Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי את האוטו במוסך לאחר שהנורית של הבקרת פליטת גזים התחילה להבהב (נסעתי עם הרכב בסביבות ה10000 ק"מ עם הנורה דולקת קבוע - לאחר שנאמר לי במוסך מורשה שאין בעיה בטיחותית עם זה ושבמקרה הצורך רק החלק של הטיונינג יוחלף).

 

במוסך גילו שיש גם חור ברדיאטור, החליפו את הרדיאטור, משאבת המים ואת הטיונינג, וכעת דולקת נורה של תקלה במנוע (ציור של רכב עם מברג), הבנתי מהם שמדובר על זה שהמאוורר עובד על המהירות הגבוהה ביותר ושהוויסות בין מצב נמוך לגבוה לא עובד כמו שצריך ולכן הנורה. ניסו למחוק את התקלה מהמחשב של הרכב אבל הם לא מצליחים והפתרון מבחינתם הוא או להחליף את המחשב (5000 שקלים) או להמשיך לסוע עם הנורה דולקת...

 

יש דרך למחוק את התקלה מהמחשב? אני לא מתכוון לשלם עוד 5 K על האוטו, גם ככה נפרדתי מ5 וחצי על כל מה שרשמתי למעלה, מצד שני אני רוצה להיות מודע אם תהיה תקלה נוספת עם הרכב אבל לא אוכל לדעת בגלל הנורה של התקלה שדולקת קבוע... המלצות / הארות יתקבלו בברכה

פורסם

רגע, משהו לא ברור ודורש הסבר -

ניכנסת לסדר בעייה של גזים ברכב וקיבלת עוד בעיות מסביב? רדיאטור? מאווררים? מחשב ניהול מנוע?! מה עוד? האם חלק קטן מהנאמר כאן היה ידוע לפני?

:)
פורסם

מצטער מרק, צירוף מיקרים מהסוג הזה שמדובר בכסף גדול מאוד נישמע לי תמוה. בגלל זה אני שואל את בעל הרכב אם ידוע לו על בעיות קודמות שכאלה. ומה לגבי עידכון של פליטת גזים והמנורה שדלקה בקשר לזה? כיצד זה סודר ומה הייתה הבעיה?

:)
פורסם

יכול להיות שהייתי לא ברור,

הכנסתי את האוטו בגלל הנורית של הפליטת גזים, אבל שמתי לב שהמנוע גם מתחמם מדי ושצריך למלא לעיתים תכופות מדי את המים ברדיאטור, בדקו וראו שהרדיאטור עם חור ולכן הוא והמשאבה הוחלפו.

 

הטיימינג כמעט ונהרס ולכן הוחלף ונפתרה בעיית הפליטת גזים.

 

עכשיו דולקת הנורה של האוטו עם המברג, אבל רק כאשר המאוורר נכנס לפעולה, בנסיעה בין עירונית הוא בסדר והנורה לא דולקת.

זה קורה רק בנסיעה עירונית כאשר אין מספיק קירור אוויר ממהירות הרכב. (הטמפ' תקינה אבל הנורית דולקת מדי פעם).

 

בכל מקרה אפשר להגיד שאתמודד עם זה בינתיים, פשוט לפני שבאתי לשחרר אותו רציתי להתניע והנורה דלקה קבוע, כנראה שהמנוע היה חם מהבדיקות ולכן הנורה דלקה קבוע...

×
×
  • תוכן חדש...