Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרסומת מטופשת במיוחד לב.מ.וו 118 - בעיתון


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 4829 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נתקלתי בפרסומת גרועה במיוחד בעיתון, כזו שלא ברור מה חשבה חברת הפרסום ולא ברור מה חשב מי שאישר את זה בב.מ.וו. חשבתי לשתף אתכם, וזה הולך כך:

 

בחלקו העליון של הדף המחיר "החל מ-168,000 ש"ח" והוא מחוק בקו, לסמן כי זהו המחיר הישן. מתחתיו המחיר החדש: "החל מ-168,000 ש"ח". ולמטה כתוב "לא נגענו במחיר, גם בדגמי 2011".

 

נשאלת השאלה - אתם עושים צחוק? אתם אשכרה מתגאים בזה שעשיתם לציבור טובה ולא העליתם את המחיר של הרכב הכי בסיסי שלכם? כאילו שזה נתון ידוע שהמחיר צריך לעלות בתחילת שנה. חוצפנים.

 

ויותר מזה - הם עוד מעיזים לכתוב בטקסט למטה "בעל מנוע חזק עם זמינות כוח גבוהה - 18.3 קג"מ בנפח 2.0 ליטר כמו שרק ב.מ.וו יודעת לייצר. 136 כ"ס שתרגיש בכל לחיצה על דוושת הגז".

 

לזה יש לי לומר:

18.3 קג"מ זה לא זמינות כוח גבוהה. זה אפילו די עלוב למנוע 2.0 ליטר. ואם זה מה שב.מ.וו יודעת לייצר - אוי ואבוי... ודבר דומה אפשר לומר על ה-136 כ"ס... הם בכלל טרחו לבדוק מה המתחרים מציעים? או שהם חושבים שהלקוחות שלהם מטומטמים?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ראיתי את הפרסומת אתמול באיזה עיתון זרוק. הרמתי אותו. קרבתי והרחקתי אותו כמה פעמים, סובבתי אותו ואני עדיין בטוח שהזיתי את הפרסומת הזאת. פשוט מוזר.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי את הפרסומת המטופשת.

כנראה אחד הפרסומאים הוא מאלו ששואלים בפורום אם כדאי להזדרז למכור רכב יד 2 מהר בדצמבר, כי בינואר המחירים "נופלים" בשנה שלמה.

 

בורות של משווק שחושב שברור שבראשון בינואר יש קפיצת מחירים רשמית.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרסום ישראלי.... אם היצרן היה יודע הוא היה מחרים את העניין לדעתי

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או שהם חושבים שהלקוחות שלהם מטומטמים?

 

הם חושבים שהלקוחות שלהם קונים מותג - והם כנראה צודקים, אין לי הסבר אחר לאנשים שקונים רכב עם מפרט כל כך עצוב בכל כך הרבה כסף.

 

(ואת זה אומר מישהו שממש מחבב את הסדרה 1)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נקרא אומץ.

 

בסופו של דבר, המטרה של הפרסומת היא למשוך אותנו, הלקוחות, אל אולמות התצוגה. המטרה היא ממש לא מסירת מידע חדש, אולי זה אמצעי, אבל לא הכרח.

 

לא ראיתי את הפרסומת הנ"ל, אבל אני מבין שמדובר פה על אומץ לא קטן :)

 

מה שכן, גם אם לא תסכימו עם מה שרשמתי, אתם כן תסכימו שהמודעה הזו של BMW לא תצא לכם מהראש בזמן הקרוב ובאיזשהו שלב, כאשר תפגשו חברים/הורים/חייזרים, הנושא יעלה לשיחה - אם כן, המטרה של המודעה הושגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנם גם יבואנים שעדיין מנצלים את הלך הרוח הנהוג בקרב הצרכנים הישראלים, לפיו מכונית שמוצגת בשנה החדשה "חייבת" להיות יותר יקרה מן הדגם היוצא ולכן הם מיטיבים עם הלקוח ומציעים לו את דגמי 2011 במחיר זהה לדגמי 2010

 

הציטוט לקוח מהכתבה הבאה:

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3483001,00.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסוג המכוניות שקונים בגלל הסמל, כנראה שהקהל הזה קונה בגלל התמונה ולא בגלל התוכן.

זה כאילו שמשרד הפרסום ביקש לחדד את החסרונות, היו צריכים גם לציין "צפוף מאחור ביחס למתחרות" "טאסות יוקרתיות"

היצע עלוב, מחיר מופרז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפרסומת הזאת תלויה גם על שלטי חוצות שונים (ראיתי אחד ביציאה מכפ"ס).

 

החל מהחודש, משרד הפרסום של קמור\ב.מ.וו-ישראל הוא BBDO-גיתם, ורק כדי להראות שלא הכל אפור שם, זאת הפרסומת שהייתה בעמוד הזה (עמוד אחורי של מוסף 7 ימים), לפני שבוע בדיוק (עדיין עם משרד הפרסום הישן, אאל"ט)-

 

41292147480561950902117.jpg

 

 

bmwvisiondynjpgscaled10.jpg

 

מתי, בפעם האחרונה, יבואן ישראלי כלשהו צירף פרסומת פורנוגרפית דומה בעיתון יומי?

 

 

שבוע טוב,

יגאל.

41292147480561950902117.jpg

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה מתחלק ל 2.

1. מעטים מאד מאד מאד מאד יודעים לעשות כאן פרסומת כמו שצריך. הפרסומת שהכי מעצבנת אותי למשל זאת הפרסומת הדבילית לאיזה מרפאת שיניים שמשמיעה איזו בהמה שצוחקת כמו פרה במשך 10 שניות לפחות ואז איזה דביל שואל משהו.

אישית בכל פעם שאני מתחיל לשמוע את הפרה הזאת בא לי לפוצץ את הרמקולים ואני פשוט מכבה את הרדיו בבעיטה.

 

בתחום העבודה שלי אני מאד קרוב לעניין ואני אומר מנסיון אישי - הרבה ממשרדי הפרסום האלו שווים לתחת.

 

2. אלו שקונים מותג כי הוא מותג, מהכפתלהם כל מה שמסביב? ע"ע טויוטה קורולה למשל. מבחינת הלקוח הנאמן האוטו יכול גם להתפוצץ בטעות ברמזור אבל עדיין הוא יקנה כי זאת טויוטה.

אלה לא צריכים בכלל פרסומת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יבואיני במןן ידועים בדברים מטומטמים שהם גאים לעשות כגון הבחירה ברמטכ"ל שהיה כשלון טוטלי אבל פוץ מתנשא בתור מנכ"ל גרוע ופוץ מתנשא.

 

אז מה הפלא ?

 

להזכירכם על המחירים המוגזמים של המיני ?

 

לצערי יש להם עדין מלא קונים. ביום שלא יהיו אולי יקבלו הזרקת IQ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...