Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי לפני כשלושה שבועות פנסי ל206 ANGEL EYES דרך EBAY, היום , לאחר יותר משבועים השתנה הסטטוס של החבילה וכבר לא רשום מחכה 20.9 במכס אלא שמצורף עכשיו גם טופס כדי לשחרר אותם.

 

עכשיו יש לי כמה בעיות שאני מקווה שיש מי שידע לתת לי עצות לגביהם:

המשלוח נשלח דרך שירות שליחים EMS ובאופן רגיל אמור להגיע אלי עד הדלת , אז למה הדואר דורשים עם 170 שקל לשחרר אותו מהמכס? (או 81 שקל אם אני יבוא בעצמי , איפה השירות של השליחות פה בעצם??)

בעיה שניה ויותר עיקרתי - רשום לי שאני צריך אישור של משרד התחבורה, אבל לפי מה שהבנתי בטופס אני חייב להגיע פיזית לת"א.

יכול להיות שיש אפשרות לקבל את האישור בהתכתבות? (אני גר בחדרה ולקחת יום חופש כדי לטפל בזה הופך את הסיפור ללא כדאי בעליל). ניסיתי לברר ישירות מול משרד התחבורה בטלפון שמצאתי בטופס של יבוא חלפים לצריכה אישית , אבל לא ענו שם.

אגב בטופס שנשלח מהדואר רשום בסוף באחד הסעיפים 'מאושר תחבורה' ותאריך אישור (הבנתי שיש פקיד ממשרד התחבורה שקודם כל בודק שבכלל ניתן לאשר את זה)

כנ"ל לגבי המכס , האם פשוט שליחה של כל הטפסים בפקס כמו שהייתי עושה עד היום פשוט תעביר את החבילה לדואר?

 

עד היום שהייתי מזמין דברים מחו"ל והיו נתקעים במכס , פשוט הייתי שולח את כל האישורים והם היו מעבירים את זה לדואר + חיוב מכס במעמד האיסוף, אז לא מובן לי למה אני לא יכול פשוט לשחרר את הפנסים (לאחר המצאת על האישורים) בלי תשלום מוגזם לחב' הדואר??

 

כל זה לא היה כל כך נורא , אם לא היו לי עוד זוג פנסים אחוריים בדרך... :cry:

 

פורסם

יש הבדל בין אם הדברים נתקעו במכס בגלל העלות שלהם ותו לא (כמו במקרים קודמים) ולכן אתה רק צריך לשלם את המס.

לבין דברים שנשלחו בדואר שליחים וצריך לשלם עליהם מס.

לבין דברים שגם נשלחו בדואר שליחים וגם המכס צריך אישור ייבוא / לא סגור על כמה מס עליך לשלם עליהם.

 

האם הפנסים שהזמנת עומדים בתקינה האירופאית? יש להם, מה שנקרא, MARK E ?

 

מאז שהדואר השתנה מ"רשות הדואר" ל"חברת דואר ישראל" העמלות התנפחו והומצאו כמה חדשות.

כמו דמי המכס הללו, דמי הקצאת אשראי, דמי אחסון (שתפחו בצורה שערורייתית), נוסף מע"מ לכל אחת מהעמלות וכו'...

 

בכל מקרה, תחיייך - נדפקת.

(האמור מבוסס על נסיון רע מלפני כמה חודשים...)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מסומנים E בתקן אירופאי ולמעשה אפשר למצוא את הדגם הזה בשפע ברחבי הארץ

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290372256145&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

 

hl-pu20698-ab3.jpg

 

הבעיה הייתה שלא צפיתי נסיעה לת"א (ומה עושה מי שגר באילת לדוגמא??)

וכבמובן עמלה לא ברורה שצריך לשלם -לדואר- גם אם אני עושה איסוף עצמי ועל מה לעזעזל?!, הבן אדם ששלח הרי שילם דמי משלוח שיגיע לי עד לדלת , לא עד למשרדי המכס בת"א (בעצם אם הוא היה שולח דואר רגיל רשום כניראה כל הכאב ראש היה נמנע)

אני ינסה (כניראה לשווא) לדבר מחר עם המכס לראות האם אפשר לסגור את זה בפקס בלי הגעה, אם לא אני יאלץ לעשות מזה חצי יום.

פורסם
מסומנים E בתקן אירופאי ולמעשה אפשר למצוא את הדגם הזה בשפע ברחבי הארץ

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290372256145&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

 

hl-pu20698-ab3.jpg

 

הבעיה הייתה שלא צפיתי נסיעה לת"א (ומה עושה מי שגר באילת לדוגמא??)

וכבמובן עמלה לא ברורה שצריך לשלם -לדואר- גם אם אני עושה איסוף עצמי ועל מה לעזעזל?!, הבן אדם ששלח הרי שילם דמי משלוח שיגיע לי עד לדלת , לא עד למשרדי המכס בת"א (בעצם אם הוא היה שולח דואר רגיל רשום כניראה כל הכאב ראש היה נמנע)

אני ינסה (כניראה לשווא) לדבר מחר עם המכס לראות האם אפשר לסגור את זה בפקס בלי הגעה, אם לא אני יאלץ לעשות מזה חצי יום.

תגיד לי למה לא חשבת לקנות את הפנסים אנג'ל אייז בארץ ?

בשביל מה כל הסיבוכים של מכס, עמלות, אישורים כל זה זיוני המוח !

 

במוסר השכל אומר "שלם וסגור את העניין" .

פורסם

הדואר רוצה 170 ש"ח על מנת לשחרר את החבילה שלך מהמכס כשירות שהוא מבצע בשבילך. זה בתוספת לדואר שליחים כי זה לא פרוצדורה רגילה.

אתה יכול לשלם 81 ש"ח ולבוא בעצמך, אבל זה יעלה לך הרבה יותר - בזמן, כאב ראש, עצבים ויום חופש. עדיף לשלם את ה 170 ש"ח ולתת להם לטפל בזה. מנסיון.

אם זה בשדה התעופה בממ"ן, אז 90 ש"ח תוספת על המכס זה כלום לעומת הסיוט שמחכה לך שם.

ולמי שתוהה למה לא לקנות בארץ, זה עולה פי שתיים בחו"ל ולפעמים יבוא אישי עדיף על לקנות פה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מנסיון רב מאוד של טונות הזמנות באייבי

המלצה חמה לא להזמין שום דבר בדואר שליחים או דואר מבוחר לסוגיו שקיים בדואר

אך ורק בדואר רגיל ופשוט מכיוון שתמיד הדואר הזה נתפס במכס ונתקע לו איי שם בתא ואז זה מנפח את כל העלות של הענין

 

הזמנתי כל כך הרבה דברים מחול ואף פעם דואר רשום רגיל לא היה נתפס במכס

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

הם מבקשים את האישור של משרד התחבורה רק בישביל ליראות שזה לרכב שלך. אתה מגיע אליהם לתל אביב עם הרשיונות של הרכב ואחרי שהם רואים שהפנסים אכן לרכב שלך הם מביאים את האישור. זה בא למנוע בעצם ממישהו שסתם לדוגמה רוצה קיט טורבו אבל מגיע אליהם עם רשיונות של סיוויק, במקרה כזה הוא לא מקבל אישור.

פנסים שאפשר להשיג בארץ הייתי קונה כאן כדי למנוע בעיות מהסוג הזה. פנסים אחוריים לא צריכים שום אישור ולא אמורה להיות בעיה...זה הפנסים הקידמיים שצריכים את תו התקן.

פורסם

דואר שליחים = חרא. הזמנתי משהו ללא מכס כלל, גם חייבו 35ש"ח וגם הייתי צריך לאסוף בעצמי אחרי שזה נתקע אצלם כמה ימים.

פורסם
תגיד לי למה לא חשבת לקנות את הפנסים אנג'ל אייז בארץ ?

בשביל מה כל הסיבוכים של מכס, עמלות, אישורים כל זה זיוני המוח !

 

במוסר השכל אומר "שלם וסגור את העניין" .

 

בארץ רוצים 1200 שקל + משלוח (או הגעה לת"א איפה שרוב החנויות נמצאות, ואני גר בחדרה)

באיביי זה יצא 850 שקל + וכניראה לא יותר ממע"מ שאני צריך לשלם , אז בערך 1000שקל

פתאום הם רוצים בדואר עוד 170 שקל על שחרור מהמכס או 80 שקל על שחרור עצמי (לפחות עוד 80 שקל דלק וכו לת"א)

סה"כ גם אם אני יסע לת"א ויעשה את כל הסיפור בעצמי חישבתי שיצא כ 1200

 

הם מבקשים את האישור של משרד התחבורה רק בישביל ליראות שזה לרכב שלך. אתה מגיע אליהם לתל אביב עם הרשיונות של הרכב ואחרי שהם רואים שהפנסים אכן לרכב שלך הם מביאים את האישור. זה בא למנוע בעצם ממישהו שסתם לדוגמה רוצה קיט טורבו אבל מגיע אליהם עם רשיונות של סיוויק, במקרה כזה הוא לא מקבל אישור.

פנסים שאפשר להשיג בארץ הייתי קונה כאן כדי למנוע בעיות מהסוג הזה. פנסים אחוריים לא צריכים שום אישור ולא אמורה להיות בעיה...זה הפנסים הקידמיים שצריכים את תו התקן.

 

אין לי בעיה להוכיח שזה בשביל האוטו שלי , אבל למה צריך להגיע לשם בכלל? משרד התחבורה לא יכול להשתמש ב1% מהיכולות שלו להצליב את השם שלי במאגר שלהם ולראות שיש פיז'ו 206 רשומה על שמי?

נו מילא , אבל למה אי אפשר לפקסס את כל המידע הזה , למה צריך להגיע פיזית? לא כולם בארץ הזאת גרים בת"א.

 

גם עד היום בחיים לא שילמתי 'דמי טיפול' על שחרור מהמכס , תמיד הייתי מפקסס אישורים והם היו מעבירים לדואר וכך זה היה מגיעה אלי לסניף ליד הבית.

גם שהייתי לדוגמא צריך אישור של משרד התקשורת למכשיר שיבאתי, אף אחד לא ביקש שאני יגיע למשרד.

פורסם

להבא תקח בחשבון שהחישוב שלך לא נכון. אם הפנסים עלו לך 850 שקל באיביי יש מכס כ40 אחוז על המחיר הזה. גם אם הפנסים היו יוצאים לך פה 900 שקל ההפרש הזה של 300 שקל לא שווה את הכאב ראש הכרוח בזה. אני אישית מביא דברים שעולים פה הרבה יותר ממה שזה עולה שם (כמו גג בד חדש שקניתי באיביי ב1700 שקל במקום ב20 פה בחברה) או דברים שאי אפשר לימצוא פה. במקרה שלך הייתי קונה את הפנסים בארץ. מקווה שתיצא במינימום נזק מכל הסיפור...

פורסם
גם עד היום בחיים לא שילמתי 'דמי טיפול' על שחרור מהמכס , תמיד הייתי מפקסס אישורים והם היו מעבירים לדואר וכך זה היה מגיעה אלי לסניף ליד הבית.

כנראה מזמן לא הזמנת כלום דרך EMS. כבר יותר משנה הם גובים דמי שחרור מהמכס, דמי הקצאת אשראי, דמי אחסון ולא זוכר מה עוד. הם למדו מ-FEDEX ,DHL וכו'. זה נקרא "שדרוג". אבל הם שכחו לשדרג את השירות. היום הוא סתם יקר ולא כדאי.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אם אפשר להתעלק על השרשור.

אני מזמין גם פנסי ANGEL EYES.

אצלי אין פנס חליפי אלא החלפה פנימית של אחת הנורות.

להלן תמונה של הפנס המלא והמקורי. החץ מצביע על הרכיב שיוחלף.

kgrhqeokooe0filsulbnzld.jpg

 

 

להלן תמונה של האיינג'ל

fsw2.jpg

fsw3.jpg

 

כפי שאתם רואים זה מגיע בסט של 2 שאני דוחף במקום הנורה הראשית שהייתה לי עד עכשיו.

המוכר הסכים לשנות את פרטי המוצר למה שאבחר. מכיוון שלא מדובר בפנס גדול לא נראה לי שייתנקלו.

אבל לצערי המוכסים שם פותחים אפילו כיסויים של אייפון :cry:

יש למישהו רעיונות לתיאור מוצר לא מחשיד בעליל?

אני חשבתי לכיוון של PARTY LIGHTS אבל לא נראה לי שזה התיאור המתבקש.

אולי HI TECH LAMPS? האמת שלא נראה לי מה אני יעשה המכס יעצור את זה אבל שווה ניסיון:x

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון: הפנסים עברו והגיעו ישירות לדואר. אפילו מכס לא שילמתי עליהם.

המוכר הסכים לשנות את הערך המוצהר ומלבד השם והכתובת שלי כתב הכל בגרמנית.

כנראה שהמוכסים לא יודעים גרמנית :)

מישהו פה בפורום קיבל הורדה על אנג'ל אייז?

×
×
  • תוכן חדש...