Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי הכתוב באוקטובר הקרוב יתקיים אירוע גדול עם 10 רכבי פורמולה רנו ו-8 רכבי דריפטינג, יוכשר מסלול בלגונה המזרחית באילת עם יציעים ל-6000 צופים.

גולת הכותרת - אפשרות לכל תושב ישראל עם רשיון נהיגה לעבור מיונים למחנה אימונים בצרפת.

המיונים יכללו מבדקי כושר, קואורדינציה, מבחנים עיוניים וסימולטור נהיגה, בליווי פסיכולוגים שיקבעו חוסן מנטלי.

40-50 הטובים ביותר יוטסו לצרפת. גם המיונים וגם מחנה האימונים במימון מלא של המארגנים (חברת BBM הפקות).

יש מגעים עם ערוצי הטלויזיה להפיק סידרת ריאליטי על כל הדרך מהמיונים עד להשתתפות במירוץ אמיתי.

בשניים ממקצי הפורמולה (סה"כ 6 מקצים), ישתתפו נהגים שעברו את המיונים.

שני מקצים נוספים מיועדים לסלבס ומנכ"לי חברות גדולות (??).

בשני מקצי דריפט נוספים ייתחרו 8 נהגים מקצועיים בחו"ל.

 

חברת לויד'ס הסכימה לבטח את הארוע, ובעצם אין מכשולים כרגע לקיומו. אשרי המאמין...ימות המשיח הגיעו ? :)

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

כנראה שרוב חברי הפורום הזה יירשמו למיונים :)

דיברתי עם המפיק, בועז ברוך המאירי (זה BBM), ייצאו פרסומים בקשר למיונים בסביבות יולי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
שלום,

איפה אני יכול הירשם למיונים האלה?!

 

 

באותו מקום בו הם יערכו, בחלומות שלך.

מישהו כבר ימצא דרך איך לבטל את זה.

כולי תקווה שאני טועה, אך ההיסטוריה נועדה לחזור על עצמה.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
לקרוא ולא להאמין, איפה נרשמים?:lol:

 

באמת לא להאמין. יותר נכון - אני אאמין כשיתחילו להתקיים המיונים (גם כן שטות, אבל שיהיה). בעצם, אני אאמין כשמכוניות הפורמולה והדריפט יתייצבו בנמל אילת.

יודעים מה, שכחו מזה, אני אאמין כשהם יעמדו על קו הזינוק. :lol:

 

נ.ב. אהבתי את העניין שנושא הביטוח הוסדר. ומה עם המשטרה? מכשול מספר 1...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...