Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שאנשים טובים יעירו לך תעשה חיפוש בפורום. יש בסרגל כפתור חיפוש השתמש בו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

טכנית יש חוק אבלל

 

1. בספר החוקים של המשטרה (שמוחזק בכל ניידת תנועה) אין מילה וחצי על שעות איסור נהיגה ואי אפשר לתת על זה דוח,בדקתי את זה במשטרת בית שמש אצל קצין תנועה ראשי (אני לא זוכר את שמו) ואם שוטר ידבר איתך תגיד לו שיציין את הסעיף לתת את הדוח

 

2. בפוליסת הביטוח אין איסור לא פורש ולא בט'יח (תראה את הסעיפים שעליהם חל הביטוח , בכל אופן אני עשיתי ב"איילון חברה לביטוח".

 

3.ראיתי שכתבו על זה באתר משרד הרישוי ובפורום אבל טכנית אין על זה פיקוח בשום דרך.

 

סיבת ההיגיון לחוק זה שלא תיתקע בדרך ותגרום פקקים בשעות העומס .

 

4. אל תעבור על החוק למרות שהוא מת ....

פורסם
בוקר טוב !

אשמח אם תוכלו להאיר בבקשה את עיניי לגבי שני מקרים, ומה קובע החוק בכ"א:

1. נהג נתפס נוהג ברכב אספנות, ביום חול, בין השעות 7-9 בבוקר. מה דינו לפי החוק ? (מה העונש)

2. נעשה שימוש ברכב אספנות, למטרת תעסוקה (הובלת נוסעים או מטען, בתשלום). מה העונש כאן?

יום טוב ונסיעה בטוחה.

 

אי מילוי תנאי או הגבלה של רשיון הרכב

"נהגת ברכה הנ"ל ולא מילאת אחר הגבלה/תנאי

הכלולה/הכלול ברשיון הרכב הנ"ל, בניגוד לתקנה 8 לתקנות התעבורה.

500 ש"ח.

0 נקודות.

 

הסעת נוסעים בשכר ברכב שלא אושר לכך (חאפר)

הזמנה לדין והשבתת הרכב.

 

 

 

 

ל'

 

הרשיון הוא של רכב אספנות לכן חלה ההגבלה והקנס בצידה אם נסעת בין 7 ל 9

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
הרשיון הוא של רכב אספנות לכן חלה ההגבלה והקנס בצידה אם נסעת בין 7 ל 9

 

בתנאים והגבלות ברכב אספנות (למעט מסחרי ששם כתוב במפורש אסורה הובלת מטען) לא רשום הגבלה בתנועה בשעות מסוימות !רק רכב אספנות וזה לא אומר שום דבר לגבי דוח וזה לא מעוגן בשום סעיף למטרת דוח

 

1.אין סעיף אחד במשטרת ישראל שיכולים לתת דוח על הגבלת שעות נהיגה ואין קשר בין זה שכתוב רכב אספנות !!!!!!!!!!!!!!!!

 

2.ישה , תבדוק טוב לפני שתגיב . ותזכור קריאה נכונה חצי הבנה ,אז תקרא שוב את כל מה שכתבתי ולאט יותר!

 

3.דבר שני, כמעט בכל נושא אתה מגיב שלילי זה לא כיף ולא נחמד לאף אחד,זה לא מועיל

פורסם

אל תיכנס לוויכוח עם ישה זה לא כדאי ולא מומלץ אתה פותח פה חזית לציטטות ואנחנו לא אוהבים את זה.

תשאיר אותו בפורומים האחרים פה עדיף שיתן חוות דעת על מראה הרכבים וזהו.

 

ולפותח השרשור.

הרכבים שלנו יפים ומושכים הרבה תשומת לב ואנחנו לא רוצים לגרום לעיכובים בתנועה ולהסחת דעתם של הנהגים.

פורסם
אל תיכנס לוויכוח עם ישה זה לא כדאי ולא מומלץ אתה פותח פה חזית לציטטות ואנחנו לא אוהבים את זה.

תשאיר אותו בפורומים האחרים פה עדיף שיתן חוות דעת על מראה הרכבים וזהו.

 

ולפותח השרשור.

הרכבים שלנו יפים ומושכים הרבה תשומת לב ואנחנו לא רוצים לגרום לעיכובים בתנועה ולהסחת דעתם של הנהגים.

 

מעניין איך הרכב שלו מאושר עם ביקורת כזאת שלילית

פורסם

איזה רכב? למיטב ידיעתי יש לו צעצוע אפילו לא דגם.

כשיקנה רכב אמיתי ויסבול מה שאנחנו סובלים ונהנים, שיבא ויטיף לנו מוסר.

פורסם

ELKMINם

בשעמום שיש בפקקים דוקא עדיף לשטוף העיניים ברכב אספנות יפה .

דבר נוסף ,היום כבר אין הפרעה לתנועה בשעות אלו , התנועה כולה מופרעת ,איטית ובלתי נסבלת .

החוק מטרתו יותר תשלום דמי לא יחרץ ,בואו נגביל אותם בשעות האלו שאחרים לא יתחילו לבכות ,למה הביטוח שלהם והאגרה זולים .

 

ככה יש תשובה נאותה לכל הבוכים .

 

חוץ מזה אחזקת רכב אספנות ברוב המקרים יקרה מרכב פרטי מודרני .

פורסם

.

 

הרכבים שלנו יפים ומושכים הרבה תשומת לב ואנחנו לא רוצים לגרום לעיכובים בתנועה ולהסחת דעתם של הנהגים.

 

 

לכן מומלץ לסוע עם מכסה מנוע סגור.

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם

הנושא אכן נטחן לעייפה, ורוב הכותבים מעלי "טוחנים מים". או במילים פחות "פוליטיקלי קורקט" - מדברים שטויות.

 

ציטוט חלקי:

תקנות משרד התחבורה לרכב אספנות:

  • רכב יכול להפוך לרכב אספנות כאשר מלאו 30 שנים משנת ייצורו.....

  • לרישום רכב אספנות ברשיון הרכב, על בעל הרכב לפנות למשרד הרישוי עם תעודת זהות ורשיון רכב (כאשר הרשיון תקף). לאחר קבלת רשיון רכב אספנות על בעל הרכב להתקין לוחית זיהוי שתכלול את המילים "רכב אספנות"
  • רכב אספנות לא ינוע בדרך בשעות 07:00 עד 09:00 בימים א' עד ה' שאינם חלים בחג או מועד
  • רכב אספנות לא ישמש את צרכי עיסוקו של בעלו

כיון שאלה התקנות, רכב המוגדר כ"רכב אספנות" חייב לקיים אותן. אינני יודע אם התקנות מופיעות ב"ספר החוקים של המשטרה"(?), אך זה איננו פוטר מקיום החוק. ואם, אכן, התקנה איננה נאכפת - צר לי על כך.

הביטוח אף הוא מוגדר ל-"רכב אספנות", ולכן המגבלה החוקית כבר "בפנים". אין צורך לציין זאת בתעודת הביטוח.

לדוגמה - גם כשניתנת "הנחת גיל" אין לכך ציון בתעודת החובה. זה איננו פוטר את הנהג מהמגבלה.

במקרה של נהיגה שלא עפ"י התקנות, חברת הביטוח תשמח מאד להסתמך על כך.

הציטוט של "נהגת שודים" מציין גם את סכום הקנס על נהיגה בשעות האסורות. נאמן עלי כי היא מצטטת נכונה....

 

ולסיום, תיקון טעות נפוצה - מגבלת השעות איננה בגלל חשש מפקקים שיגרמו על ידי רכבי האספנות (בגלל שהם איטיים, נתקעים או "יפים מדי"....), אלא כדי להבטיח (או לוודא, או לסייע....) את קיום התקנה בדבר אי שימוש ברכב לצרכי עיסוקו של בעליו.

עודד

פורסם

הכל בהומור אם הבנת או לא.

אכן הדבר נטחן מיליון פעם.

שרשור כזה שמתחיל צריך להמחק או להנעל כי מתחילים לכתוב שטויות.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...