Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סמל"ת, יבואנית פיאט לישראל, מודיעה על הוזלה משמעותית במחירה של הפנדה.

במסגרת מבצע עם המשביר לצרכן יוזל מחירה של פנדה ידנית ויעמוד על 67 אלף ש"ח בלבד.

 

פרטים נוספים בקישור - פיאט פנדה מוזלת

 

5dr-FS-4.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל הכבוד,

עכשיו תהיה תחרות אמיתית והפנדה תוכל להימכר בכמויות לה היא ראויה.

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

פורסם

הללוייה.

האם אנו נמצאים בראשיתו של "מהפך"?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

גם השברולט ספארק בדרך - במחיר של 65K, היא תהווה איום רציני למתחרות.

חשוב לזכור שהיא מעט גדולה מהן, חזקה מהן ומאובזרת מהן.

 

מעניין יהיה להשוות את כולן יחדיו (בגרסאות הידניות) ולראות מי היא מלכת המיני :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מה כל כך זול ???

 

רכב ישן אבל טוב במחיר זהה למתחרות. אז מה ההפתעה ?

 

ספארק ב-65 זאת תחרות - גדול יותר, חדש יותר וזול משמעותית ביחס ל-69 של המתחרות.

 

פנדה תחרותית רק אם תהיה מתחת ל-65 או לחילופין דגם מיוחד או בגימור מיוחד ...

פורסם

הפנדה הרבה יותר איכותית מהc1/107/אלטו, יש בה מקום ל5 אנשים (מנסיון, באחרות אין חגורה אמצעית בכלל), היא הרבה יותר נוחה..

החסרון שלה הוא הבטיחות אבל בטכלס לפנדה יש 3 כוכבים עם 2 כריות, ולc1 יש 4 כוכבים עם 6 כריות. אז אפשר להסיק מזה שעם 2 כריות בc1 היה לה אולי 2 כוכבים :lol: (אבל זה כבר ממש הערכה שלי ושאף אחד לא יקח את זה ברצינות)

לפי דעתי שווה להוסיף את הכמה אלפים האלה ולקחת פנדה שזה אוטו שאוהבים ולא את היפניות (c1/אלטו).

 

ובקשר לשברולט, עם הנסיון שלהם במכוניות לא הייתי בונה עליהם יותר מדי. וחוץ מזה השברולט נראית זוועה.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
גם השברולט ספארק בדרך - במחיר של 65K, היא תהווה איום רציני למתחרות.

חשוב לזכור שהיא מעט גדולה מהן, חזקה מהן ומאובזרת מהן.

 

מעניין יהיה להשוות את כולן יחדיו (בגרסאות הידניות) ולראות מי היא מלכת המיני

RS אני איתך , האלטו פתחה את התחרות ועכשיו הולך להיות מעניין בגלל מחירי הדלק :wink:.

 

ועוד משהו , המחיר הזה יפגע בשוק של הרבה מכוניות ביד 2 .

 

נגיד ואני והחברה רוצים לקנות אוטו ב65אש"ח (חצי מחיר ממשפחתית חדשה) אז אני מחוייב לקנות משומשת , נגיד אחרי ליסנג ,

אבל כדאי לי לחשוב אם אני באמת זקוק לאוטו משפחתי ?

כי במקום משפחתית משומשת אחרי ליסנג , אני אקנה פנדה .

פורסם

לפני שנה-שנתיים, אף יבואן לא רצה להביא לכאן מכוניות ידניות קטנות.

ואז הגיעה האלטו של סוזוקי, העלייה בשווי השימוש של הליסינג והעלייה החדה במיסוי על הדלק ו.. פתאום כולם רוצים מכונית קטנה, ידנית וחסכונית במחיר של משפחתית משומשת. תסתכלו מה קורה למחירי המשומשות - הפרש המחיר בין סיריון 2008 לפוקוס 2008 עומד על אלפים בודדים של שקלים.

 

לי זה נראה כמו שינוי מגמה. אנשים עוזבים את הסטנדרט הקבוע של 1600-סדאן-אוטומט ומתחילים לחפש אופציות אחרות, משתלמות יותר כלכלית.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בדבר אחד סמל"ת אלופים, וכנראה שאף יבואן לא יקח מהם את ההישג הזה, זה בלעשות זבלה (סליחה על הביטוי) ממחירי המכוניות שלהם - אם במכירה ישירה ואם דרך רשתות שיווק כמו ACE וכדומה.

הפנדה המוזלת תתחרה בשלל הקטנות הידניות שמיובאות כיום לארץ, וספק גדול אם היא תגדיל את נפח השוק הנ"ל.

מה שכן, ההוזלה פגעה במעטים שקנו פנדה בשנה-שנתיים האחרונות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

וואו, זה מחיר מעולה לפיאט פנדה. לדעתי בזכות המחיר היא נשארת ללא מתחרים, כלומר אלטו, C1 ודומים יהיו פחות רלוונטיים, כי פנדה זה הרבה יותר אוטו באותו כסף, מעבר לזה שלדעתי זאת המכונית החביבה ביותר במחיר הזה.

 

מעבר לזה, הרכב חסכוני להפליא: 1 ל-24. אפילו אם אצל צרכן הוא יעשה 1 ל-18, זה עדיין ממש טוב.

 

רק חבל שזה דרך מועדוני לקוחות ולזמן מוגבל.

 

אגב, באחת התוכניות, אני לא זוכר אם זה טופ גיר או פיפט גיר, פנדה הנעה כפולה עשתה בית ספר לריינג' רובר בטיפוס.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני מניח שהפנדה בהחלט תהיה בנויה טוב יותר מהאלטו, הצד החלש של האלטו.

צריכת הדלק בטח לא תהיה טובה יותר אך אין ספק שהיא קצת "יותר אוטו".

כל הכבוד למכשירי תנועה על הרמת הכפפה ופתיחת התחרות על הסגמנט החמוד הזה, סוף סוף רואים קצת מחירים נורמליים בארצנו המשוגעת.

פורסם
הפנדה המוזלת תתחרה בשלל הקטנות הידניות שמיובאות כיום לארץ, וספק גדול אם היא תגדיל את נפח השוק הנ"ל.

לא בטוח שהיא תגדיל את נפח השוק הנ"ל , אבל היא מתחרה רצינית (גם מול יונדאי I10 ).

פורסם
וואו, זה מחיר מעולה לפיאט פנדה. לדעתי בזכות המחיר היא נשארת ללא מתחרים, כלומר אלטו, C1 ודומים יהיו פחות רלוונטיים, כי פנדה זה הרבה יותר אוטו באותו כסף, מעבר לזה שלדעתי זאת המכונית החביבה ביותר במחיר הזה.

 

מעבר לזה, הרכב חסכוני להפליא: 1 ל-24. אפילו אם אצל צרכן הוא יעשה 1 ל-18, זה עדיין ממש טוב.

 

רק חבל שזה דרך מועדוני לקוחות ולזמן מוגבל.

 

אגב, באחת התוכניות, אני לא זוכר אם זה טופ גיר או פיפט גיר, פנדה הנעה כפולה עשתה בית ספר לריינג' רובר בטיפוס.

 

הרכב לא עושה 24 קמ לליטר. בבין עירוני בנסיעה סבירה תגיע ל18. בעיר קצת פחות.

פיפט גיר. אבל היא לא עשתה שם ביתספר. היא אפילו לא סיימה את המסלול.

לפנדה יתרון אחר. כמו שגר'מי קלרקסון אמר עליה, זה הרכב היחיד בעולם שמוציא אויר חם מהפתחי אוורור לפני שהוא מגיע ל100.

ומשפט נוסף. IT'S LIKE A LITTLE DONKEY

 

היא טובה מהאלטו, אבל יקרה ב5 אלף שקל יותר. מה C1 אני לא כזה בטוח. הפנדה דלה (2 חלונות חשמל ו2 כריות אויר) והיא לא פונטו.

פורסם

הפנדה כמה וכמה רמות מעל הc1. היא הרבה יותר נוחה מבחינת הכסאות (נסיעת מבחן לא עשיתי) והחומרים הרבה יותר איכותיים, יש יותר מקום מאחורה ובתא מטען ואין ברגים ופחים חשופים ושאר חסכונות של טויוטה...

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)


×
×
  • תוכן חדש...