Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מדפדף לי ביד 2, מסתכל על סיאט איביזה כמו החדשה שנמכרת במבצע עכשיו סתם בגלל שבמבצע נגמר חלק מהצבעים ונשארו יחידות בודדות!

מוצא רכב עם 200 קילומטר שעל הכביש 20 יום, שואל את המוכר כמה הוא רוצה והוא מדבר על 100K שהמחיר האחרון שהוא מוכן לרדת אליו הוא 95.

חשבתי שאני מפספס משהו, שאלתי אותו על מה הוא דורש יותר ממה שעולה בחברה, והופתעתי לשמוע שהוא טוען שהמצבע הזה כבר נגמר וזה המחיר.

 

לא להאמין , אנשים מוציאים רכבים מהחברה בשביל למכור אותם ביותר ממה שהיבואן מבקש...

פורסם

אין מה לעשות, הוא בעל הרכב וזאת זכותו המלאה.

אבל בתכלס, שיירקב עם הרכב שלו עוד הרבה זמן, אף אדם שפוי לא ייתן על הרכב את המחיר הזה.

ראיתי שנשארו איזה 90 רכבים במחיר של 90 אלף ש''ח, דגם ה1.6 עם כל התוספות שיש

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

זה שהוא רוצה מחיר כזה, זה לא אומר שהוא ימכור את זה.

 

תן לו כמה שבועות ותראה איך המחיר צונח.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
זה שהוא רוצה מחיר כזה, זה לא אומר שהוא ימכור את זה.

 

תן לו כמה שבועות ותראה איך המחיר צונח.

לא עולה לפרסם ביד 2 בגלל זה מחירות הדירות עלו, בא איזה בעל בית/רכב ואומר אני אפרסם, מה איכפת לי לפסם אלטו ב65,000 שח או 3 חדרים בפ"ת במיליון וחצי, יגיע הפרייאר?סבבה, לא יגיע? גם סבבה.

פורסם

אני לא מבין את זה.

אייך אפשר למכור רכב שנמצא אצלך חודשיים בלבד.

אתה משקיע כסף ברכב חדש, אז למה למכור?

יכולה להיות שיש איזה קומבינה מסביב?חוץ מהמחיר הלא הגיוני שהם מבקשים.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם
אייך אפשר למכור רכב שנמצא אצלך חודשיים בלבד.

אתה משקיע כסף ברכב חדש, אז למה למכור?

 

אם הוא מקבל יותר ממה ששילם, הוא יכול לקנות שוב את אותו הרכב, ולהשאר עם עודף. זה עוזר לך להבין ?

זו הסיבה גם שאנשים קונים מניות, ומוכרים אח"כ ברווח. זה נקרא השקעה. בעצמך השתמשת בשורש הזה בשאלה שלך.

 

זכורות לי מספר מכוניות שנמכרו בזול, ואחרי שנתיים או שלוש, המחיר שלהן כמשומשות היה גבוה מהמחיר ששולם עליהן כחדשות.

אפילו אחרי שנתיים.

ה-147 שנמכרה בפחות ממאה אלף ש"ח, ומחירה קפץ למעל 120, וכנ"ל מיני קופר בשנה הראשונה.

הכרתי אנשים שלא חשבו על השקעה בכלל, קנו רכב, נהנו ממנו שנתיים, ומכרו אותו במחיר גבוה יותר ממה ששילמו בעצמם.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
:lol: :lol: :lol: :lol:

 

יד 2 אשמים בבועת הנדל''ן

 

שתהיה בעניינים, שהיו הרבה אנשים שפירסמו מכירות פיקטיביות של דירות במחיר מופקע על מנת להשפיע על אנשים לקנות דירה במחיר שלהם(שגם הוא מופקע אבל קצת פחות).

פורסם

רועי

המוכר קנה רכב בלירה.

מכר אותה לקונה בלירה ועשרים.

וקנה חדשה שוב בלירה.

למה שהקונה לא יקנה חדשה בלירה? למה הוא צריך לשלם דמי תווך?

 

כנראה שאם אין מבצע, המוכר יצתרך לשלם יותר מלירה על רכב חדש.(אותו רכב)

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

ישנם גם אנשים שפשוט קנו את הרכב על סמך הצצה באולם התצוגה

ולאחר שקיבלו את הרכב ונסעו איתו לא מרוצים מהרכב עצמו.

יצא לי לפגוש לא מעט כאלו, וכשהם ניגשים למכור הם לא שמים לב למצב השוק אלא מנסים לקבל את המחירון של הרכב במכירה.

 

לכן לפעמים יוצא לך לפגוש כאלו, אך רובם אכן מנסה לעשות רווח כמו שכבר נאמר

Confidence In Motion

פורסם

אחרי חיפוש ביד 2, ראיתי שיש רק רכב אחד כזה.

אני לא מבין על מה המהומה? על בחור אחד ויחיד שחושב שיעבוד על אנשים? שימשיך לחיות בסרט. כולה סיאט איביזה

Polo 2012

פורסם

אם חיפשתם סיאט כזאת באמת בכוונה לחקנות אותה, אני מציע לכם לחכות כמה חודשים ומבטיח שהמחירים יצנחו!

הם פירסמו אותה בתור רכב ספורטיבי והרבה אנשים היו בטוחים שקנו רכב ספורט (יש לי חבר כזה).

אבל בלי להעליב, הרכב הזה פשוט לא. ממש לא.

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

מחירון יד 2 מאוד מוזר ומשקף בכלל מחירונים ממוצעים של עסקאות שנסגרו.

 

רוצים דוגמא: פולקסוואגן ג'טה שנת 2008, הדגם בעל מנוע 2.0FSI יותר יקר מ-1.4TSI 140, ובמקרה של הג'טה מנוע ה-1.4 בעצם החליף את מנוע ה-2.0.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...