Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

היום רכשתי מאזדה לאנטיס 2003

קילומטרא'ז 98,500

יד שנייה

GLX

 

המחירון של הרכב הוא 37,000

אבל בעקבות התאונה והבידקה קניתי אותו ב 33,000

הנה תוצאות הבדיקה שנעשתה בקומפיוטסט במזרח ראשון

 

1.רעש מערכת תזמון ושסתומים,נזילות שמן,תושבות מנוע פגומות

ניקוי ותיקון מערכת קרור /מע' חימום פנימית, רעש גלגלות ורצועות

 

2.תיקוני תאונה בחזית הוחלף פח חזית-מולחם לקצה קורה

 

3. צמיגים קדמיים פגומים ומערכת הבלמים יש לפרק גלגלים כדי לבדוק אותה

 

4. שמן כהה דסקיות הילוכים שחוקות , נקישה בשילוב הילוכים, ניקוי החלפה מע/ קרוק שמן גיר

תושבת תיבת הילוכים פגומה,רעש וחופש ממערכת ההנעה,

 

5. לתקן זוית היגוי- חופש משולשים במתלה

 

לגבי סעיף 2 המוכר היה ישר ואמין ואמר לי עוד ביום שראיתי את הרכב שהוא עבר תאונה אשתו נכנסה במישהו מקדימה

ויש דוח שמאי שירד לרכב 5% ואת זה כמובן הוא הוריד בבדיקה

 

לגבי סעיף 4 הפחיד אותי מאוד הנקישה בשילוב הילוכים ושהתושבת של ההילוכים פגומה

דיברתי עם המוסכניק שאמר לי קודם כל הוא צריך לראות את הרכב הוא לא יכול להגיד לי ככה בטלפון אם לקחת אותו או לא

דבר שני יכול להיות שהמכון קצת מגזים ע"מ לכסות את עצמו.

כמו כן הרב בוחן אמר לי שהדבר הזה מעיד על כך שיש לרכב בלאי ולא בהכרח שהגיר עומד ללכת.

לגבי נזילות שמן זה יכול להיות נזילה של 50 שקל ונזילה של 1000 ש"ח ואת זה לקחתי בחשבון.

עד שאני לא אשים את הרכב במוסך לא ניתן לדעת.

 

מה אתם אומרים?

אשמח ככה לחוות דעת למרות שלקחתי את הרכב ואני יודע שלקחתי סיכון אבל הוא נוהג ח-ל-ק

לא מרגיש שום קושי בהעברת הילוכים

 

אשמח לחוות דעת לשלילה ולחיוב

 

תודה רבה מראש

פורסם
רכשת כבר? רכב נהדר, סע לשלום.

עדיין לא רכשת? זה כבר סיפור אחר...

 

רגע רגע למה סיפור אחר?

אני מוכן לקבל כל ביקורת גם השלילית ביותר

זה רק ילמד אותי לפעמים הבאות עם כל קנייה יש יותר נסיון

פורסם

אם נלך לפי ההגיון היבש, רכשת רכב ב 10% מתחת למחירון. סביר.

אבל לרכב שרכשת יש פגיעת שלדה, שזה לא אומר שזה פוסל את הרכב, אבל כן יש לזה משמעות מסחרית, שלרוב היא הרבה מעל 10% במחיר. ביום שתמכור את הרכב מר ישראלי יעשה לך את המוות וינסה להוריד אותך לקרשים. מזלך הוא שלא "נפלת" ברכב שעלה 200,000 ש"ח אלא ברכב שימכר בסכום 4-5 ספרתי נמוך ביום מין הימים. תוסיף לזה כי יש צורך בהחלפת זוג צמיגים (לפחות 500 ש"ח), לאחר מכן תאלץ לבצע כיוון פרונט ותקווה שאין עוד בעיות במתלים (לפחות 200 ש"ח) ועוד נזילת שמן (שהיא אף פעם לא מסתכמת ב 50 ש"ח) ותקבל שרכשת רכב במחיר הקרוב מאוד למחיר המחירון שלו ללא הצדקה.

 

כמשחפשים רכב שווה לחפש ביסודיות וללא פשרות. יש מציאות לכל רכב ובכל סכום.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אם נלך לפי ההגיון היבש, רכשת רכב ב 10% מתחת למחירון. סביר.

אבל לרכב שרכשת יש פגיעת שלדה, שזה לא אומר שזה פוסל את הרכב, אבל כן יש לזה משמעות מסחרית, שלרוב היא הרבה מעל 10% במחיר. ביום שתמכור את הרכב מר ישראלי יעשה לך את המוות וינסה להוריד אותך לקרשים. מזלך הוא שלא "נפלת" ברכב שעלה 200,000 ש"ח אלא ברכב שימכר בסכום 4-5 ספרתי נמוך ביום מין הימים. תוסיף לזה כי יש צורך בהחלפת זוג צמיגים (לפחות 500 ש"ח), לאחר מכן תאלץ לבצע כיוון פרונט ותקווה שאין עוד בעיות במתלים (לפחות 200 ש"ח) ועוד נזילת שמן (שהיא אף פעם לא מסתכמת ב 50 ש"ח) ותקבל שרכשת רכב במחיר הקרוב מאוד למחיר המחירון שלו ללא הצדקה.

 

כמשחפשים רכב שווה לחפש ביסודיות וללא פשרות. יש מציאות לכל רכב ובכל סכום.

 

איתמר.

 

זה נכון ולקחתי את הכל בחשבון

אבל יש את דוח השמאי שאומר שזו פגיעה של 5% וביום מן הימים כשאמכור את הרכב

זה בדיוק מה שאני אגיד.

לגבי מר ישראלי הוא יכול להוריד אותי כמה שירצה בסופו של דבר אני זה שמחליט אם למכור או לא

ודבר כזה בדיוק קרה לי עם הרכב הקודם ניסאן אלמרה שמכרתי אותה ב אלף מתחת למחירון ב 27000 ש"ח

ו30 אנשים רצו לתת לי 25-26 ולא הסכמתי.

חיפשתי מספר ימים ביסודיות השוק מוצף במאזדה אבל כל אחד עם הבעיה שלו.

אולי יש רכבים בלי בעית שילדה אבל הם עשו 185-100 אלף קילומטראז

יש כאלו שנראים רע מאוד

וראיתי כמה עם המון כתמי חלודה על הגג ,צבע מתקלף ועוד בעיות

לאחר המון טלפונים סננתי והגעתי ל 3 מכוניות

2 מהם נראו מאוד רע ואחת אפילו עם סדק גדול בשמשה שלדעת בעלת הרכב "זה לא משמעותי" והיא כבר שנתיים נוסעת ככה.

הרוב בטלפון הם סוחרים או שהרכב עבר 50 תיקונים והחלפות.

והיה בליסינג

אין רכב במודל הזה שלא עבר משהו

אז אם זה 5% בקצה שילדה וזה רק מקדימה אני אומר לעצמי דיינו.

אני כמעט בטוח לכל רכב אחר שהייתי לוקח לבדיקה היו מוצאים תקוני פח וצבע, מעיכות בעיה בגיר וכו'

אני רק מקווה שהגיר בסדר כל השאר שטויות

זה בלאי של רכב אי אפשר לצפות לגיר חדש או לתושבות חדשות

 

שוב תודה רבה

פורסם

בסה"כ רכב בן 8 - קשה מאוד למצוא היום רכבים כאלה במצב נורמלי.

המון רכבי ליסינג עם ק"מ היסטרי שלא ריאלי פשוט לקנות אותם.

 

להגיד לך שעשית את עסקת חייך - ממש לא. אפשר היה להוריד עוד, לכיוון 30 אלף. אבל כנראה שלא לחצת מספיק כי רצית את האוטו.

 

הק"מ נמוך למדי, מהבחינה הזו הכל בסדר.

 

אחרי יישור קו יהיה לך רכב תקין במחיר מחירון - סע עליו ותהנה.

 

אם תסע בו 3 שנים עכשיו, יהיה לך רכב בן 11 עם ק"מ נמוך יחסית לשנתון (אלא אם כן אתה מתכוון לחרוש עליו) - אני מניח שבמחיר של 20 אלף ש"ח לא יורידו יותר מדי על עניין התאונה ולא יעשו מזה ביג דיל.

פורסם

הם מצפים למה?... לא מבין...

 

תתחדש!

 

חיזוקים?!

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קודם כל, תתחדש.

 

שנית, תעשה יישור קו. בדוק אם הוחלפה רצועת תזמון ב-90K, לגבי הנזילת שמן, תקווה שזה לא מהחזירי שמן, בזמנו החלפתי אצלי והסיפור היה משהו כמו 800 ש"ח.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
חיזוקים?!

 

חחחח

 

הערת המערכת:

 

המשך תגובתך נמחק.

 

שים לב:

 

כאן זה לא צ'אט. יש לרשום על פי הכללים וההנחיות לכתיבה בפורום הטכני, קישור נמצא בהודעות הדביקות של הפורום הטכני.

פורסם
קודם כל, תתחדש.

 

שנית, תעשה יישור קו. בדוק אם הוחלפה רצועת תזמון ב-90K, לגבי הנזילת שמן, תקווה שזה לא מהחזירי שמן, בזמנו החלפתי אצלי והסיפור היה משהו כמו 800 ש"ח.

 

תודה

רצועת טיימינג הוחלפה ויש על כך קבלה ובנוסף הוחלף גם ראש מנוע כי למרות חום המנוע שעלה והודלקה הנורית

בעלת הרכב החליטה להמשיך לנסוע ,מה שגרם להחלפת ראש מנוע ועל הכל יש קבלות.

חוץ מזה כל שאר הדברים טופלו במוסך מורשה וגם עליהם יש קבלות.

 

אני אבדוק ביום שני כשאני אהיה בחופש אני הלך בע"ה בלי נדר למוסך

תודה רבה רבה

פורסם

את האמת אתה תוכל לשמוע במוסך, כאשר תכניס את הרכב לטיפול\אימות ממצאים של הבדיקה הזאת.

במוסך יבדקו לך, האם מה רשום בבדיקה הזאת מצריך תיקון ,או שמדובר סתם בכסת"ח של המכון. אין כאן מישהו שיכול דרך המסך לאמת או לשלול את הכתוב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם אתה לא מרגיש דבר בגיר וההילוכים מתחלפים בזמן בלי דפיקות או החלקות ניראה שאין לך מה לדאוג יותר מדי

תושבת גיר זה לא סיפור ומקסימום תחליף שמן גיר.

רעש גלגלות ורצועות זה יכול להיות מיסב של אחת הגלגלות אלטרנטור/מזגן/מותחן וכו' קשה לדעת בלי לבדוק.

מה הסיפור של החימום הפנימי ברכב? הוא לא עובד?

 

בניגוד לאלו שכתבו מעלי כאן בשרשור, מניסיון החיים שלי אין דבר כזה רכב משומש בן 5 שנים ומעלה שנמכר בשוק החופשי שאין בו אייזה בעיה/בעיות.

אנשים לא מוכרים סתם מכוניות, כל עוד רכב כזה נוסע תקין אנשים לא ימהרו למכור רכב כזה ואם ימכרו הוא יוצע או יחטף על ידי קרובים/מכרים/שכנים/ידידים כך שהסיכוי למצוא רכב כזה בשוק החופשי הוא מאוד מאוד נמוך.

יתכן שיכולת לחכות עוד ולמצוא רכב במצב יותר טוב אבל הסיכוי לזה קלוש.

פורסם
אם אתה לא מרגיש דבר בגיר וההילוכים מתחלפים בזמן בלי דפיקות או החלקות ניראה שאין לך מה לדאוג יותר מדי

תושבת גיר זה לא סיפור ומקסימום תחליף שמן גיר.

רעש גלגלות ורצועות זה יכול להיות מיסב של אחת הגלגלות אלטרנטור/מזגן/מותחן וכו' קשה לדעת בלי לבדוק.

מה הסיפור של החימום הפנימי ברכב? הוא לא עובד?

 

בניגוד לאלו שכתבו מעלי כאן בשרשור, מניסיון החיים שלי אין דבר כזה רכב משומש בן 5 שנים ומעלה שנמכר בשוק החופשי שאין בו אייזה בעיה/בעיות.

אנשים לא מוכרים סתם מכוניות, כל עוד רכב כזה נוסע תקין אנשים לא ימהרו למכור רכב כזה ואם ימכרו הוא יוצע או יחטף על ידי קרובים/מכרים/שכנים/ידידים כך שהסיכוי למצוא רכב כזה בשוק החופשי הוא מאוד מאוד נמוך.

יתכן שיכולת לחכות עוד ולמצוא רכב במצב יותר טוב אבל הסיכוי לזה קלוש.

 

כן תודה

אני חושב בדיוק כמוך לכל רכב יש את הבעיה שלו

ואני בטוח שגם אם הייתי בא עם רכב אחר היו רומשים נקישות בגיר תיקוני פח וצבע ובלה בלה בלה

 

לא מצטער לרגע הרכב במצב חדש פנימית וחיצונית ועשה פחות מ 100,000

 

תודה רבה :)

פורסם

הינה, קיבלת חיזוקים..

:lol:

 

תתחדש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...