Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלו תמונות שהגיעו דרך המייל. נתקבלו מ-Ranster מהפורום.

 

בתמונות מצולמת מצלמה קבועה הנראית כמו מצלמות המהירות הנייחות

המוצבות בחו"ל (דמיון רב למצלמות הבריטיות, אם אני לא טועה) כשהיא

מוצבת על אחד מגשרי המצלמות של כביש 6.

לפי התמונה, הייתי מהמר שזהו הגשר במחלף נשרים לכיוון מצפון. הימור בלבד.

יש לציין שמצלמות הלוחיות מותקנות מעל הגשר ולא לצידו.

 

האם מישהו יודע משהו בנידון ויכול לעדכן?

pic02223-.jpg

pic22142-.jpg

pic23754-.jpg

MCS 2008

פורסם

נו...מצאו עוד דרך להוציא כסף מאזרחים..למה לא לנצל עוד...

מדינת משטרה.

כביש חדש, כמה מסלולים, בד"כ פנוי וללא רמזורים, אני רוצה לראות משהו שנוסע שם 90.

טימטום פשוט טימטום!

פורסם

THESE ARE NOT SPEED TRAPS, THEY ARE CAMAERAS POSITIONED THERE TO CAPTURE TRUCKS THAT DRIVE ON THE ROAD AND CANNOT BE CAPTURED WITH REGRULAR CAMERAS POSITIONED HIGH.... RELAX

פורסם

סרקתי את אזור המצלמות שד"א הוא על כל עמוד גביה בכביש שש עם ולנטיין 1 והשקט נשמר, משמע המצלמה לא מודדת מהירות אלה מצלמת לוחיות, לדעתי........

I don't drive fast, I fly low

פורסם

היו כאן לפחות 3 הודעות בקשר לזה ואמרו וחזרו 10 פעמים-זה לא מצלמות מהירות אלה מצלמות גיבוי לקליטת הלוחיות לגביית האגרה בכביש-יש רכבים שהמצלמה על העמודים לא קלטה אותם מסיבות שונות...

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

אכן לפי חבר שלי שדיבר עם גורמים בכביש 6 (במסגרת העבודה...) - אמרו לו שאלו אכן מצלמות לקליטת לוחיות רישוי שלא נקלטות כמו שצריך במצלמות הרגילות ב-GATE-ים. לא קשור למהירות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני לא כל כך בטוח שזה מצלמות מהירות, עברנו בכביש - 6 על 140 וכבר עברו חודשיים ושום כנס ושום תלונה

 

וכמו שנואמר הודאה לפני, אלה אמורות להיות מצלמות לסריקת הלוחית

נסיעה מהירה זה חוקי - כל עוד אין משטרה !!!

פורסם

אני מבין איך ניקלטות הלוחיות שלך כשאתה בא מימול המצלמה

אבל אני לא מבין איך הן ניקלטות כאשר המצלמה מצלמת אותן מהצד

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

שאלה:

אז למה יש כאילו מכשירים רק במקומות מסויימים? (בכניסה לכביש מכיוון אלעד, וגם מהצד השני, ממשיכים לכיון צפון, יש אחד כן שניים לא...)

 

אולי זה "הכנה" למצלמות של מישטרה... ואולי לא...

בכל אופן, גם אם ישמו שם מלמה, אנשים ימשיכו לנסוע שם, למה? כי אנחנו ישראלים!!!

אנחנו פשוט "מתים" על זה שיורקים לנו בפנים, אנחנו מלקקים את זה ומבקשים עוד, הפעם עם גושים :?

ככה אנחנו, גם כשעולה מחיר החלב, הדלק, מיסים וגם מצלמות מהירות...

 

ציבור של חלשים!

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
שאלה:

אז למה יש כאילו מכשירים רק במקומות מסויימים? (בכניסה לכביש מכיוון אלעד, וגם מהצד השני, ממשיכים לכיון צפון, יש אחד כן שניים לא...)

 

אולי זה "הכנה" למצלמות של מישטרה... ואולי לא...

בכל אופן, גם אם ישמו שם מלמה, אנשים ימשיכו לנסוע שם, למה? כי אנחנו ישראלים!!!

אנחנו פשוט "מתים" על זה שיורקים לנו בפנים, אנחנו מלקקים את זה ומבקשים עוד, הפעם עם גושים :?

ככה אנחנו, גם כשעולה מחיר החלב, הדלק, מיסים וגם מצלמות מהירות...

 

ציבור של חלשים!

גילי

 

 

gili,

 

so let me understand, you want excelent road good service and get it for free!!?? excelent you know what pls tell me where you can get this anywhere on earth? things dont come for free.

so somoene invested alot opf money and build an amazing road and he wants to get his investment back and you have abn issue with that?

 

do you work for free?! didnt think so

so relax its not speed cameras and will not be, this is a private roa dso police will not be able to get speed cameras into the raod... pay and shut up

×
×
  • תוכן חדש...