Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

יש ברשותי פולקסווגן פולו 1.2 TSI בת שבוע ימים בדיוק.

 

ביומיים-שלושה האחרונים אני שומע מן תקתוקים מוזרים שיוצאים מאזור המנוע.

 

היום פתחתי את מכסה המנוע לאחר נסיעה הביתה מההעבודה ובאמת נשמעים רעשים כאילו יש משהו משוחרר במנוע שגורם לכך.

 

ממה יכול להיות לדעתם נובע הרעש ? האם זה תיקני שיקרה לרכב בן שבוע ?

 

אולי הכי טוב ליצור קשר עם מוסך של צ'מפיון מוטורוס ולשאול אותם בנושא.

 

קצת מטריד אותי שרכב בין שבוע שאמור להיות רכב מעולה, משמיע רעשים כאלו מהמנוע.

 

אשמח לקבל תשובות / הצעות בנושא.

 

תודה,

 

אוסגוד.

Polo 1.2 TSI...והקילומטרז' מטפס....

פורסם

קח בחשבון שמנוע חם משמיע רעשי תיקתוק וציקצוק כשהוא מתקרר , וזה נורמלי לחלוטין.

יש חלקי מתכת כמו מגיני חום באזור מערכת הפליטה, וצינורות הפליטה עצמם המתכווצים בקירור.

מערכת האוורור ממשיכה לפעול גם לאחר כיבוי המנוע. נוזלים נעים בצנרת , וכו'.

פורסם
אותו דבר ב1.2TSI בסקודה פאביה.

 

המנוע נשמע כמו מנוע דיזל? ויש צרצור קל בתוך תא הנהג?

 

יש הטוענים שתדלוק באוקטן 98 "עוזר" קצת לעניין.

 

HHURtm_el70 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

בדיוק רעש כזה יש מהמנוע...אז אתה אומר שזה רעש הגיוני ?

 

הרעש התחיל ממש אחרי שעברתי 500 ק"מ

Polo 1.2 TSI...והקילומטרז' מטפס....

פורסם
קח בחשבון שמנוע חם משמיע רעשי תיקתוק וציקצוק כשהוא מתקרר , וזה נורמלי לחלוטין.

יש חלקי מתכת כמו מגיני חום באזור מערכת הפליטה, וצינורות הפליטה עצמם המתכווצים בקירור.

מערכת האוורור ממשיכה לפעול גם לאחר כיבוי המנוע. נוזלים נעים בצנרת , וכו'.

 

את הרעש יש גם כשאני סתם עומד בצד על P אחרי רבע שעה-חצי שעה נסיעה...עדיין הגיוני ?

Polo 1.2 TSI...והקילומטרז' מטפס....

פורסם
גם אצלי יש את הרעש הזה בעיקר בעמידה בפארקינג.

 

עשית בדיקה במוסך צ'מפיון או יצרת איתם קשר בנושא ?

 

ד"א, אחרי כמה זמן שהרכב היה ברשותך התחילו הרעשים ?

Polo 1.2 TSI...והקילומטרז' מטפס....

פורסם
לא הלכתי לבדיקה בצ'מפיון , רציתי ללכת אבל התעצלתי.

 

וזה התחיל מאז שקיבלתי את הרכב.

 

אני מחר אצור איתם קשר לשאול בנושא...מוזר שרכב בין שבוע עושה רעשים כאלה...

 

זה נשמע כאילו משהו משוחרר במנוע....

 

עוד משהו, גם לך יש רעש מתכתי כזה שנשמע כמו הילוך שנכנס למקום אחרי התנעה ? בעיקר בין הילוך ראשון לשני...

Polo 1.2 TSI...והקילומטרז' מטפס....

פורסם

אתה מדבר על רעש בתיבת DSG ? אם כן אני לא הבחנתי בשום רעש שמגיע מהתיבה בכל הילוך.

 

לגבי הרעשים תעדכן אותי מה אמרו לך זה מסקרן אותי.

פורסם

אתם נורמליים?

 

תקין לחלוטין - זה צליל "מכונת התפירה" של המנוע הספציפי הזה (8 שסת' + הזרקה ישירה) :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...