Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

שמי נתי ואני כרגע מתלבט לפני קניית רכב בתקציב של עד 180K שיחזיק אותי ל 2-3+ השנים הקרובות

אפשר לחרוג במעט מהתקציב אם ישתלם (כנ"ל על לרדת :-) ).הדרישות שלי הן:

- רכב יוקרתי ואיכותי שיהיה ממש נוח להיות בתוכו

- עיצוב ייחודי ומרשים

- 4 מקומות לפחות

- ידני (טיפ-טרוניק אולי יתקבל בירידה רצינית מהמחיר)

- ביצועיים ספורטיביים

- עדיפות להנעה אחורית (אבל הנעה כפולה תתקבל כיוון שאין מבחר)

- עדיפות למושבי עור

- אמינות ותחזוקה סבירה

- לפחות שנת 2007

 

כיוון שיש לי דרישות לא פשוטות, אין לי הרבה רכבים להתלבט ואני מכוון אל ה Audi S3

ידוע לי שהתשובה לרכב הזה היא Golf GTI אבל ממש לא אהבתי את עיצוב הרכב, והוא גם רק הנעה קדמית.

 

ה S3 עונה על כל הדרישות שלי אך המחיר שלה הוא עצום (אם נשווה אותה ל A3 2.0T \ GTI \ Seat Cupra)

אם אני אלך על GTI אני באמת יחסוך הרבה אך לא התחברתי לרכב ולצורה בכלל וגם זה הנעה קדמית.

אם אני אלך על STI (הקצרות) אשלם פחות או יותר אותו דבר, אקבל רכב ספורט עם ביצועים יותר טובים אבל אאבד את כל היוקרה, העיצוב והאיכות.

לסיאט לאון קופרה 2.0 טורבו ידני יש נתונים מרשימים ומחיר זול אבל הנעה קידמית, אין עיצוב ייחודי והפנים רחוק מאוד מאוודי, וגם אני חושב שאני יאבד איתה יותר כסף במכירה מאשר באוודי.

 

השאלות שלי הם:

1. לאיזה ירידת ערך אני צפוי כל שנה עם S3 2008 ?

2. יש רכב שפיספתי ?

(אבולושן לא אהבתי את הצורה,BMW 130i אין בארץ, לאלפא אני לא מתקרב בגלל האמינות הגרועה)

3. מה הייתם עושים במקומי?

4. יש פה טעם לייבוא אישי ?

5. האם כשנהיה ב 2011 תהיה ירידה רצינית במחירון ?

 

אני מקווה שהבנתם פחות או יותר את הראש שלי ואשמח לקבל עצות ותשובות.

שבת שלום

8)

פורסם

נא לא לצטט הודעה קודמת.

 

בתקציבך לא תמצא יותר מדי מענה לדרישותייך.

האם יש לך ניסיון עם רכבים חזקים,הנעה אחורית?,מאיזה רכב אתה יורד כעת?

האלפות לא ייספקו אותך עקב הנעה קדמית אך התדמית שלהן שופרה והן אמינות ומהנות.

הבימרית 130 נמצאת כאן בייבוא אישי למיטב ידיעתי ולדעתי לא ייכנס בתקציבך.

גם אם תרחיב את תקציבך ל200 אלף לא תוכל לקבל משהו בלי להתפשר.

תוכל אולי לנסות ול"התפשר"(עיצובית,ספורטיבית) על לקסוס IS250 ,ביצועים נאים,הנעה אחורית,יוקרה(אל תצפה לספורטיבית או חורכת אספלט!).

פורסם

תודה על התגובה.

ירדתי מאלפא GT 2.0 ידני (לא אמין, לא הספיק לי הכח, והנעה קדמית)

לקסוס זה אוטו מנהלים ארוך, אני אוהב קצרות..

מה אתה אומר על ה S3 ?

פורסם

הS3 רכב יפייפה,מאובזר הנעה כפולה וגם און ישנו,לא נדבר על פוטנציאל שיפורים עתידי שיש ל"בחורה".

אני לא נהגתי באחת,השאלה האם היא "אודי" טיפוסית - כלומר ללא חדוות נהיגה ופאן,קרה וטכנולגית.

ישנו בעל S3 בפורום אני מקווה שהוא ייתן אינפורמציה ויחכים גם אותי.

קשה לי להאמין שמדובר בעלות אחזקה זולה,פן לא זניח שיש לקחת בחשבון גם כן.

פורסם

אני מצטער להגיד לך אלפא היום יותר אמינה מאודי. GT 3.2 ידני היא טיל בליסטי וחווית נהיגה מדהימה במיוחד מול S3.

 

אם אתה ממש רוצה S3 אז תקנה גולף GTI.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

רודסטרים זו גם אופציה?

אם כן אז אולי Z4 תוכל להכנס איכשהו לתקציב.

יש כמובן גם את המיאטה אבל היא תרגיש לך קצת חלשה ולא מאובזרת.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
השאלות שלי הם:

1. לאיזה ירידת ערך אני צפוי כל שנה עם S3 2008 ?

2. יש רכב שפיספתי ?

(אבולושן לא אהבתי את הצורה,BMW 130i אין בארץ, לאלפא אני לא מתקרב בגלל האמינות הגרועה)

3. מה הייתם עושים במקומי?

4. יש פה טעם לייבוא אישי ?

5. האם כשנהיה ב 2011 תהיה ירידה רצינית במחירון ?

 

 

1. כ-15% נניח.

2. נראה שלא, כי הדרישות שלך מאוד מגבילות.

3. או מחפש S3, או מתפשר קצת עם הדרישות והולך לכיוונים אחרים.

4. בדוק בסוכנויות ייבוא אישי.

5. בעיקרון לא, אמור להיות די דומה כי הירידה היא חודשית, לא שנתית.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תודה לכולם על התגובות.

אלפא - יורדים מהפרק כי הם לא אמינות לא משנה מה.

VW - הנעה קדמית ופשוט לא אהבתי את הצורה של הרכב, ואין שם יוקרה.

רודסטאר - לא בפרק כיוון שאני רוצה לפחות 4 מושבים.

 

כמו שזה נראה אני מנסה לשכנע את עצמי שה S3 היא הבחירה הנכונה,

אבל ראיתי כאן איזה פוסט של gil עם S3 שדיווח על בעיות בבלמים כשעשה קורס נהיגה מתקדמת.

אני לא עדיין לא יודע כלום על התחזוקה והאמינות של הרכב, אני אלך לראות השבוע.

 

הרושם שלי בגדול הוא שאקבל מאוודי אמינות טובה לגרמנית,

האם אני טועה ?

 

תודה,

נתי

פורסם
תודה לכולם על התגובות.

אלפא - יורדים מהפרק כי הם לא אמינות לא משנה מה. לא נכוןה אבל אתה משכנע את עצמך

VW - הנעה קדמית ופשוט לא אהבתי את הצורה של הרכב, ואין שם יוקרה.

רודסטאר - לא בפרק כיוון שאני רוצה לפחות 4 מושבים.

 

כמו שזה נראה אני מנסה לשכנע את עצמי שה S3 היא הבחירה הנכונה,

אבל ראיתי כאן איזה פוסט של gil עם S3 שדיווח על בעיות בבלמים כשעשה קורס נהיגה מתקדמת.

אני לא עדיין לא יודע כלום על התחזוקה והאמינות של הרכב, אני אלך לראות השבוע.

 

הרושם שלי בגדול הוא שאקבל מאוודי אמינות טובה לגרמנית,

האם אני טועה ?

 

תודה,

נתי

 

האודי לא אמינה כל כך ובנוסף אתה מקבל את השירות ה"מדהים" של צמפיון, אבל אתה רק מנסה לשכנע את עצמך אז תקנה ודווח לנו.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
אשמח לעוד תגובות.

תודה

 

ורצוי כאלה שמשבחות את ה-S3 ...

ידידי, חבל על המאמץ, אתה כבר החלטת מה מתאים לך.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
ורצוי כאלה שמשבחות את ה-S3 ...

ידידי, חבל על המאמץ, אתה כבר החלטת מה מתאים לך.

 

האמת שכן, הייתי מעוניין לשמוע תגובות מאנשים שמכירים את הS3 מקרובו יוכלו לתת קצת אור לטוב ולרע

פורסם
האמת שכן, הייתי מעוניין לשמוע תגובות מאנשים שמכירים את הS3 מקרובו יוכלו לתת קצת אור לטוב ולרע

 

הכי טוב - קנה את הרכב, ואז היה אתה זה שנותן את התגובות מאנשים שמכירים את ה-S3 מקרוב...

 

ברצינות - זה לא שאתה מבקש מידע על פוקוס בליסינג. מדובר ברכב קיצוני, יקר ונדיר (במונחים ישראליים כמובן...) אשר מספר ה"חתיכות" ממנו ספור.רוב הסיכויים שבפורום יש אולי אחד או שניים שמכירים איך זה לחיות עם הרכב, מעבר לנסיעה מזדמנת.

 

קשה לי להאמין שאוודי מוציאים תחת ידם רכב מסדרת ה-S שהוא פחות ממעולה, ודאי כאשר הוא אמור להיות טוב יותר מה-GTI הטובה לכשעצמה.

 

מיקי

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

יש לפחות שני שוכני פורום שהם/היו בעלי S3 מהדור החדש. בצע חיפוש - אני בטוח שהם כתבו עליה דברים בעבר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני במקומך הייתי מוותר על ה S3 הכבדה, היקרה (לא בהכרח יוקרתי) וה"קרה", אין לי מושג מה יש בה פרט לכח ומשקל ...

מערכת ההאלדקס שלה לא ממש ברמה של הנינג'ות היפניות (מניסיון של 5 שנים על לאון4)

לך עשה סיבוב על לאון קופרה R, הדיפרנציאל XDS הקדמי, הבלמים המטורפים והעיצוב הפנימי פשוט ללא תחרות.

אין לי מושג למה הדעה שלך לגבי GTI כל כך רעה, כחבילה (וכזו חדשה וידנית נכנסת לך בתקציב) וכתמורה למחיר זהו כלי מנצח.

אם תרצה הרבה יותר כח ופחות "יוקרה", תנסה לחשוב על STI 2008 ואילך, דגם ההאצבק יפה ואופה.

 

אלו הכלים שאני חיפשתי עד לפני חודשיים, כדי להשתדרג מלאון-4 מאד מאד מושקעת ומשודרגת.

בסוף מצאתי כלי אחר, שעונה כמעט על כל בקשותיך (ספורטיבי, אמין, חזק, יוקרתי) אבל אין בו מקום ל 4 אנשים ...

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

×
×
  • תוכן חדש...