Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני וחבר רוצים להקים קרטל סמים ,אנחנו ממש מתחילים מהשורות הראשונות של זה.

 

האם זה נכון השמועה שהמדינה נותנת קרקעות לצורך גידול שתילים בצפון ובדרום?

 

איך מתחילים לגלגל את הג'ויינטים וכמה העלה סבוך?

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

יש לי כמה חברים באזור מגורי(בוגוטה, קולומביה) שישמחו לעזור לך במידה ותצור איתם קשר.

שלח לי הודעה פרטית ו-100,000 דולר במזומן ואני אשלח לך את פרטי הקישור שלהם.

תכין שחפ"צ, צוואה, תלמד לרכב על סוסים ותביא הרבה חומר דוחה יתושים!

 

 

 

* כמובן שהכל נאמר בהלצה ואין לי שום כוונה לתרום לשום קרטל סמים, לא מכיר אנשים שפועלים בתחום ולעולם לא ראיתי שום סם מולי. ובכלל אין בקולומביה לא סמים ולא זונות.

פורסם

* כמובן שהכל נאמר בהלצה ואין לי שום כוונה לתרום לשום קרטל סמים' date=' לא מכיר אנשים שפועלים בתחום ולעולם לא ראיתי שום סם מולי. ובכלל אין בקולומביה לא סמים ולא זונות[/color'].

 

ברור :lol:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

יש לי כמה חברים באזור מגורי(בוגוטה, קולומביה) שישמחו לעזור לך במידה ותצור איתם קשר.

שלח לי הודעה פרטית ו-100,000 דולר במזומן ואני אשלח לך את פרטי הקישור שלהם.

תכין שחפ"צ, צוואה, תלמד לרכב על סוסים ותביא הרבה חומר דוחה יתושים!

 

 

 

* כמובן שהכל נאמר בהלצה ואין לי שום כוונה לתרום לשום קרטל סמים, לא מכיר אנשים שפועלים בתחום ולעולם לא ראיתי שום סם מולי. ובכלל אין בקולומביה לא סמים ולא זונות.

אני לעומתך,

בתור מגדל מומחה (יש הקוראים אותי "רב גדל"), יכול לעזור.

יודע מה?

אני יארגן לך משק חקלאי 10 דונם, אתה רק תגיע, תשתול ותדאג שהכל גודל כמו שצריך.

גם דאגתי לדישון מתאים כבר (לאן אתה חושב שניסים ודורון נעלמו?)

 

נ.ב

לגבי הקרטל, שמעתי ששיטת הפרמידה עובדת מעולה!

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

זה לא חדש שמגדלים בארץ מריחואנה בצורה חוקית.

למי שנזקק זה משפר את איכות החיים ואני לא ציני.

לחולים סופניים זה מקל כאבים ופותח את התאבון.

 

וחוץ מזה שהייתם מתים לבדוק את החומר מקרוב. זה לא זבל'ה שהוברח בתחת של גמל מסיני. אלו זנים שעברו השבחה והם בעלי אחוז חומר פעיל שיכול להפיל את צ'יץ וצ'ונג ביחד

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

 

נ.ב

לגבי הקרטל, שמעתי ששיטת הפרמידה עובדת מעולה!

 

לא יודע אם זה נאמר בצחוק או לא, אבל תתפלא, עד לפני שנתיים היה פה בקולומביה קרטל שפעל על בסיס הפרמידה.

בחור בן 27 כשתפסו אותו, שעבד במקביל אם קרטל גדול, הם הלבינו כספים ומינפו את הכסף שלקחו בפרמידה בהעברה של כספים וסמים בין קולומביה פנמה וארה"ב.

 

זה התפוצץ כשהבנים של הנשיא הכריזו שהם גם משקיעים שם, והבעלים התרברב שלא יכולים להפיל את החברה שלו כי גם הבנים של הנשיא מושקעים אצלו.

 

קראו להם DMG אם אני זוכר נכון.

פורסם
אנחנו ממש מתחילים מהשורות הראשונות

 

הנה עוד שורה.

השרשור ננעל, לפנים משורת הדין.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...