוסכים של צ'מפיון באיחוד באיזור רעננה הינו מעל המצופה אם יורשה לי לשבח את אלק גלזר מנהל המוסך שתמיד פותר לי כל בעיה למרות שברכבים החדשים עוד לא נתקלתי בתקלות.

אני ניגשתי ואמרתי לו שההגה התבלה והוא מיד הזמין הגה חדש! שנסעתי על האיביזה הסמל שבמרכז ההגה נסרט באיזשהי צורה, ניגשתי לאלק והוא אמר: חכה רגע אני יבדוק אם יש אם לא תבוא מחר, כמובן שהגעתי למחרת וחיכתה לי כרית אוויר (הסמל מגיע מעל הכרית אוויר).

שמח לשמוע על חוויות חיוביות!

 

רדיו מילאנו פשוט עובדים כמו מכונות והשגרה ככל הנראה שוחקת אולי צריך להחליף את העובדים כל תקופה מסויימת שישאר להם הדרייב!


×
×
  • תוכן חדש...