Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים לכולם!

 

אתמול הגעתי מאוחר, וגיליתי להפתעתי שמועדון אלפא הצטרפו למפגש שלנו!

היה שלל אלפות ישנות וחדשות, והשתדלתי לצלם את כל מי שנשאר עד השעות המאוחרות... מי שנשאר הרוויח!

 

אז "כהרגלנו בקודש", מעלה את התמונות השבועיות של המועדון(נים)!

 

כמו כן - מזמין באופן אישי, ומאמין שגם בשם שאר חברי מועדון החמש - את מועדון אלפא להגיע ולהצטרף למפגשים שלנו באופן תדיר יותר!

 

 

*אני מבקש לא לבצע שום שימוש פרסומי/שיווקי/עסקי בתמונות שאני מעלה, וכמו כן אין לעלות את התמונות באתרים

אחרים ללא אישור מפורש ממני. כל הזכויות שמורות*

 

IMG_3390.jpg

 

IMG_3393.jpg

 

IMG_3474.jpg

 

IMG_3480.jpg

 

IMG_3492.jpg

 

IMG_3493.jpg

 

IMG_3505.jpg

 

IMG_3398.jpg

 

IMG_3444.jpg

 

IMG_3445.jpg

 

IMG_3448.jpg

 

IMG_3471.jpg

 

IMG_3469.jpg

 

IMG_3457.jpg

 

IMG_3454.jpg

 

IMG_3451.jpg

 

IMG_3483.jpg

 

IMG_3490.jpg

 

IMG_3496.jpg

 

IMG_3464.jpg

 

IMG_3487.jpg

 

IMG_3475.jpg

 

IMG_3438.jpg

 

IMG_3441.jpg

 

IMG_3433.jpg

 

IMG_3460.jpg

 

IMG_3395.jpg

 

IMG_3404.jpg

 

IMG_3405.jpg

האלפא (GTV) המדהימה (!!!) של שי (יו"ר מועדון אלפא):

 

IMG_3415.jpg

 

IMG_3428.jpg

 

IMG_3420.jpg

 

IMG_3425.jpg

 

IMG_3411.jpg

 

IMG_3508.jpg

 

IMG_3500.jpg

 

 

עופר מנסה להחזיר לאוסטין של אלון קצת צבע לחיים:

IMG_3499.jpg

 

 

אלון, מישהו בכל זאת הספיק לקשקש לך על המכסה מנוע! :wink:

IMG_3509.jpg

 

 

 

ותמונה אחרונה של האלפא של שי... בזווית קצת אחרת...

 

IMG_3431.jpg

 

*אני מבקש לא לבצע שום שימוש פרסומי/שיווקי/עסקי בתמונות שאני מעלה, וכמו כן אין לעלות את התמונות באתרים

אחרים ללא אישור מפורש ממני. כל הזכויות שמורות*

 

 

 

שיהיה לכולם סופ"ש נעים!!

בברכה!

יונתן.

פורסם

כנראה בזמן שעבדתי על התמונות, הספיקו כבר לפתוח שרשור ולא שמתי לב :oops:

 

מנהלים - נא לאחד עם השרשור השני.

 

תודה!

בברכה!

יונתן.

פורסם

יונתן תמונות מדהימות, כרגיל :-P

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

פורסם
יונתן תמונות מדהימות, כרגיל :-P

 

אתה רואה כמה האוטו שלך יפה???

אני מקווה שהפנמת והבנת את מה שאתה צריך להבין.

 

יונתן, תמונות יפות, כמעט אפשר לחשוב שזה צולם בניקון.

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

לצערי התמונות מהעיינים שלי לא יוצאות כמו התמונות מהמצלמה של יונתן ולכן אני עדיין לא סגור על העתיד של הסטיישנית.

חוץ מזה אף פעם לא אמרתי שהיא לא יפה:-P פשוט חסרים לה 2.5 צילינדרים בשביל להיות ב.מ.וו אמיתית

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

פורסם

תודה רבה על המחמאות!

 

אתה רואה כמה האוטו שלך יפה???

אני מקווה שהפנמת והבנת את מה שאתה צריך להבין.

 

יונתן, תמונות יפות, כמעט אפשר לחשוב שזה צולם בניקון.

 

דניאל.

דניאל,

אם כך, מזל שזה לא צולם בניקון,

אחרת בטח הרבה יותר אנשים היו מגיבים, ואז השרשור היה עולה הרבה יותר לאט! :roll::wink:

בברכה!

יונתן.

×
×
  • תוכן חדש...