Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בצהריי היום נכנסו לי בפינה הימנית בטמבון האחורי :-( . למזלי אין שם נזק לטמבון עצמו או לפח למעט הצבע שנשחק עד הפלסטיק. מצ"ב תמונה.

אני מניח שצביעה נקודתית לא תעזור וצריך לצבוע את כל הטמבון. כמה עולה בערך עבודה כזאת איכותית?

האם שווה להפעיל ביטוח או לגשת לטפל לבד?

אבקש גם המלצה לבעל מקצוע שיעשה את העבודה. באזור חדרה-נתניה אבל אין לי שום בעיה להגיע גם למרכז בשביל צביעה איכותית.

 

תודה.

24112010202.jpg

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

ממליץ בחום לא לתקן.

מדובר בנזק קוסמטי בלבד, חבל על הכסף.

 

וחוץ מזה, טמבונים נועדו לספוג את מכות החניה האלה, בדיוק לשם כך הם נועדו.

זה שהיצרנים דואגים שהם יהיו בצבע הרכב ולא בצבע שחור, הם חוטאים לאמת.

 

הרבה מכוניות בשנות ה 90 סופקו עם טמבונים שחורים לא צבועים - הכי טוב כך.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

תגובה מעודדת ביותר, במיוחד לאור העלויות שקיבלתי במוסך הונדה בחדרה.

 

**

צבע: 550 ש"ח

פירוק + הרכבה: 250 ש"ח

שני "תומכים" ש(כנראה) נשברו כתוצאה מהמכה: 115X2 ש"ח

שיפוץ השריטה-נזק שיש שם: 150 ש"ח

לפני מע"מ והפתעות: 1,180 ש"ח

**

 

לערב ביטוח לא שווה. 1790 ש"ח השתתפות עצמית על "נזק בחנייה"

 

 

אולי נעשה מזה פרוייקט ונפרק + נצבע את הנזק נקודתית לבד.. עדכונים בהמשך

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לדעתי אם הטמבון נמצא במקום ולא התפרק, ואינו צפוי להתפרק בעתיד בזמן נסיעה, היתי ממליצה לך לתקן לבד באופן עצמאי נקודתית.

שטח הפגיעה נראה יחסית קטן, ולכן היתי ממליצה על תיקון נקודתי, אך קח בחשון כי הצביעה שלך לא תהיה זהה למקור וייתכנו שינויים קלים בצבע בין התיקון למקור.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מסכים עם הגישה של לא לתקן.

 

לפי התמונה השפשוף בולט בעיקר בגלל הצבע של הרכב הפוגע(לבן)

לכן תנסה לנקות בעדינות עם פוליש את איזור השפשוף, ואני מקווה שבגלל שהרכב כהה השריטות לא יבלטו כמעט.

 

איתי

פורסם

רוב הלבן יירד עם פוליש,

לגבי אם הפגוש יושב במקום -קשה לראות כי נתת זום ולא תמונה מרחוק יותר .

 

לא הייתי מתקן, אולי עם מכחול דק ממלא את האיזור השחור כדי שהקילוף לא יתקדם בעתיד.

 

 

המחיר יקר מאוד דרך אגב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
תגובה מעודדת ביותר, במיוחד לאור העלויות שקיבלתי במוסך הונדה בחדרה.

 

**

 

שני "תומכים" ש(כנראה) נשברו כתוצאה מהמכה: 115X2 ש"ח

 

**

 

 

אם נשברו התומכים, לא כדאי להחליף אותם לפחות, בלי תיקון הצבע? ( יש להם תפקיד של בלימת זעזועים? בטוח שהם נשברו?).

פורסם

זה מחיר מאוד גבוה, לי עלה לתקן שבר בפגוש וצביעה ב500 ש''ח כולל הרכבה ופירוק והצביעה מאוד איכותית והצבע מחזיק יופי גם אחרי שנה.

התומכים שנשברו אתה יכול לקנות בפירוקיות רכב, זה יעלה גרושים. ואפשר לצבוע נקודתית.

באיזה רכב מדובר בכלל?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אני כנראה אכנס לאוטו דיפו בערב לראות מה לגבי צבע. כמדומני הם מוכרים כזה בבקבוקון כמו לק ציפורניים.

ננקה, נבצע, נלטש את זה עם פוליש ובתקווה זה ייראה סביר.

 

innvision, חשבתי על זה. הבעיה היא שבלי לפרק (250) אין איך לדעת אם הם באמת נשברו או לא. ז"א קיימת אפשרות שאני אשלם 250 לחינם. והמזכירה אמרה לי לגבי זה "אם כבר- אז כבר. תשלם על הפירוק והתומכים אז עוד 500 שקל צובעים לך אותו מחדש.." בגישת ה"אם כבר-אז כבר" והיא קצת צודקת.

 

ליאור23, אשמח אם תשלח לי בה"פ מידע לגבי התיקון שאתה עשית, אני אבדוק גם אצלהם אולי זה יהיה יותר זול.

התומכים אפשר להשיג בפירוקיות כנראה. אך ממה שזה נראה כל פגיעה הכי קלה בדפנות של הפגוש שוברות את התומכים הללו. ככה שרכב אחרי תאונה לא ישאר עם כאלה שלמים.

והרכב הוא האחד בחתימה שלי.

 

אייל, מצ"ב עוד כמה תמונות שצילמתי עכשיו אחרי ניקוי קטן עם קצת מים ומטלית רכה.

25112010203.jpg

25112010204.jpg

25112010205.jpg

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לא בטוח שנשברו, יכול להיות שהפגוש יצא ממקומו וצריך להלביש אותו מחדש.

 

אם אתה רוצה אני יכול להפנות אותך למקום מעולה בנתניה שעשה לי עבודה על שני הפגושים ברכב הקודם וכמובן עבודות נוספות ברכבי המשפחה במחירים הוגנים.

 

אם הפגוש הזה לא עבר צבע מעולם, לדעתי חבל להתחיל לשייף את כולו בשביל לצבוע אותו מחדש בצבע בצביעה מקומית.

אין תחליף לצביעת פגוש במפעל ולא משנה כמה טוב יהיה המקום בו תצבע.

גם בגלל צורת הפגוש אשר משתלבת ברכב בצורה מדוייקת, יהיו בוודאות הבדלי צבע מורגשים (לא יעזור לך כלום, זה רכב בן 8 והצבע השתזף) וזה יהיה יותר מבאס משפשוף נקודתי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

עדכון חם מהשטח - נכנסתי אתמול לייעוץ אצל הבחור שאייל המליץ עליו, הוא הציע לסדר את זה בסכום שפשוט הצחיק אותי ולא יכלתי להתנגד לו.

 

התוצאה מצ"ב.

 

אייל - חייב לך בירה אם תגיע לחדרה במקרה :)

29112010213.jpg

29112010214.jpg

29112010215.jpg

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מברוק, שמחתי לעזור לחבר פורום.

 

לא ידעתי שהלכת אליו, אבל לאחר שהגיעו אליי כמה הודעות פרטיות שמבקשות את שם המקום , חיפשתי את השרשור הזה :)

 

אז אני אחסוך לעצמי את המענה לכולם:

 

המקום נקרא : רפי ובניו באיזור התעשיה הישן של נתניה, רחוב הקדר (לא זוכר מספר)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

leibraz, זה היה צביעה נקודתית.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...