Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוף סוף היה לי מספיק זמן להעלות הכל עוד הערב :lol:

 

אז ככה, היום היה מפגש יחסית מצומצם, במיוחד אחרי החגיגה שהייתה פה לפני שבועיים ביחד עם מועדון אלפא... אבל עדיין היה כיף להיפגש עם האנשים, לקשקש וגם לצלם קצת!

 

 

אז מבלי להוסיף מילים מיותרות, מצ"ב הגלריה של השבוע!

***כרגיל - מבקש לא לעשות שום שימוש מסחרי/שיווקי/פרסומי בתמונות שלי, ולא להעלותן לאתרים אחרים ללא אישור מפורש ממני, כל הזכויות שמורות!***

 

IMG_3292.jpg

 

IMG_3295.jpg

 

IMG_3300.jpg

 

IMG_3298.jpg

 

IMG_3302.jpg

IMG_3305.jpg

 

IMG_3304.jpg

 

IMG_3307.jpg

 

IMG_3309.jpg

 

IMG_3310.jpg

 

IMG_3312.jpg

 

IMG_3308.jpg

 

IMG_3339.jpg

 

IMG_3315.jpg

 

IMG_3318.jpg

 

IMG_3319.jpg

 

IMG_3322.jpg

 

IMG_3323.jpg

 

IMG_3328.jpg

 

IMG_3353.jpg

 

IMG_3333.jpg

 

IMG_3336.jpg

 

IMG_3337.jpg

 

IMG_3340.jpg

 

IMG_3341.jpg

 

IMG_3344.jpg

 

IMG_3357.jpg

 

IMG_3372.jpg

 

IMG_3378.jpg

 

***מבקש לא לעשות שום שימוש מסחרי/שיווקי/פרסומי בתמונות שלי, ולא להעלותן לאתרים אחרים ללא אישור מפורש ממני, כל הזכויות שמורות!***

 

 

 

זהו להפעם!

תגובות יתקבלו בברכה :wink:

שיהיה לכולם סופ"ש נעים!

בברכה!

יונתן.

פורסם

לאחר רצף אירועים בסניף:- השקה של יניק וויקי פרל, מפגש והשקה עם מועדון אלפא רומאו ישראל, וחגיגת פורים מדהימה,



לקחנו "חופשה" מהמפגש השבועי בסניף הצפוני,

חגגנו הפעם "כולנו" ברכבי אספנות בבית,

יונתן, תודה למשוב בתמונות, למפגש הסניף הצפוני.

להתראות

ליאת ואמוץ

 

ResizeofDSCF7216.jpg

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו".

חפשו אותנו גם בפייסבוק - "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

פורסם

יונתן אחרי התמונות שלך אני מתבייש לפרסם את שלי...:wink: אבל בגלל שיש לי תמונה של יונתן מצלם אני מעלה כמה תמונות גם כן...

P1150181.JPG

P1150178.JPG

P1150180.JPG

P1150183.JPG

P1150182.JPG

P1150185.JPG

P1150186.JPG

P1150192.JPG

שלמה דן גדרון

פורסם

איפה אפשר להגיע למפגשים כאלה? רכבים כאלה תמיד כייף לראות במציאות. אני גר בנשר ואפילו שאין לי את ה bx יותר שהוא צעיר יחסית למכוניות האלה,אבל,אם אפשר להגיע למפגש כזה,אני אגיע בכייף.

 

היגואר הירוקה בכלל וואו, איזה דגם זה? רכב מדהים ביופי שלו.

i will always miss you

פורסם
איפה אפשר להגיע למפגשים כאלה? רכבים כאלה תמיד כייף לראות במציאות. אני גר בנשר ואפילו שאין לי את ה bx יותר שהוא צעיר יחסית למכוניות האלה,אבל,אם אפשר להגיע למפגש כזה,אני אגיע בכייף.

 

היגואר הירוקה בכלל וואו, איזה דגם זה? רכב מדהים ביופי שלו.

 

 

המפגש השבועי מתקיים בארומה אספרסו בר דרך בר יהודה 147 נשר (סמוך לתחנת הדלק טן)

בימי שישי 16:30-19:00 לערך .

 

עדי גולדנברג 13399

פורסם
המפגש השבועי מתקיים בארומה אספרסו בר דרך בר יהודה 147 נשר (סמוך לתחנת הדלק טן)

בימי שישי 16:30-19:00 לערך .

 

מה שעדי שכח לומר לך זה שאתה וה BX מוזמנים בחפץ לב!

אגב הBX הראשונים יצאו לשוק בתחילת שנות השבעים. כך, שBX נכנסת לקטגוריית רכבים חדשים הדומים לרבי אספנות כמו מיני מינור מאמצע שנות השמונים שרואים בה רכב קלאסי אפילו שהיא חדשה יחסית.

אז, בקיצור שים גז ובו להנות .

לי אישית היו שתי BX אחת 1600 ואחת TRZ 1900

שלמה דן גדרון

פורסם
מה שעדי שכח לומר לך זה שאתה וה BX מוזמנים בחפץ לב!

אגב הBX הראשונים יצאו לשוק בתחילת שנות השבעים. כך, שBX נכנסת לקטגוריית רכבים חדשים הדומים לרבי אספנות כמו מיני מינור מאמצע שנות השמונים שרואים בה רכב קלאסי אפילו שהיא חדשה יחסית.

אז, בקיצור שים גז ובו להנות .

לי אישית היו שתי BX אחת 1600 ואחת TRZ 1900

 

שלמה, לפי מה שכתב הבחור... מנוחתה עדן של ה-BX, היא עברה גריטה :cry:

עדי גולדנברג 13399

פורסם

היה ממש נחמד

 

 

אחרי שנים שלא עליתי תמונות

קבלו כמה ממני

DSC_223111.jpg

DSC_224211.jpg

DSC_224611.jpg

DSC_225111.jpg

DSC_227811.jpg

DSC_226911.jpg

DSC_226511.jpg

תמונה1.jpg

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

פורסם

תודה רבה על התמונות.

שבוע טוב.

: )

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...