Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

לחבר שלי הלך הגיר ביונדאי קופה 2004 מנוע 2.7 גיר ידני.

והוא חיפש כמעט בכל הפירקיות בארץ ולא מצא גיר,

 

אז אולי פה מישהו יכול לעזור לנו ולכוון אותנו למקום שיש לו גיר כזה?

 

או האם אפשר לשפץ גיר כזה והאם במכוני הגירים יש חלקים לגיר הזה לשיפוץ?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

מה זאת אומרת הלך גיר?

אם כולכך קשה למצוא גיר אולי לשפץ את הקיים?

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם
כנראה שהנהג.

 

כבר יומיים שאני שם לב (לגמריי במקרה אגב) שכל תגובה שניה שלך היא התפלצנות שלא קשורה לשאלה.

 

לפותח האשכול, מז"א הלך הגיר הידני?! מהמעט שאני יודע גיר ידני הרבה פחות

מסובך מאוטומאט ועלות שיפוץ גיר ידני היא בערך שליש משיפוץ גיר אוטומאט!

למה לחפש גיר ידני בפרוקיה ולא לנסות לשפץ את הגיר הקיים?:shock:

פורסם
כבר יומיים שאני שם לב (לגמריי במקרה אגב) שכל תגובה שניה שלך היא התפלצנות שלא קשורה לשאלה.

 

תודה, אני משתדל. שמח לראות שמישהו שם לב :-P

 

אגב, אם תקרא, תראה שמרבית התגובות שלי לחלוטין קשורות לנושא. מותר מדי פעם לסטות מהדרך...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
תודה, אני משתדל. שמח לראות שמישהו שם לב :-P

 

אגב, אם תקרא, תראה שמרבית התגובות שלי לחלוטין קשורות לנושא. מותר מדי פעם לסטות מהדרך...

 

"קיצי קיצי..":lol:

לסטות מהדרך? אם המצות. כמו לכולנו עושות לך רע ואתה מחפש איפה להוציא את זה אז זה בהחלט מתקבל על הדעת- אני אישית מפרגן!

שפוך קצת אור מהנסיון שלך בעולם הרכב במקום להגיב ככה על שאלה שבאמת לא ברורה ולא מנוסחת בגרוש

 

עריכה: יוסי1234, למה שלא תגיד לחבר שלך שיתקשר לגיר וישאל אותו לאן הוא הלך?!

פורסם

חברים אני ממש לא סובל התפלצחיות ,אז אנא מכם לענות אך ורק לפי השאלה ואם יש לכם מצב רוח טוב אז נא לפנות למישהו אחר.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

שלום יוסי בעבר בפולו שלי קרס הגיר הידני.. הרכב עמד כחודשיים והעלה אבק התקשרתי לכל המקומות בארץ ונתקלתי בסירוב לשפץ גיר ידני מכיוון שהם מתעסקים רק עם אוטומט (ובאמת התקשרתי לכל המקומות בארץ) עד שנתקלתי בטלפון אחד שמאחורי עומד בנאדם עם לב אמתי מקום שכולו מוקדש רק לגירים ידניים , הביא את הגיר שלי למצב נסיעה לאחר קריסה טוטאלית ,אין מילים לתאר.

 

כתובת: השלוח 3 קרית מטלון פתח תקוה טלפון: 03-9232588

 

תהנה ותעדכן אותנו , מכיוון שזה גיר ידני אני בטוח שהרכב ישבו לסוע עם אותו הגיר .

×
×
  • תוכן חדש...