Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

FedEx - זהירות !


vwmaster
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני מספר ימים הזמנתי חלקים לרכב מחנות באנגליה, היום קיבלתי טלפון מפקידת פקדס, היא הודיעה לי שהגיע לי חבילה עם חלקים לרכב.

 

מאוד הופתעתי שהחבילה הגיעה בפדקס כי החנות ממנה קניתי תמיד שולחת בדואר רגיל.

 

הפקידה ישר התחילה לשאול עבור מי החלקים, אם זה יבוא מסחרי, וגם הודיעה שיש צורך באישור משרד התחבורע וכן עלי לשלם מכס+מע"מ, אבל מה שהפתיע אותי באמת... היא הודיע לי שאני צריך לשלם לפקדס עמלה בסך 291 ש"ח עבור המשלוח (וכבר שילמתי לחנות עבור המשלוח) . אתם קולטים... 291 ש"ח עבור חלקים בסכום של 40 פאונד !!!

 

הודעתי לה שאני אשלם להם רק כאשר הכלב שלי ידע לשיר "מה נשתנה" וביקשתי ממנה לשלוח את החלקים חזרה לשולח באנגליה.

 

אני אבקש ממנו לשלוח שוב אבל הפעם בדואר רגיל.

 

זו פעם שניה שאני נכווה מחברות שילוח, אסור להשתמש בהם !!!

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ראיתי שהוא שילם לחברה בחו"ל, אבל מי שקובע את אופן המשלוח הם 2 גורמים אפשריים:

או הסָפַּק, או הסכם העבודה בין 2 המדינות. למשל, כאשר אני מקבל חבילה משוויץ, בדרך כלל נכנסת באמצע חברת שילוח בינלאומית (EMS), איתה נקבע חוזה שיתוף העבודה עם דואר ישראל. היא לא נידחפת יש מאין, אלא היא כרוכה בהסכם העבודה והפניה נעשית דרכה ללא שליטתי.

כלומר: את הטענה עליו לשטח מול הספק שלו ולא מול פדקס.

 

מכל זה - שלא ישתמע שיש לי שמץ אהדה או סימפטיה כלפי כל הגופים הטפילים, מוצצי הדם והבירוקרטים שיש בתווך!

פורסם

קרה לי מקרה דומה שהמוכר החליט "לשדרג" את המשלוח על חשבונו ושלח אותו באקספרס, כמה שהוא רצה להיות נחמד לי הוא רק הזיק.

החלק הגיע לארץ וEMS כמובן רצו עמלת שחרור על סך של 300 ומשהו ש"ח. לא הסכמתי לשלם ודרשתי שהחבילה תוחזר חזרה לשולח. הכל טוב ויפה אבל EMS החביבים לא כלכך מהירו לשלוח את החבילה חזרה וכל העסק התעכב במשך כחודש עד שיצא מהארץ חזרה אל השולח.

חוצפה לדרוש דמי "טיפול" על חבילה שכבר השולח שילם עליה אקסטרא בשביל אותו השירות!

והכי חוצפה זה שדואר אקספרס (שוב, ששלמו עליו בהתאם) לא חוזר באותו האקספרס כמו שהגיע.

 

:bad-word:

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם
עבור המשלוח כן, אבל לא עבור "דמי טיפול בבירוקרטיה הישראלית" - כך בדר"כ התשלומים הנוספים האלו מתורצים.

 

במילים אחרות, שירותי עמילות מכס

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
ראיתי שהוא שילם לחברה בחו"ל, אבל מי שקובע את אופן המשלוח הם 2 גורמים אפשריים:

או הסָפַּק, או הסכם העבודה בין 2 המדינות. למשל, כאשר אני מקבל חבילה משוויץ, בדרך כלל נכנסת באמצע חברת שילוח בינלאומית (EMS), איתה נקבע חוזה שיתוף העבודה עם דואר ישראל. היא לא נידחפת יש מאין, אלא היא כרוכה בהסכם העבודה והפניה נעשית דרכה ללא שליטתי.

כלומר: את הטענה עליו לשטח מול הספק שלו ולא מול פדקס.

 

מכל זה - שלא ישתמע שיש לי שמץ אהדה או סימפטיה כלפי כל הגופים הטפילים, מוצצי הדם והבירוקרטים שיש בתווך!

 

חוזים בין מדינות... הסכמים... וועדות... על מה אתה בדיוק מדבר???

 

שילמתי עבור המשלוח בדיוק כפי שביקש הספק, אין שום סיבה שבעולם שאשלם עוד עמלות לפדקס.

פורסם
סליחה, אבל לא הבנתי: למה חשבת שחברת פדקס (או כל אחת אחרת) צריכה לעבוד בחינם?

 

 

הקונה שילם לחנות עבור המשלוח

משמע שהספק (החנות) גבה תשלום עבור המשלוח ופדקס קיבלה מהספק תשלום עבור המשלוח

מדוע שהקונה התמים יצטרך לשלם שוב עבור המשלוח...?

 

דוגמא: אני מתקשר אלייך וספק השירות הטלפוני גובה תשלום משנינו, לא מקובל!

 

גם אני כמו הקונה הייתי אומר להם לשלוח את המשלוח לספק בחזרה ולא משלם שקל

פורסם
חוזים בין מדינות... הסכמים... וועדות... על מה אתה בדיוק מדבר???

 

שילמתי עבור המשלוח בדיוק כפי שביקש הספק, אין שום סיבה שבעולם שאשלם עוד עמלות לפדקס.

 

שוב,תבדוק מה מרכיב השחרור מהמכס כאן(מנסיון של חבר)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

VWMASTER, כמה זמן לקח למשלוח להגיע? אני מתאר לעצמי שבתוך שלושה ארבעה ימים גג. אילו זה היה נשלח בדואר אנגלי רגיל זה היה לוקח קרוב לשבועיים אם לא יותר אבל לא היית נדרש לשלם שום סכום אלא רק מיסים במידה וזה היה מגיע לסכום של 50 דולר שנכון להיום 40 פאונד שווים יותר מחמישים דולר.

בכל מקרה כאמור 40 פאונד הם יותר מ50 דולר( פאונד שווה ל 5.60 שקלים) לפיכך היית נדרש לעשות את עבודת הניירת בעצמך. כאן נציגת חברת פאדקס ביקשה ממך רק את האישור והם היו עושים את הפרוצודורה. דרך אגב, אני בטוח שהסכום שהיא אמרה לך כולל גם מכס. עקרונית הסכום שאתה משלם להם הוא גם על המכס ושאר מיסים וגם עמלה על זה שהם עושים את עבודת הניירת ודואגים לשחרר את הפריט ושולחים לך את המוצר עד לסף הדלת שלך.

נכון, זה ידוע ומקומם אבל ישנם אנשים שמעדיפים לשלם ושיעשו את זה בשבילם.

 

רציתי להזמין מאנגליה אלנטרנטור חדש בעלות של 20 פאונד אבל המוכר טוען שהדואר האנגלי לא שולח פריטים מעל 2 קג לכן צריך להשתמש בשירותי דואר של חברות אחרות וזה יעלה לי 90 פאונד לשלוח לארץ.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

לי היה ניסיון אחר עם חברת שילוח- גם שילמתי פחות מכס מ-50% (בערך 30%), גם לא דרשו ממני אישור מדרש התחבורה, וגם המשלוח הגיע ישר הביתה.

פורסם
VWMASTER, כמה זמן לקח למשלוח להגיע? אני מתאר לעצמי שבתוך שלושה ארבעה ימים גג. אילו זה היה נשלח בדואר אנגלי רגיל זה היה לוקח קרוב לשבועיים אם לא יותר אבל לא היית נדרש לשלם שום סכום אלא רק מיסים במידה וזה היה מגיע לסכום של 50 דולר שנכון להיום 40 פאונד שווים יותר מחמישים דולר.

בכל מקרה כאמור 40 פאונד הם יותר מ50 דולר( פאונד שווה ל 5.60 שקלים) לפיכך היית נדרש לעשות את עבודת הניירת בעצמך. כאן נציגת חברת פאדקס ביקשה ממך רק את האישור והם היו עושים את הפרוצודורה. דרך אגב, אני בטוח שהסכום שהיא אמרה לך כולל גם מכס. עקרונית הסכום שאתה משלם להם הוא גם על המכס ושאר מיסים וגם עמלה על זה שהם עושים את עבודת הניירת ודואגים לשחרר את הפריט ושולחים לך את המוצר עד לסף הדלת שלך.

נכון, זה ידוע ומקומם אבל ישנם אנשים שמעדיפים לשלם ושיעשו את זה בשבילם.

 

רציתי להזמין מאנגליה אלנטרנטור חדש בעלות של 20 פאונד אבל המוכר טוען שהדואר האנגלי לא שולח פריטים מעל 2 קג לכן צריך להשתמש בשירותי דואר של חברות אחרות וזה יעלה לי 90 פאונד לשלוח לארץ.

 

על איזה "עבודת ניירת" אתה מדבר בכלל??? יצא לך להזמין פעם חלק לרכב? תשלח בדואר רגיל ותראה איך זה מגיע לסניף הדואר הקרוב לביתך.

בגלל גישה כזאת ישנן חברות בארץ שמבצעות סחיטה תחת חסות החוק של אזרחים תמימים. אם כולם היו מחזירים את המשלוח אז ישר היו מבטלים או מורידים את העמלות שלהם.

הפקידה בפדקס ציינה במפורש כי זה תשלום עבור עמלת סוכן. אתה יכול לשלם את זה, אצלי הם יראו חצץ!

פורסם

התשלום הוא עבור עמילות מכס בלבד (לא כולל את המיסים שתאלץ לשלם בכל מקרה ) ואם יוצא לך רשומון פרטני אז עמלת רשומון ועמלת מחשב ועמלת ז***

 

ןגם חברת DHL גובה אותו כ 250 + מעמ

 

אתה יכול להגיד גם שאתה מעוניין לבצע את העמילות בעצמך לגשת אליהם לקחת את הטפסים ולהמשיך את התהליך מול המכס לבד

וכך לא תצטרך לשלם

טופס של משרד התחבורה תאלץ כבר להוציא בכל מקרה

 

התשלום במשלוח מהיר לא כולל מיסים ולא כולל עלויות שחרור ממכס (כלומר עמילות מכס)

 

בהצלחה

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אני לא מבין על מה ההתרעמות.

 

מי שלא מבין בייבוא שלא יתפלא או ינפיץ שטויות.

 

השולח משלם עבור המשלוח, וEXPRESS יש תוספות תשלום רק בגלל הזמן.

יש הבדל בין משלוח של 5-7 יום או 9-14 יום. לדוגמא.

והתוספת מתייחסת רק עבור קיצור הזמן.

 

המשלוח אינו כולל עלויות נוספות כגון עמילות מכס, אחסנה,שינוע וכו'.

 

לFEDEX וUPS ,TNT ואף DHL יש עלויות שהם גובות מעבר לעלות המשלוח עבור הדברים הללו, כי הם אינם קשורים למחיר המשלוח וכל מקרה הוא גם לגופו.

 

בגדול,החברות לוקחות עמלה שהינה עבור השחרור מהמכס, או מה שמכונה "דמי טיפול" ולרוב זה 80 ש"ח לפני מע"מ על חבילות שערכן הוא עד 1000 דולר.

זה על כל החבילות לא בלי יוצא מן הכלל.

על זה מוסיפים את העמלות של המדינה בגין שחרור מהיר מהמכס+השתתפות ברשומון ייבוא+עמלת מחשב.

 

במידה וישנה חבילה הפטורה ממכס עפ"י קולקטיב, אז דמי הטיפול מופחתים ונעים סביב 40 ש"ח +-.

 

במקרה הנ"ל וכפי שעוד מקרים תוארו פה, ברגע שחבילה מעוכבת במכס לצורך בירור או הערכה, לא משולמים דמי טיפול רגילים(80 ש"ח לפני מע"מ).

אלא נדרש להמציא מסמכים וכו', ולמעשה החבילה עוברת לטיפול של עמיל מכס של חברת השילוח.

העלות ברוב החברות היא בערך 200-250 ש"ח לפני מע"מ.

וזה לא משנה עם הערך של החבילה הוא 50 דולר או אפילו פחות.

העלות הזאת מכסה את כל הנושא של הבירורים מול הלקוח על הטובין המיועדים וכל מה שנדרש למכס על מנת לקבוע תעריף ולשחרר את המוצר.

כמו לדוגמא אישורי משרד התחבורה, אישור על הכנסת כלי נשק, אישור בטחוני, אישורים על תקינה של צעצועים וכו' וכו' וכו'.

 

ברגע שערך החבילה הוא מעל 50 דולר(כולל עלות המשלוח) הוא חייב במיסים ולכן יטופל ב2 האופנים שהעלתי.

 

ודבר אחרון בנוגע לדואר ישראל.

בעבר, החברה הייתה בבעלות המדינה, ולמעשה היו לה סוכנים שעבדו מטעם הדואר במכס, ולכן לא היו עלויות נלוות.

כיום, דואר ישראל הינה חברה פרטית בתחום השילוח, ולמעשה גובה כספים על אותם שירותים.

 

גם הם גובים דמי טיפול,על חבילות רגילות, וגם הם גובים עמילות מכס על חבילות מעוכבות וכו'.

under construction..


×
×
  • תוכן חדש...