Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סלקום דורשים ממני ללכת למרכז שירות, להחליף סים לסים של דור 2, להביא מכשיר שהוא לא דור 3 ועוד שטויות רק כדי להפתר מדמי עלות חודשית של 100מגה WAP !

יש לי סים אחר בבית, של סלקום, דור 3, בלי שום חבילת DATA עליו, אבל הם מתעקשים שזה לא יכול להיות (אה???, אני שקרן מבחינתם וזה לא משנה שיש לי הוכחה שזה אפשרי...)

מה לעזזל אני עושה ?

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עם סלקום אין הרבה מה לעשות - הם קשים בנושא הזה של חבילות גלישה, וידועים לשמצה בפורום סלולאר בתפוז בנושא.

 

הפתרון היחיד תופס במקרה שאתה לא בהתחייבות על הקו, וסיימת לשלם את כל התשלומים עבור מכשיר דור 3 שקנית מהם, ואז אתה יכול ללכת אליהם, לצמד לקו שלך מכשיר דור 2, לקבל סים רגיל, ובא לציון גואל.

 

אני לא יודע איזה מכשיר יש לך היום (מכרת את האייפון?), אבל שים לב שאם זה מכשיר שנרכש מהם, הם יאימו עליך בזה שברגע שתצמד מכשיר אחר לקו, המכשיר הנוכחי שלך יחסם. בנושא הזה אתה צריך להיות מאוד אסרטיבי איתם, ולהסביר להם שאם מכשיר שסיימת לשלם עבורו יחסם, אתה תתבע אותם, ולתעד את כל הנושא בכל צורה אפשרית.

פורסם

יש לי איפון אנגלי והוא בכלל ברשת אורנג שהפלא ופלא הסכימו למכור לי מיקרו סים בלי שום התחיבות לשום חבילת גלישה כל שהיא (!) המכשיר שנקנה מסלקום הוא נוקיה 6120C וסיימתי לשלם עליו החודש סוף סוף.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

אתה תמיד יכול לנייד את הקו לרשת אחרת.

קבל הצעה מרשת מתחרה ולך עם זה לסלקום.

החוצפנים האלו גם ירצו ממך 180 שקל על הסים דור 2.

 

כמובן אם יאיימו שהמכשיר דור3 ייחסם תהיה מאוד מאוד אסרטיבי. אין שום סיבה שיעשו זאת.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הקו שלי כרגע הוא "לא דיברת לא שילמת" סלקום עושים הכל כדי לא לאפשר לי לחזור לחשבון של 0 ש"ח אם אני לא מוציא שיחות מהמכשיר.

 

האמת, הבעיה שכרגע אף חברת סלולר לא משווקת יותר קוי לא דיברת לא שילמת, אחרת הייתי עובר.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

שלחו לי בדואר את החוזה שאני חתום עליו ואחת השורות שם שאני מתחייב להמשיך להיות מנוי על חבילת גלישה כל עוד אני מחזיק בסים הזה.

בקיצור לא משנה מה מכרו לי משנה על מה החתימו אותי, אכלתי אותה, צריך ללכת למרכז שרות ולשלם כופר יציאה של 200 שקל כדי לקחת סים פושטי יותר.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

התקשרתי לאורנג, אופציות פעולה:

א. לשלם 99 ש"ח ולהעביר את קו הסלקום להיות פרי-פייד באורנג, כבר חסכון של 80 שקל לעומת אופציה סלקום.

ב. להעביר את הקו להיות רק מודם של אורנג, לקבל סים מתנה, לשלם 4.2 ש"ח לחודש על קו מודם, העונש - דקת שיחה במחירים מופקעים, אבל אני לא מוציא שיחות מהקו הזה אז זו אופציה לגיטימית.

 

סלקום שמעו שאני רוצה להעביר את הקו לאורנג התקשרו אלי מנהל, המנהל של המנהל (ככה הם הציגו את עצמם) וניסו להציע לי חבילות שונות ומשונות, שהעלות שלהן הם בין 100 ל 250 ש"ח (הם באמת מטומטמים או שרק עושים את עצמם, אני אומר שאני רוצה חבילה לא דיברת לא שילמת ואתם מציעים לי חבילה של 250 שקל ?!?!?!)

 

אף אחד מהם לא מסכים לבטל חבילת גלישה ולא מעניין אותם שבאורנג מסכימים.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

שאלה אחרת.

 

אם ממילא אתה לא מוציא שיחות בשביל מה הקו? בטל אותו וגמרנו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שיחות נכנסות, אני מקבל עליו המון שיחות נכנסות (לפחות אחת בשבוע :p)

 

מישהו יודע אם אפשר לפרוץ 6120C שנעול סלקום להיות סימפרי ?

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

לא יודע לגבי פריצה אבל תשאיל ממישהו מכשיר סלולארי ממש ישן או סתם דור 2 ולך איתו לסלקום, אם הם מוכנים לוותר על ה200 שקל אתה נשאר אם לא אז אתה מנתק מיידי.

אני עשיתי זות ופלא תוך 3 דקות מנהל הסניף אישר לי לקבל סים דור 3 ללא חבילת גלישה ובחינם.

אודי A4

דימה.

פורסם

חכה עוד קצת.

MNVO בדרך ואיתו מחירי דקה ברצפה ללא התחייבות וללא כאב ראש.

דיברת שילמת.

תקבל SIM מדור 3.5 בלי שום התחייבויות.

 

אגב פלאפון כבר נערכת ליום הזה. הם הורידו 60 אחוז ממחיר הטוקמן.


×
×
  • תוכן חדש...