Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בשקט בשקט חזרה לה ה-206 (נו טוב קצת מתוחה) למלאי של לובינסקי


zvit
שימו לב! השרשור הזה בן 4775 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קוראים לה 206+ והיא מוצעת עם מנוע 1.4 73 כ"ס "ירוק" (רמת זיהום 4) ב-79990 ש"ח ומבצע של הסתדרות המורים רק 74390 ש"ח

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

התשובה של לובינסקי למבצעים של מכוניות הסופר מיני.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה חוק מטומטם, זה לא יאומן. אם סמל"ת לדוגמה רוצים להביא עכשיו פיאט אונו (שאם אני לא טועה עדיין מיוצרת פחות או יותר בגרסה המקורית בברזיל, בנוסף ל"מתיחת פנים" שהפכה אותה לאוטו חדש לחלוטין) הם יכולים לעשות את זה (טוב אולי חוץ מעניין ה-ESP, אבל באופן עקרוני מבחינת החוק שמנע את כניסת ה-C1 אין בעיה) אבל הסיטרון C1 היא סכנת נפשות? נו באמת... חשבתי שזה לא אפשרי אבל לפעמים מדינת ישראל בכל זאת מצליחה להפתיע אותי בטמטום שלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע עלה לי רעיון - למי יש את הסמכות שדגם מסוים הוא רק "מתיחת פנים" ועדיין מהווה את אותו הדגם (ולכן ניתן להמשיך לייבא אותו) ואיזה דגם הוא חדש לחלוטין? האם ההחלטה היא בלעדית של היצרן/יבואן? אם כן, שידביקו על ה - C1 את השם "Saxo" ושלום על ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי מה כולכם נרגשים מהאיסור לייבא את ה C1, הפיג'ו 107 היא אותה מכונית בדיוק.

ועם כל הכבוד ל C1, ה 206 למרות 12 שנותיה, עדיפה עליה בכל הפרמטרים, ולא לחינם היא היתה המכונית הנמכרת ביותר של פיג'ו בכל הזמנים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו מכונית מאד מעניינת בתמחור הזה. 206 היתה מכונית מצויינת, על אף תנוחת נהיגה גרועה(הפיז'ו היחידה הזכורה לי שסבלה מבעיה כזו).

 

206 פלוס לא רק דומה ל-207 מבחוץ אלא קיבלה עיצוב פנים מאד דומה. יש לה ESP והגה חשמלי, כך שמעניין אותי אם היכולת הדינמית המצויינת נשמרה. למכונית מנוע 1.4 עם 75 כ"ס(73 לפי תקן ECE), היא שוקלת 950 ק"ג, מאיצה למאה ב-13.1 ש' ומגיעה ל-170 קמ"ש.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זוכרים את השרשור הזה? :-)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=232895

 

מכונית חמודה, אהבתי מאד את הרעיון. תמורה מעולה לכסף, גם בארץ וגם באירופה.

 

בהצלחה ללובינסקי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
קוראים לה 206+ והיא מוצעת עם מנוע 1.4 73 כ"ס "ירוק" (רמת זיהום 4) ב-79990 ש"ח ומבצע של הסתדרות המורים רק 74390 ש"ח

 

ידני או אוטומט?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידני לפי מה שראיתי.

יש לה מנועי 1.1 ו1.4 עם 60 כ"ס ו75 בהתאמה.

 

האמת שזה אחלה דבר, השאלה, אם מישהו יודע, מה הגימור שהיא מגיעה איתו ארצה?

אני אנחש שהכי בסיסי? :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4775 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...