Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טורבו במזדה אוטומט


שימו לב! השרשור הזה בן 4834 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עד כמה יכול לחזיק הגיר האוטומט במזדה אם הרכבת טורבו.

לא מחפש עלויות.

לא מחפש טסט.

לא מחפש 400 כוח וליגדוש לאלוהים.

יודע הכל ונילקח הכל בחשבון חוץ מהגיר.

אינני מעוניין להחליף את הגיר סך הכל מעוניין בעוד 40-50 כח סוס.

לאחר חיפוש לא נימצא תשובה אם הגיר יעמוד בזה..?

תודה מראש רז...

 

דרך אגב מדובר במזדה 626 2002 אחרי ישור קו רציני מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני לא חושב שהגיר יעמוד בזה ,מכיוון שזה לא רק הסוסים שעולים אלה הקג"מ מטפס גם ,והגירים האוטומטים לא מחזיקים טוב במומנט גבוה .

 

אבל חכה לתשובה של חכמים ממני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח גם לתשובה עניינית. ואם אתה הולך על זה קח אותי בחשבון, יש לי אותו רכב.

לא מפריע לי לשנות גיר, להפך אני רוצה. השאלה מאיפה אני יכול להשיג גיר רגיל, ומי יעשה לי את ההסבה. תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח גם לתשובה עניינית. ואם אתה הולך על זה קח אותי בחשבון, יש לי אותו רכב.

לא מפריע לי לשנות גיר, להפך אני רוצה. השאלה מאיפה אני יכול להשיג גיר רגיל, ומי יעשה לי את ההסבה. תודה!

 

 

גיר ידני תוכל למצוא או מEBAY או מפירוקיות, סה''כ אתה צריך גיר לסדרת מנועי F של מזדה, לא כזה נדיר. (אל תשכח, הופיע ב323 גם מנוע מסדרת F)

 

התאמה והסבה תעלה לא קצת, אבל לא רואה סיבה למה זה לא אפשרי.

 

למצוא מי שיעשה זה קל, יש המון שמתעסקים בהסבות והם מקצועיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

626 שנת 2002 ? להסב מנוע לטורבו? להחליף גיר? וכל זאת בשביל עוד 40/50 כוחותוקיצור משמעותי לחיי המנוע? למה? לא יותר כדאי/זול/טוב להחליף את כל האוטו למשהו ספורטיבי?:?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה משנה אם זאת 626 או קולט או לאנסר, זה מה שהבן אדם רוצה אז שיעשה את זה.

אם בא לו לגמור על המנוע אז שיעשה את זה, ומי שאמר שגירים אוטומטיים לא מחזיקים מומנט גבוה, כנראה עוד לא פגשת את הגיר של מר סילברדו, שאל אותו איך הוא מחזיק 90 קג''מ.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Mazda 626 MPS

 

A high-performance, twin turbo, four wheel drive, concept version of Mazda's popular 626 saloon has made its debut at the Geneva Motor Show.

 

Created as a test-bed for sports tuning parts and designated 626 MPS - "Mazda Performance Series" - it has been developed to bring out the full potential of the 626 and to meet a growing demand for high-performance four-door saloons.

 

Based on the technologies developed by Mazda Motor Corporation affiliate Mazda Speed, the 626 MPS will also be assessed for its production potential.

 

While the car retains the functional and stylish lines of the recently re-launched 626 design, the 626 MPS has been radically transformed into a powerful and sporty performance car.

 

The exterior gains a more dynamic presence with the use of a larger rear spoiler - which provides down-force to aid traction for the rear tyres - plus front spoiler, side skirt, over-fender and oversize aluminium wheels. These items not only add to the appearance but also significantly enhance the car's aerodynamic and cooling performance.

 

The interior has white instrument faces, special seats and aluminium pedals. Despite the sporting nature of the 626 MPS it also has exceptional functionality, with a spacious luggage area, long load capability through the rear seats.

 

Modifications for enhanced performance include the use of a Twin-Turbo with Mazda's well-proven KL-ZE 2.5-litre V6 engine, plus increased capacity of the intercooler, radiator and oil-cooler.

 

Combined with special ECU and straight-through silencer, the 626 MPS generates maximum output of 206kW (280ps) at 6,500rpm and maximum torque of 392NEm at 4,000rpm. A lightweight flywheel is employed to facilitate engine responsiveness.

 

A 5-speed manual gearbox is combined with reinforced clutch and full-time 4WD system to transmit the outstanding power while retaining traction.

 

Handling performance is also greatly enhanced by 12-stage dampers and height-adjustable suspension, plus low-profile tyres with an exceptionally wide footprint.

 

The brake system employs 6-pot front and 4-pot rear callipers and large diameter discs in order to deliver exceptional braking performance to match the demands of spirited driving on a racetrack.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה משנה אם זאת 626 או קולט או לאנסר, זה מה שהבן אדם רוצה אז שיעשה את זה.

אם בא לו לגמור על המנוע אז שיעשה את זה, ומי שאמר שגירים אוטומטיים לא מחזיקים מומנט גבוה, כנראה עוד לא פגשת את הגיר של מר סילברדו, שאל אותו איך הוא מחזיק 90 קג''מ.

 

נכון חח ,אבל גיר של סילברדו וגיר של מזדה זה לא אותו גיר :-o

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נפל לידיי חלקים במחירים די נוחים- במיחר של פחות משיפוץ גיר.

שוב אינני מעוניין בהסבה לידני או בהחלפה בגיר של סילברדו או אאדי A8

רק לדעת אם הגיר יעמוד בגדישה נמוכה.

חבר טוען שנגיד באוודי A4 טורבו אוטומט ניתן ולעלות גדישה כולל ציפ וצנרת ועדין הגיר יעמוד בזה.

האם נכון הדבר ?

האם הגירים של המזדה והאוודי דומים בסיבולת שלהם ?

 

תודה לעוזרים רז...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תחליף לידני + תחזק אז יחזיק,

האוטו': אולי אם לא תלחץ בראשון/שני אז הוא יחזיק לך בהאצות בינתיים, וגם זה ממש לא באחריות.

אני מהמר בהורדת הילוך אגרסיבית ראשונה או לחיצה והעברת הילוך עם מומנט גבוה ישאיר את הגיר שלך ברצפה.

החבר שלך טוען דברים נכונים,

מהכיוון השני תשאל אותו כמה גירים אוטו' של VAG התפרקו גם במצב המקורי של האוטו. (אני אחסוך לך, המון !!!)

 

 

גיר ידני לסדרת מנועי F של מזדה יפתור לך את כל הבעיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר הזה לבד זה שיפור לאוטו..

האוטו-מת של מזדה מסרס את הרכב.

אני זורם עם הרעיון של הבחור. יכולה להיות סליפרית מעולה.

מי ידמיין שבמזדה 626 יושב מנוע 2000 טורבו?

אגב, עם בניה נכונה אתה יכול להגיע לאיזור ה200 סוסים והאוטו יסע חזק מאוד.

ראיתי פרוייקט כזה בחול על מזדה 323 מנוע 2.0

אני אחפש לך את הקישור.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה...

מיכוון שרוב הזמן הרכב אצל אישתי והיא לא מיסתדרת עם גיר רגיל לכן אני חייב להישאר עם האוטומט.:cry:

להחליף רכב לא יתן הרבה כי עדין אני מוגבל - " אישתי" \ אוטומט.

ליקנות רכב אחר ולעשות ישור קו ממש מיותר לי כרגע,ועוד אחרי כל האלפים ששפכתי על המזדה ועוד בישביל 40 חמורים.

רז...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4834 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...