Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני והחברים שלי להקת היפ הופ ועוד שבועיים אנחנו רוצים לצלם קליפ שניקרא קאדילק.

אנחנו מעוניינים כמובן ברכב מסוג קאדילק או רכב אספנות שדומה לו.

הצילומים יהיו בקריות או בחיפה והכל יהיה בצורה הכי מקצועית שאפשר עם אוירה טובה וחברה טובים.

בסט צילומים יהיה צילום וידאו + סטילס,

אז כמובן לא תהיה שום בעיה גם לעשות בוק לאוטו כמו כן נשלם על דלק למי שיתנדב לבוא עם האוטו שלו לסט.

כמובן שינתן קרדית לבעל הרכב ואיפילו נוכל לארגן איזה סכום כסף חוץ מהדלק (אנחנו חיילים).

מדובר בכשעתיים עבודה עם הרכב אולי אפילו פחות הצילומים מתוכננים ל 26.2.11

יכול להיות שיהיו שינוים בתאריך.

לא אכפת לנו באיזה מצב האוטו יהיה רק שיהיה במצב נסיעה.

 

תודה רבה לכל העוזרים ולמי שיתנדב

קוראים לי יאן קוטליארוב והמספר שלי זה 0548362660

כמובן אפשר לשלוח הודעה פרטית למי שלא יכול להיתקשר.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אהבתי יותר את הגירסה הבאה:

 

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם

משלמים לו.

אף אחד לא יבוא, יבזבז זמן יקר וייקח סיכון שבמקרה תעשו לו כמה סימנים על האוטו, תמורת החזר דלק.

תהיו רצינייים.

אנשים משקיעים פה את החיים שלהם במכוניות.

אם אתה מחפש גורטאה לא צבועה שנות 1982-1990 זה משהו אחד,

אבל אם אתה מחפש קאדילקים קלאסיות שנות ה 50-60-70, קשה לי להאמין ששכנעת פה מישהו

תציע סכום הוגן ואני בטוח שתקבל לא מעט הצעות.

פורסם

אז זאת הבעיה שאני לא כלכך מבין בזה כמה להציע לבן אדם שיבוא לשעתיים?

עם מישהו מוכן לעזור לי אנחנו מוכנים לשלם

פורסם

בוא אומר לך כך.

 

קדילאק ראוייה, עלתה סכום של 2 רכבים חדישים לפחות.

 

לרכב אסור לנסוע בין 07-09 במהלך השבוע.

זאת אומרת שאתם צריכים שבעל הרכב יהיה לרשותכם במשך שאר היום.

 

האמן לי, רובנו, בעלי הקדילאקים, משום מה גם עובדים לפרנסתנו.

 

אז תעשה חשבון של דלק (4 ק"מ לליטר)

יום עבודה של בעל הרכב.

ביטוח - אני לא יודע מה אתה רוצה לעשות עם הרכב.

אני כעיקרון לא משכיר (לא משנה מה המטרה), אפילו לחתונת בת של חבר טוב. אבל רצונו של כל אדם - כבודו!

 

יש כמדומני בעל קדילאק יפה ולבנה של שנות החמישים שהוא מתפרנס מזה וגובה למשל לחתונה כ 3000 ש"ח או יותר.

זה נותן לך מושג פחות או יותר.

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

פורסם

עם הדלק אפשר להיסתדר ולגבי ביטוח אני חושב שלא צריך משהו מיוחד היא כמאט ולא תזוז אולי 100 מטר.

ולמה יום עבודה שלם עם מדברים רק על שעתיים ואפילו פחות?

פורסם

מציע לך להגיע למפגש ביום שישי אחר הצהרים בנוקיה, מקווה שיגיעו בעלי קאדילקים כך שתוכל להתדיין איתם פנים מול פנים.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

חברים יקירים אל תשכחו שפה מדובר בחיילים!!! אנא מכם קצת התחשבות עם כל הכבוד ויש כבוד לבעלי המכוניות שהשקיעו המון

כסף וזמן, לפי דעתי אפשר גם לתרום במיוחד שמדובר בחיילים! (אבל זו רק דעתי...).

חבר מועדון ה-5

פורסם

תודה asafamir מצדיק כל מילה שלך.

אבל אני מתעקש לשלם לבן אדם שהוא יצא מבסוט ויותר מזה אנחנו נצא יותר מבסוטים שיצא לנו משהו איכותי.

בכל זאת זה דלק וכמו שכתוב למעלה זה 4ק"מ לליטר וזה הרבה אני בעצמי יש לי אוטו אז אני יודע מה זה.

פורסם

אולי יותר פשוט שתתארגן לצלם בזמן המפגש, בקש מבעל הרכב לזוז הצידה.

כך אולי תחסוך הפסד יום עבודה, ועלות הדלק (ותוכל לתגמל ביתר קלות את בעל הרכב).

כמו כן, רצויי להסביר ולפרט מה עומדים לעשות, להבין שלא ניתן לשבת\לעמוד או לעשות כל מיני דברים מעבר לישיבה על הכיסא המיועד.

מעבר לעלות הדלק, אתה חייב להבין שיש את עלות השיפוץ, וכמה מאות השקלים שתתן לא יתקרבו לעלויות של הצבע, והכאב במידה ותיווצר שריטה.

אולי תנסה למצוא רכב לפני שיפוץ.

שיהיה בהצלחה :-D

פורסם
אולי יותר פשוט שתתארגן לצלם בזמן המפגש, בקש מבעל הרכב לזוז הצידה.

כך אולי תחסוך הפסד יום עבודה, ועלות הדלק (ותוכל לתגמל ביתר קלות את בעל הרכב).

כמו כן, רצויי להסביר ולפרט מה עומדים לעשות, להבין שלא ניתן לשבת\לעמוד או לעשות כל מיני דברים מעבר לישיבה על הכיסא המיועד.

מעבר לעלות הדלק, אתה חייב להבין שיש את עלות השיפוץ, וכמה מאות השקלים שתתן לא יתקרבו לעלויות של הצבע, והכאב במידה ותיווצר שריטה.

אולי תנסה למצוא רכב לפני שיפוץ.

שיהיה בהצלחה :-D

 

אני הסברתי טוב מאוד מה אנחנו עושים עם הרכב לפני כן, סך הכל צילום רקע עם הרכב כאשר הוא לא זז ועוד צילום בתוך הרכב.

לא על הגג ולא על מכסה מנוע.

אדוני אני יודע טוב מאוד מה זה רכב ואני שומר על האוטו שלי כמו שצריך שטיפה ידנית, חלקים מקוריים, ומערכת טובה.

אני גם יודע כמה קשה לבן אדם להחזיק רכב אספנות ואיזה פרוצדורות קשות הוא חייב לעבור כידי להגיע עם רכב למצבים שאנשים מגיעים כאן, במיוחד ממועדון ה5 שבנשר ששם אני מבקר פעם בחודש בגלל המפגש אודיו צפון שלנו שהוא באותו מתחם.

שום נזק לא יקרה לאוטו ולא סריטה.

זה הרכב שלי והוא שמור בצורה מאוד פדנטית.

 

attachment.php?attachmentid=201964&d=1275340900

פורסם
חברים יקירים אל תשכחו שפה מדובר בחיילים!!! אנא מכם קצת התחשבות עם כל הכבוד ויש כבוד לבעלי המכוניות שהשקיעו המון

כסף וזמן, לפי דעתי אפשר גם לתרום במיוחד שמדובר בחיילים! (אבל זו רק דעתי...).

 

היה על כך דיון לפני מספר שבועות, בדיוק באותו הנושא, על צילום רכבי אספנות ללא תשלום.

במקרה הזה הם חיילים, במקרה נוסף הצלמים סטודנטים, היכן עובר הקו הדק בין גבית תשלום להתנדבות?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
היה על כך דיון לפני מספר שבועות, בדיוק באותו הנושא, על צילום רכבי אספנות ללא תשלום.

במקרה הזה הם חיילים, במקרה נוסף הצלמים סטודנטים, היכן עובר הקו הדק בין גבית תשלום להתנדבות?

 

 

 

 

ל'

 

אין בעיה לגבות תשלום אבל סימלי כמו שכתבתי אנחנו חיילים.

אל תעשו מחיילים אנשים מסכנים, אז מה שמקבלים 460 שקל בחודש אנחנו עובדים ואנחנו עבדנו מאוד קשה

כידי לאסוף את כל הסכום לצילומים עם בן אדם מקצועי אבל בסופו של דבר מגיעים למטרה.

הדבר הכי קשה לעשות עכשיו זה להביא קאדילק ישנה או רכב שדומה לו.


×
×
  • תוכן חדש...